ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ברימאג – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של חברת ברימאג ועוד. ברימאג היא היבואנית ונותנת השרות הרשמית בישראל למותגים הבינלאומיים Delonghi, LG, KENWOOD, BEKO, BABYLISS, BRAUN HOOVER, LAURASTAR ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
ברימאג – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות ברימאג הינו: *8404.
ברימאג – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות ברימאג באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
ברימאג – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
יצירת קשר עם שירות לקוחות ברימאג באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.
ברימאג – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה. שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנגר הרשמי של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסיע לכם ביצירת קשר:
- שאלות ותשובות
- מדיניות החזרות והחלפות
- משלוחים
- נקודות שירות
- LG משווקים מורשים
- Beko משווקים מורשים
- תעודות אחריות
- חוברות הפעלה
- ביטול עסקה
- צור קשר
ברימאג – שירות לקוחות – כתובת
השיקמה 19, אזור
5 Responses
שירות לקוחות גרוע אני ממתין שעה וחמישים דקות למענה הטלפוני
שירות לקוחות גרוע ביותר. קניתי מכונה חדשה של LG לפני שנה. מרגע השימוש במכונה היא הייתה לא טובה הרסה לי בגדים חדשים שהלכו לפח לאחר כביסה אחת, לא מוציאה כתמים עושה רעידות ורעשים מאוד חזקים בזמן הסחיטה, תוכנית של כביסה ביד וצמר לא מנקה כמו שצריך ומשאירה שאריות אבקה על הבגדים, ובנוסף להכל הלך כרטיס של המכונה תוך כמה חודשים. אף פעם לא שמעתי על מצב כזה שהולך כרטיס במכונה חדשה!!!!! שלחו לי כמה פעמים טכנאים ואף אחד לא נתן לי מענה. למעט החלפת כרטיס. גם לא הטכנאים הבכירים. מבחינתם המכונה תקינה. ממש אבסורד. קניתי מוצר ומתחילת השימוש בו לצערי רק מתלוננת שהמוצר לא תקין ויש בו בעיה ודפקט בייצור כנראה, ובאים טכנאים שאחד אחרי השני אומר שאין בעיה. ושוב אני מדגישה זו מכונה חדשה!!!!! לא משעמם לי בחיים בשביל להתלונן מתחילה שקניתי אותה שהמכונה לא טובה. שנה שלימה שהמכונה עושה לי בעיות ובינתיים האחריות עליה נגמרה. כבר מזמן כשראיתי תקלה אחר תקלה ביקשתי החלפת מכונה לחדשה ולפחות כרגע להארכת אחריות על המכונה אבל כמובן שברימאג לא מוכנים לקבל את זה מכיוון שהמכונה "תקינה" לדעתם. לא יאמן. מרגישה כאילו קניתי מכונה מהשוק מאיזו בסטה ולא מחברה שאמורה להיות אבא ואמא לתקלות ובעיות. לסיום אני יגיד מילה טובה על דקלה נציגת ברימאג שעכשיו דיברתי איתה והיא מנסה לתת מענה. מאוד מקווה שזה יעזור. אבל מה שבטוח לא ממליצה לאף אחד להתקרב למוצרים שחברת ברימאג נותנת עליהם אחריות. כמה נציגים ונציגות עברתי, וכמה תלונות על המכונה ובקשות מצידי שאני רוצה לדבר עם מנהל/ת בכיר/ה שתיתן לי מענה לאחר שלא קיבלתי זאת מהטכנאים ואף אחד לא חזר אליי ואפילו נציגה אחת אמרה לי שהיא לא רואה שיחה מתועדת בה ביקשתי לדבר עם מנהל/ת ובסופו של דבר נשארתי עם אותם בעיות ללא מענה ופיתרון עליהם.
מה-9.5.2023 פתחתי קריאה, היום ה-28.5.2023 אנ יללא מקרר, אין לי מענה, השארתי הודעות בלי סוף, ביקשתי מנהל, אין לי חיים ואין לי סיבה לרכוש מקרר חדש. מבקשת שמשהו יצור איתי קשר , !!
מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע מחברה שנותנת שירות ואני בן 55
שירות לקוחות נורא – נציג השירות שבר לי את המשקוף החדש . אני רודפת אחרי אשר מנהל שירות הלקוחות למעלה מחודש והוא לא עונ ולא מגיב , למרות שהבטיח לטפל – פשוט חוצפה