שירות הלקוחות של טירת צבי. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מותג המזון טירת צבי, לשימושכם.
טירת צבי מייצרת ומשווקת נקניקים, נתחי עוף, פסטרמה, סלמי, נקניקיות ועוד.
בחרו ערוץ ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
טירת צבי – שירות לקוחות – טלפון
ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות טירת צבי בטלפון: 1-800-262-728.
שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה' 08:00 עד 17:00.
פקס – 08-6832030.
טירת צבי – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות טירת צבי באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
טירת צבי – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני
– החברה אינה מספקת באמצעות דואר אלקטרוני.
טירת צבי – שירות לקוחות – צ'אט
– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.
טירת צבי – שירות לקוחות – Whatsapp
– לא פורסם מספר ווטסאפ – whatsapp ליצירת קשר.
טירת צבי – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות טירת צבי באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
טירת צבי – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות טירת צבי לכתובת: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910202.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.