שירות הלקוחות של מחסני חשמל – ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מחסני חשמל.
רשת מחסני חשמל, שהוקמה בשנת 1993, היא כיום אחת מרשתות מוצרי החשמל המובילות בישראל, עם יותר מ-50 סניפים ברחבי הארץ ואתר payngo.co.il.
בין המוצרים הנמכרים בסניפי מחסני חשמל: מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לבנים (מקררים, מדיחים, מכונות כביסה וכו'), מזגנים, מחשבים, רמקולים, טלפונים סלולריים ועוד.
שימו לב:
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מחסני חשמל – שירות לקוחות אתר האינטרנט
מחסני חשמל – שירות לקוחות באתר האינטרנט: בקישור הבא.
מחסני חשמל – טלפון
מוקד שירות טלפוני מחסני חשמל: 5018*
מוקד שירות טלפוני נוסף מחסני חשמל: 073-2398700
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- בימים א'-ה' בין השעות: 8:30-16:00 יום ו' וערבי חג סגור.
בערוץ הדיגטלי באמצעות הצ'אט – פעיל בימים:
א׳-ה׳ בין השעות 08:30-19:00
יום ו׳ וערבי חג בין השעות 08:30-12:00
לאחר שעות הפעילות הפניה תטופל ביום העסקים הבא.
מידע נוסף שייסע לכם בקבלת שירות לקוחות:
- דרכי התקשרות עם הסניפים
- ביטול עסקה / דרכי ביטול
- מדיניות החזרות וביטולי מוצרים
- תקנון ותנאי שימוש
- מדיניות שירות הובלה
- סניפים
- צור קשר
מחסני חשמל – שירות באמצעות טלגרם – Telegram
לקבלת מענה שירות הלקוחות של מחסני חשמל באמצעות טלגרם – בקישור הזה.
מחסני חשמל – שירות באמצעות עמוד הפייסבוק – Facebook
מחסני חשמל – שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הבא.
מחסני חשמל – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הבא.
מחסני חשמל – שירות באמצעות עמוד האינסטגרם – Instagram
מחסני חשמל – שירות לקוחות באמצעות דף האינסטגרם: בקישור הבא.
מחסני חשמל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של מחסני חשמל – cs.mh@ecp.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
מחסני חשמל – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: יוסף ספיר 1 ראשון לציון, מיקוד 7570460 ת.ד 4455.
אודות מחסני חשמל
מחסני חשמל היא אחת מהרשתות הגדולות בישראל המוכרות מוצרי חשמל שונים. לרשת מעל 60 חנויות מונגשות מהצפון ועד אילת, שם ניתן למצוא מגוון של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה – פלאפונים, מקררים, מכונות כביסה, מנורות, מדיחים ועוד. המוצרים שהרשת מציעה הן של מבחר המותגים המובילים בשוק כגון סמסונג, בוש, אלקטרה, קנווד, אל ג'י ועוד. חלק מהסניפים אף מתמחים במתן שירותים ספציפיים כגון מוצרי תקשורת, מוצרים המתאימים למטבח וכו'.
מלבד החנויות בפריסה ארצית, הרשת מציעה גם אתר מונגש ממנו ניתן להזמין מוצרים שונים וליהנות מאספקה מידית, עוד ביום ההזמנה. ברשת ניתן לקנות באמצעים שונים – במזומן, אשראי, ביט, אפל פיי, גוגל פיי, פיי פאל וכו'. מי שיקנה באחת מחנויות או באתר הרשת יבטיח לעצמו מחיר נמוך ושירות מקצועי.
דרכים ליצירת קשר עם מחסני חשמל
ניתן ליצור קשר עם מחסני חשמל – שירות לקוחות במספר דרכים.
מספר הטלפון של מוקד המכירות של אתר מחסני חשמל הוא 5018*, בשלוחה 1. המוקד זמין בימים א'-ה', בין השעות 08:00 – 22:00. ביום ו' וערבי חג בין השעות 8:00 – 14:30. במוצאי שבת כשעה לאחר צאת השבת ועד השעה 22:00. כמו כן, ניתן לפנות אל מוקד המכירות גם בכתובת המייל sales@payngo.co.il.
לרשת מחסני חשמל שירות לקוחות המפעיל ערוץ דיגיטלי. באתר ניתן למצוא את הצ'אט, זה פעיל בימים א'-ה' בין השעות 8:30 – 19:00, ביום ו' וערבי חג בין השעות 8:30 – 12:30. אם תשלח הודעה לאחר שעות הפעילות היא תקבל מענה ביום העסקים העוקב. בנוסף ניתן לפנות בכתובת המייל cs.mh@payngo.co.il.
בנוסף, לכל אחד מסניפיה של החברה טלפון וכתובת מייל אליהם ניתן לפנות בשאלות ספציפיות הנוגעות לסניף. ניתן למצוא את מספר הטלפון וכתובת המייל של הסניף הרלוונטי באתר החברה.
באתר החברה ניתן לפנות אל החברה גם דרך פנייה ספציפית אל סניף ספציפי. כנסו אל האתר, השאירו שם שאלה, את הפרטים שלכם והסניף הרלוונטי, ורשת מחסני חשמל שירות לקוחות ידאגו ליצור עמכם קשר.
שאלות ותשובות נפוצות במחסני חשמל
שאלה: כיצד ניתן לרכוש דרך האתר של מחסני חשמל?
תשובה: קניה דרך האתר היא מומלצת במיוחד. באתר תוכלו לרכוש ממגוון המוצרים שהחברה מציעה מבלי לצאת מהבית. המוצרים שתרכשו יגיעו עד אליכם, לעיתים עוד באותו היום. כדי לקנות באתר תצטרכו קודם כל להירשם אליו. אז איך עושים את זה?
- בהתחלה תידרשו להזין כתובת דואר אלקטרוני. לכתובת זו תקבלו את הקבלה עבור הקנייה ופרטים אודות העסקאות שתבצעו באתר. בנוסף, בכתובת זו תקבלו מידע אודות מוצרים חדשים ומבצעים מיוחדים.
- לאחר מכן תידרשו לבחור סיסמה. הסיסמה צריכה להיות בעלת 8 תווים – אותיות או מספרים בלי רווחים ביניהם. חשוב לבחור סיסמה שמצד אחד תהיה קלה לזכירה על ידכם, אבל מצד שני שאחרים לא יצליחו לנחש. לדוגמה לא מומלץ לבחור סיסמה של מספרים או אותיות בסדר עולה כמו ABCDEFGH.
- לבסוף תוכלו להתחיל למלא את סל הקניות ולרכוש ממגוון המוצרים שהאתר מציע.
שאלה: כיצד ניתן לחפש מוצרים באתר?
תשובה: חיפוש מוצרים באתר ניתן לבצע באחת משלוש דרכים:
- בעזרת מנוע החיפוש. במנוע החיפוש שמופיע בראש העמוד באתר תוכלו לחפש כל מוצר בעזרת חיפוש ממוקד (לדוגמה, חיפוש דגם של יצרן), חיפוש לפי קטגוריית מוצרים (לדומה חיפוש המילים "מכונות קפה", ואז יופיעו כלל מכונות הקפה שיכול האתר להציע. בנוסף ניתן לחפש על פי שם המוצר והיצרן (לדוגמה, מכונת קפה נספרסו), או לפי שם המותג. שורת החיפוש משלימה באופן אוטומטי את תוצאות החיפוש, לכן רק כשתתחילו להקליד מיד יקפצו תוצאות רבות המתאימות לחיפוש.
- על פי קטגוריית מוצרים. בתפריט הראשי שבאתר תוכלו למצוא את כלל המוצרים מסודרים על פי קטגוריות. היכנסו לקטגוריה המתאימה ומצאו שם את המוצר שמתאים לכם (לדוגמה התפריט הראשי מציע את קטגוריית המקררים). כמו כן, תוכלו לחפש על פי קטגוריה בשורת החיפוש.
- על פי יצרן. בעמוד הראשי של האתר, בתחתית העמוד, מצויים כלל המותגים הנמכרים ברשת. הקליקו על היצרן ומיד יופיעו כלל המוצרים של אותו המותג, אותם ניתן לרכוש בחנות או באתר.
- במקרה ולא מצאתם את מי שחיפשתם תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות, והם ייסעו לכם למצוא את המוצר אותו אתם מחפשים.
שאלה: האם התשלום באתר מחסני חשמל מאובטח?
תשובה: תוכלו לרכוש באתר מחסני חשמל ללא כל חשש. אתר הרשת מאובטח דרך פרוטוקול האבטחה העדכני ביותר – SSL. כמו כן, השרתים מוגנים מפני חדירת גורמים חיצוניים למערכת באמצעות חומת אש. ליתר ביטחון, בין שרת האתר ובין השרתים בהם מאוחסנים פרטי הלקוחות קיימת הפרדה. בנוסף, כאשר מעוניין לקוח לרכוש באתר באמצעות כרטיס אשראי, פרטי הכרטיס עוברים הצפנה מיוחדת וערבול, ככה לא ניתן לגשת לפרטים דרך מאגר הנתונים הרגיל, הם מוגנים ואף אחד לא יכול לעשות בהם שום שימוש.
טיפ קטן לדעת על מחסני חשמל
אם אתם מתלבטים לגבי מוצר מסוים, באתר החברה תוכלו להשוות בין המוצרים. לדוגמה אם אתם מתלבטים לגבי איזו טלוויזיה לקנות, ואתם מעוניינים להשוות בין מספר דגמים. היכנסו לאתר, עמדו על המוצר הרלוונטי, והקליקו על "סמן להשוואה". לאחר מכן עמדו על מוצר נוסף ולחצו שוב על "סמן השוואה". כשאתם מסיימים לבחור את הפריטים, גללו לתחתית הדף, שם תופיע תיבה עם המוצרים שבחרתם להשוות. האתר מציע לכם להשוות עד ארבעה מוצרים. השוואת המוצרים מומלצת ותספק לכם חווית קנייה מלאה, ממש כמו בחנות. לאחר שתשוו בין המוצרים תוכלו לבחור את זה המתאים לכם ביותר, להוסיף אותו לסל הקניות שלכם ולרכוש אותו.
19 Responses
שלום שירות מאוד גרוע קניתי לא מזמן איירפודס 3 כמו שידוע לכולם יש שנה אחריות של אפל האוזניות התקלקלו פניתי לאחריות מסתבר שהקבלה לא תקינה אני יכול להגיד שאני לא אקנה משמה יותר אחרי כל הבלאגן וחוסר האחריות של החברה כמה ימים מנסה לטפל בזה מנהלת הסניף משקרת לי בפנים גועל נפש של שירו אל תיקנו משמה גם בעד שלום
שבוע טוב
ברצוני לציין את עובדת מחסני חשמל סניף רגבה
גב' מרלן מגיס
על שירות מקצועי, אדיב והכי חשוב הקשבה ללקוח
בזכות מאמציה לשרת לקוח מכל הלב
הצלחנו להחזיר מוצר פגום כיאה לחברה שמכבדת את עצמה.
פשוט כל הכבוד!!!!
ורדה בן גל
מסכים מאוד
אותה חוויה היתה לי עם שירות הלקוחות.
שירות לקוחות מזעזע ,
קיבלתי מוצר פגום מתנהל עם השירות בהודעות עונים חצאי תשובות לגבי ההזמנה .
עד עכשיו לא אספו את המוצר הפגום .
ממתין לתשובת עד עכשיו .
הייתי בורח מהרשת הזאת !
השירןת הכי מזעזע שנתקלתי בו!!!!!!!!!!!
משאירים לקוחות שעות בהמתנה מנתקים בפנים יחסי אנוש ברמה הכי מזעזעת שיש
יודעים רק לקחת את הכסף ולא מזפקים את המוצר או איזשהם תשןבות נורמליות. נתקעתי בגללם בלי מקרר בבית כשהאלק מנהלת חיה אומרת לי שזו ״אחריות לקוח״ בזמן שהמוביל התעצל לעלות במדרגות!
נשארתי עם חיוב באשראי בלי מקרר ובלי תשובה
בושה לא להתקרב!!!!!!!
שירות גרוע!! אל תזמינו. לא מגיע בזמן שמתחייבים. נציגים שלא נותנים מענה.
התחייבו שיגיע תוך 7 ימי עסקים ואז אומרים 14
קניתי מהם והעבירו אותי לספק אחר שמעביר אותי לספק אחר
אני עדיין מחכה למיקסר שלי.
אני מאד נהנתי מהשירות בחנות
אבל הזמנתי ביום חמישי טאבלט אמרו תוך יומיים
והיום יום שני ועוד לא הגיע הטאבלט
אני מנסה לדבר איתם בטלפון וכבר למעלה מ20 דקות אני מחכה
אין קול ואין עונה
שירות זוועה אל תקנו מהם
שירות מאוד גרוע! כדאי שלא תזמינו מהם.
כתוב באתר שהמשלוחים מהירים, ורק אחרי 16 ימים זה אמור להגיע אליי.. בתקווה שזה יגיע!
אין מענה לא בשיחות ולא במיילים, אני מחכה שעות בקו ומנתקים.
תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו מהם.
צר לי מעולם לא נתקלתי באטימות כזאת , מנסה להתקשר בכל הדרכים ואין מענה , יתרה מכך 3 פעמים השארתי מס' טלפון לחזרה חוזרים והשיחה מתנתקת למה ? אין לי מושג
השירות גרוע מאוד מאוד
קניתי מיקסר של קנווד חדש ובשימוש הראשוני הוא לא עבד ולא מוכנים להחליף לי את המוצר!
שלום למנהל שירות לקוחות , מחסני חשמל.
שמי אלי חלפון, ת.ז 010381259
השירות שלכם גרוע !!!
רמת פח ויותר !!!.
ברור שלא ארכוש אצלכם בעתיד וכך אמליץ לאחרים.
אם מעניין אותך למה זו דעתי עליכם, אתה מוזמן להתקשר אלי לנייד 054-4402044 או במייל eli@shugon.com
מחסני חשמל בראשון לציון פשוט זוועה זוועה לא להגיע ובטח לא לקנות עובדים על אנשים בעיניים
רשת מסריחה!!!!
זה כבר עובר כל הגבולות!!! לגבות כסף אתם יודעים ולתת שירות – לא!!!!! איפה השירות שלכם ואיפה המוצר שרכשתי???
שירות גרוע !!! קנינו מזגן במחסני חשמל באון ליין כולל התקנה
פעמיים הבריז מתקין מזגנים ואין עם מי לדבר – השירות לקוחות בלי תשובות ואנחנו הפסדנו כבר יומיים עבודה !!!
ביזיון!!!
שירות מאכזב לא ממליצה
השירות לקוחות נוראי!!!!
אני מחכה כבר שבועיים שיעזרו לי במתן תעודת אחריות על מוצר ולא חוזרים אליי
לא בהודעות ולא טלפונית
זלזול בלקוח!!!
חברה כזו מוכרת ושם והורסים לעצמם באי מתן שירות לאחר שרוכשים מהם
מאוכזבתתתת מאודדדדדד
לא להזמין בריכות דרך מחסני חשמל!!!!!!!!!!!
מחכה כ3 שבועות לבריכה, החופש עומד להיגמר
ואין סוף תרוצים
בסוף.. יש פגם בבריכה שהזמנתי..
וכמובן התנערות מצד מחסני חשמל
התייחסות מבישה ביותר
שירות לקוחות מזעזע ביותר!!!! המתנה של שעה ושמגיע התור השיחה מתנתקת קרה כבר כמה פעמים, שיטה ליאאש את הלקוח!! גועל נפש של צורת דיבור, והכי חשוב עוברים על החוק!! אני אישית ביטלתי את העיסקה כי קניתי מקרר והובטח לי שובר של רמי לוי ע"ס 500 שקלים שיגיע עד שבועים ועדיין לא הגיע ואפחד לא נותן תשובה מדוייקת, הם הפרו את ההסכם בינינו ופניתי על מנת לבטל את העיסקה, חוקית זה אפשרי וכרגע בתהליך כעונש על שירות לקוי וגרוע!!!