שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

תמי 4 טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » תמי 4 טלפון – שירות לקוחות
תמי 4 לוגו

שירות הלקוחות של חברת תמי 4 – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות תמי 4, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

תמי 4 – טלפון

מוקד שירות טלפוני תמי 4: 1-222-6944

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של תמי 4:

  • ימים א'- ה' בשעות: 20:00 – 8:30
  • ימי ו' בשעות: 13:00 – 8:30

פקס: 03-5387649

תמי 4 – שירות באמצעות צ'אט

לקבלת שירות בצ'אט עם נציג – בקישור הזה.

תמי 4 – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות תמי 4 באמצעות טופס ליצירת קשר יש להיכנס לקישור הזה.

תמי 4 – שירות באמצעות דואר אלקטרוני

כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות לקוחות תמי 4: service@tami4.co.il.

מומלץ לשימוש במקרים שאינם דחופים.

תמי 4 – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: יוני נתניהו 1ג', אזהת אור יהודה, מיקוד: 60376.

בקצרה על תמי 4

תמי 4 הוא מותג הדגל של חברת שטראוס מים, אשר הינה חברת בת של קבוצת שטראוס הגדולה. חברת שטראוס מים התחילה את דרכה בשנת 1970 תחת השם תנ"ה (תעשיות נתיב הל"ה). בתחילה עסק המפעל בתחום האלקטרוניקה, אולם לאחר מספר שנים עבר לעסוק בתחום טיהור וקירור מים, ובשנת 1982 הושק מוצר טיהור וסינון המים "תמי 3". כחמש שנים לאחר מכן הושקה גרסה מתקדמת של המוצר תחת השם "תמי 4", אשר יועד להיות תתקין תת כיורי לטיהור מי הברז.

כבר בשלביה הראשונים של החברה הופצו מוצריה בכל רחבי העולם, בין השאר במדינות כמו ארה"ב, ספרד, איטליה, צרפת ובריטניה. עם הזמן התבססה החברה בשוק הבריטי, והיא אף ניצחה במכרז להתקנת מערכות הסינון שלה באצטדיון של מועדון הכדורגל צ'לסי. ב-2001 הועברה פעילות החברה לעמק האלה. המעבר איפשר לחברה לשלש את ייצור המוצרים שלה, והיא התרחבה במידה רבה. סניפי ההנהלה של החברה עברו לאור יהודה, והם נמצאים שם עד היום. במהלך השנים, פיתחה החברה מוצרים רבים תחת המותג תמי 4, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירי טיהור, סינון, ניקוי, קירור וחימום מים תחת המותג הזה. בעבר יוצרו דגמי תמי 4 תת כיוריים, אולם בשנים האחרונות הופסק הייצור של מוצרים אלה, וכיום החברה מייצרת ברי מים בלבד.

מערכות הטיהור של תמי 4 מתמקדים בארבעה תחומים:

  • צלילות המים – המסננים של התמי 4 נועדו ליצור צלילות תוך שמירה על טעם המים והורדת רמת הכלור.
  • חיידקים מיקרוביולוגיים – בתוך המים חיים יצורים רבים העשויים להעביר מחלות ולגרום לזיהומים. הטיפול ביצורים אלה נעשה באמצעות קרינת UV המפרקת את החומר הגנטי של החיים במים, ומונעת מהם להדביק את השותים.
  • מתכות – המים בישראל מכילים לעיתים מתכות כבדות דוגמת עופרת וכספית, והסננים של ברי המים תמי 4 מונעים את כניסתם לכוס המים שלכם.
  • מזהמים שונים במים – מים אשר נשאבו סמוך למוקדים חקלאיים עלולים לשאת בתוכם שאריות של חומרי הדברה או חומרים כימיים תעשייתיים. מסנני המים המצויים במתקני המים של תמי 4 לוכדים חומרים אלה ואינם מאפשרים להם לעבור.

נכון להיום חברת תמי 4 משווקת חמישה דגמים של ברי מים, תחת השמות:

  • Family
  • Edge
  • Edge+
  • Primo
  • Bublle X

כל אחד מהמוצרים הללו ייחודי במידת מה, כך שחלקם מחוברים למיכל CO2 להפקת מים מוגזים, חלקם מאפשרים חיבור ושליטה באמצעות אפליקציה, חלקם מתוכנתים לזכור את שעות הפעילות ולהרתיח את המים בהתאם, ועוד מגוון רחב של תכונות.

תמי 4 – דרכים נוספים ליצירת קשר עם שירות לקוחות

תמי 4 היא מותג ותיק בעל שנים רבות של ניסיון בשוק הישראלי. החברה יושבת תחת שטראוס מים, כך שבחלק מהמקרים שירות הלקוחות נעשה באמצעות פנייה לשטראוס מים, כפי שיוצג להלן.

  1. את תמי 4 שירות לקוחות ניתן להשיג במספר: 6944*. מוקד תמי 4 טלפון פעיל מיום א' עד יום ה', בין השעות 8:30 בבוקר ועד ל-16:00 אחה"צ. בימי ו' פועל המוקד מהשעה 8:00 ועד השעה 12:00.
  2. למוקד המכירות של תמי 4 ניתן להתקשר למספר: 6944* בשלוחה 2. המוקד פעיל עד השעה 17:00 בכל יום.
  3. ליצירת קשר עם תמי 4 שירות לקוחות באמצעות הודעות SMS ניתן לשלוח הודעה למספר: 055-700-3636.
  4. מספר הפקס עבור שירות לקוחות תמי 4 הינו: 03-5387649.
  5. אם אתם מעוניינים לפנות לתמי 4 שירות לקוחות באפשרותכם לעשות זאת באמצעות המייל בכתובת: service@tami4.co.il.
  6. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של תמי 4 באמצעות צ'אט עם נציג בכתובת: https://www.tami4.co.il/about-strauss-water/contact. המוקד פעיל בין הימים א' עד ה' מהשעה 8:30 ועד השעה 17:00. בימי ו' המוקד פעיל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 12:00 בצהריים.
  7. שירות לקוחות תמי 4 זמין גם באמצעות אפליקציית הווצאפ (whatsapp) בכתובת: https://www.tami4.co.il/about-strauss-water/contact. המוקד פעיל באותן שעות הפעילות של המוקד הטלפוני.
  8. תמי 4 מאפשרים שירות נגיש גם לחירשים או לאנשים בעלי לקויות שמיעה, באמצעות שירות שיחת וידאו בשפת הסימנים. שירות זה זמין בין הימים א' עד ה' בין השעות 8:00-16:00, ובימי ו' בין השעות 8:00-12:00. על מנת ליצור קשר בערוץ זה יש להיכנס לכתובת: https://bit.ly/3HPkB4U.
  9. ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות השארת פנייה באתר האינטרנט של החברה. הדף של שירות הלקוחות הינו: https://www.tami4.co.il/about-strauss-water/contact.
  10. חברת שטראוס מים מחזיקה בדף פייסבוק פעיל בכתובת: https://www.facebook.com/tami4sale. ניתן לפנות לחברה באמצעות דף הפייסבוק או באמצעות אפליקציית המסנג'ר. בנוסף החברה מחזיקה גם בחשבון טיקטוק, חשבון אינסטגרם ובערוץ יוטיוב.
  11. משרדי החברה יושבים באור יהודה בכתובת: יהונתן נתניהו 3 א', מיקוד – 6037602.

שאלות על שירות לקוחות תמי 4

מהן פעולות האחזקה עבור בר מים של תמי 4?

לכל מכשיר קיימות הנחיות מדויקות הנוגעות לאחזקה וטיפול שוטפים. באופן כללי יש להקפיד על ניקוי חיצוני של המכשיר למניעת בעיות. את מסנני המים יש להחליף בכל חצי שנה, ובמקרים בהם מדובר בצריכה מוגברת כמו משרדים או מקומות ציבוריים יש להחליף בכל 3-4 חודשים. את נורת ה-UV מומלץ להחליף בכל שנה.

כיצד ניתן להזמין מיכלי CO2 עבור בר המים?

הזמנת מיכלים היא פשוטה ומהירה, וניתן לעשותה באמצעות האתר, בכתובת: https://www.tami4.co.il/soda-store. שימו לב שהזמנה דרך האתר היא זולה יותר בהשוואה להזמנה דרך המוקד.  

יש לי בעיה בתמי 4. מה ניתן לעשות?

ראשית מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט ולחפש פתרון בדפים השונים. במידה והבעיה לא נפתרה, ניתן להזמין טכנאי בקלות בכל שעות היממה, ולשנות את מועד ההזמנה באמצעות אתר האינטרנט בצורה נוחה ופשוטה.

טיפ לזכור לפני שמגיעים לקבל שירות לקוחות מתמי 4

תמי 4 מציגה מגוון רחב של ערוצי תקשורת על מנת להבטיח שהלקוחות יקבלו את שירות הלקוחות בצורה זמינה ומהירה. הזמנת טכנאי נעשית בצורה פשוטה ומהירה, כך שגם תקלות מורכבות נפתרות במהירות יחסית. 

מה לקוחות שואלים על תמי 4?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תמי 4 אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם תמי 4 ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. שמי אילנה , חבר'ה אני בשום אופן לא ממליצה על קניית תמי 4 , רכשתי מתקן תמי 4 לפני שנתיים וחודש . אני עדין בתוקף אחריות
    לפחות 4 עד 5 פעמיים הגיע טכנאי, על נזילות של המתקן אנשים לא מקצועיים בכלל ,בקשתי להחליף את המתקן אמרו לי שלא ניתן, הצבע של המתקן החליף צבעים , שלא נדבר על ההמתנות בטלפון , ועל ימים שהייתי חייבת לצאת מהעבודה כדי לקבל טכנאי לא מקצועי , פעפ נזילה פעם צבע שונה פכם חור בצינור , בקיצור שלא תתקרבו לתמי 4 , חברה כישלון ולא שרותית

  2. שלום רב!!!
    פעמיים הובטח לי שיגיע שליח עם מיכל גז, פעמיים לא הגיע!!! יומיים הפסדתי עבודה בהמתנה לשליח, איזה מין שירות זה, כמו כן אי אפשר לשלוח לכם פקס למספר 035387649 כל הזמן תפוס, כתובת הדואר האלקטרוניservice@tami4.co.il לא מקבלת מכתבים ומחזירה את הדואר, בקיצור אתר דפוק ושירות גרוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן