שירות הלקוחות של אופיס דיפו – Office Depot – ציוד משרדי, ריהוט משרדי, מחשבים, טאבלטים, מדפסות, טלפונים, סמארטפונים ועוד מגוון מוצרים – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אופיס דיפו – Office Depot, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אופיס דיפו – Office Depot – טלפון
מוקד שירות הלקוחות אופיס דיפו:
- לפניות בנושא אתר האינטרנט: 077-6707054
- לפניות בנושא רשת החנויות: 072-2606702
- לפניות בנושא מחלקה עסקית: 073-7962574
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות ישראל היום:
- בימים א׳-ה׳ מ-9:00 עד 19:00
- יום ו׳ מ-9:00 עד 13:00
אופיס דיפו – Office Depot – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות אופיס דיפו באמצעות הודעת דואר אלקטרוני: info@officedepot.co.il.
אופיס דיפו – Office Depot – אתר אינטרנט
שירות לקוחות אופיס דיפו באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
אופיס דיפו – Office Depot – פניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים עבור שירות לקוחות אופיס דיפו: רחוב צל ההר 1,ליגד סנטר מודיעין.
תגובה אחת
שלום
ביום ד' שבוע שעבר שילמתי בסניפכם סינמה סיטי ראשל"צ 1600 ש' עבור כיסא הכי יקר (שמחירו 2000 ומה שהוא ש' ולאחר הנחה – 1600) עם כרית מתכווננת לגב וריקמה ירוקה.
אחמ"ש נדב אמר ; אין כרגע עם ריקמה ירוקה במלאי. יש כיסא דומה בצבע שחור בלי ריקמה (אכן בתצוגה היו מספר דגמים דומים מאוד בצבע שחור יותר זולים ב 100 200 300 400 ש'). בתום לב – אמרתי לו ; בסדר ; תביא זהה בצבע שחור בלי ריקמה ירוקה.
עם הרכבתי כיסא בבית ; – כדיי לשנע כרית גב פעלתי לפי הוראת יצרן – הרם ידית. מרים – כרית לא זזה. מרים – ידית – תפסנה נשבר 1/3.
בלילה חשבתי ; – כניראה שהבדלים הנעים בין 100 ל 400 שקלים כניראה מתבטיאם בטיב / איכות הכיסא.
יום ה' מחזיר את הכיסא לסניף ממנו קניתי בתקווה לקבל מוצר ששילמתי עליו. שמתיו בתצוגה (בדיוק היה חסר שם כזה) אחמ"ש גיא צורח עליי קח את הכיסא (הפגום ולא מה ששילמתי עליו).
ניגש לחנות שניה בחונים קונים. אחראי שלמה אומר ; – תבוא ביום א' (אסדיר רמיה עשיקה) אתן לך כיסא עם ריקמה ירוקה ששילמת עליו. בא ביום א' (היום) . שלמה אומר לי ; תביא זיכויי מגיא. רץ לגיא – הוא בשלו – לא לתת לי את הכסא ששילמתי עליו וגם לא לתת לי זיכויי ; – אתן לך זיכויי רק אם שרות לקוחות יאמר לי.
שחר משרות לקוחות מנסה גירסה חדשה ; – גיא הציע לך להחליף ידית שבורה. לא הציע 2) כמו שאמרתי לשחר ; בדגמים הזולים יותר (שכניראה גם באיכות ירודה יותר) מחר ישבר חלק אחר. הבטיחה להישתדל שאקבל את המוצר ששלמתי עליו כמה שיותר מהר