שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

איבריה – Iberia טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » איבריה – Iberia טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות איבריה – Iberia, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של איבריה – Iberia.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

איבריה – Iberia – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות איבריה – Iberia באמצעות הטלפון: 1-809-213-835, ניתן גם לשוחח עם מרכז המזוודות בטלפון 1-800-411-290 בימים ראשון עד חמישי בשעות 09:00-17:00, המענה בשפות עברית, אנגלית וספרדית.

ניתן לשוחח עם מוקד השירות של ברצלונה בטלפון 902400500 או עם מוקד השירות של מדריד בטלפון 902400500. מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': בין השעות 9:00-17:00. מענה באנגלית וספרדית בלבד.

איבריה שירות לקוחות במייל

לשליחת מייל לשירות הלקוחות יש לכתוב לכתובת prensa@iberia.es.

איבריה – Iberia – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של איבריה – Iberia כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.
עוד כמה קישורים שיעזרו לכם בטרם קבלת שירות לקוחות:

  1. מדריך היעדים של איבריה
  2. בדיקת סטטוס של טיסה
  3. איתור מזוודה

איבריה – Iberia – שירות לקוחות – Facebook ורשתות חברתיות

  1. ניתן לפנות לשירות לקוחות איבריה – Iberia בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.
  2. ניתן גם לשלוח הודעה ישירה לנציג שירות לקוחות במסנג'ר מכאן.
  3. לעמוד הטוויטר

איבריה – Iberia – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות איבריה – Iberia לכתובת: Apdo. Correos 62033, 28080 Madrid, Spain.

בקצרה על חברת איבריה טיסות

איבריה (בספרדית Iberia Lineas Aereas De Espana) הינה חברת התעופה הלאומית של ספרד. מקור שמה הינו בשם חצי האי האיברי. החברה נוסדה בשנת 1927 ובשנה זו צי המטוסים שלה מנה שלושה מטוסים בלבד. טיסות החברה הראשונות היו טיסות פנים שקישרו בין הבירה מדריד לבין ברצלונה. בשנת 1944 החברה הולאמה על ידי ממשלת ספרד ובשנת 1946 ביצעה איבריה איירלינס צעד מהפכני – החברה החלה להפעיל קו טיסות בין מדריד לבין בואנוס אייריס הנמצאת בדרום אמריקה.

בשנת 2001 החברה עברה תהליך של הפרטה ובשנת 2011 איבריה איירלינס התאחדה יחד עם חברת התעופה האנגלית בירטיש איירוויז הבריטית. למרות מהלך האיחוד של שתי החברות, הן החליטו לשמור על שמותיהן המקוריים. מהלך האיחוד הפך את החברה לתאגיד התעופה השני בגודלו באירופה. בסיסי האם של החברה הינם שדה התעופה בראחס במדריד ובסיס אל פארטו בברצלונה. סוגי המטוסים של החברה הינם מסוג איירבוס בדגמי A319,320,321,330,340. 

איך ליצור קשר עם חברת איבריה?

אם ברצונכם למצוא טיסות במחירים אטראקטיבים למגוון יעדים בעולם, אם אתם רוצים לוודא שתטוסו בראש שקט, שאתם נמצאים בידיים טובות ושתקבלו מענה מקיף לכלל הצרכים שלכם – מומלץ שתיצרו קשר יחד עם חברת איבריה ישראל ותהנו מכל מה שיש לחברה להציע. 

ניתן ליצור קשר עם איבריה שירות לקוחות באמצעות הדרכים הבאות:

  1. טלפון: תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת איבריה ישראל במספר הטלפון – 1-809-213835. המענה שיינתן יהיה רק באנגלית ובספרדית
  2. שעות פעילות: ראשון – חמישי 9:00 – 17:00 
  3. ניתן לפנות לאיבריה שירות לקוחות באמצעות כתובת הדואר Apdo. Correos 62033, 28080 Madrid, Spain 
  4. ניתן לפנות לאיבריה שירות לקוחות באמצעות השארת פנייה במסנג'ר בעמוד הפייסבוק הרשמי של החברה

מה שואלים על שירות לקוחות איבריה?

כיצד ניתן לבדוק את סטטוס הטיסה שהזמנתי? 

כן. ניתן לבדוק זאת באמצעות יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת איבריה בטלפון באנגלית או בספרדית ובהתאם לשעות הפעילות. 

האם חברת איבריה מספקת מענה ללקוחותיה באמצעות צ'אט, וואטסאפ או דואר אלקטרוני? 

תשובה: לא. החברה אינה מספקת מענה ללקוחותיה בעזרת אמצעים אלה. תוכלו ליצור קשר עם החברה באמצעות התקשרות למוקד שירות הלקוחות, באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי של החברה או באמצעות שליחת מכתבים בדואר. 

איך מבצעים צ'ק אין לטיסות של החברה? 

תשובה: הטסים יכולים לבצע צ'ק אין בדלפקי החברה בנמלי התעופה ואף באפליקציה או באתר האינטרנט בטווח זמן של החל מ24 שעות ועד שעה לפני הטיסה. 

האם החברה מספקת טיסות לישראל וממנה?

כן. הטיסות לישראל וממנה עם חברת איבריה מתבצעות עם מטוסי איירבוס A319. ישראלים יכולים לטוס עם החברה לספרד וגם להמשיך איתה למדינות דרום אמריקה ואסיה. 

מהן הגבלות המשקל לטיסות עם חברת איבריה? 

הטסים עם החברה יכולים להעלות כבודה של עד 23 ק"ג למטוסיה. תוכלו לעלות למטוס עם תיק יד ללא הגבלת משקל אך שימו לב שמידותיו אינן גדולות יותר מ 115 ס"מ. 115 ס"מ של מידות התיק יד יהיו מורכבות מ 55 ס"מ רוחב, 40 ס"מ גובה ומ 20 ס"מ עומק. 

מה המחיר שגובה החברה בעבור מזוודה נוספת? 

כל נוסע המעוניין לטוס עם החברה יחוייב בסכום העומד על שישים דולרים בעבור כל מזוודה נוספת שאותה הוא שולח לבטן המטוס. בעבור מזוודה שלישית ויותר הנוסע יחוייב בסכום של מאה וחמישים דולרים. תוכלו להגיש הצהרה מראש על מזוודה נוספת באתר של חברת התעופה וכך להנות משובר הנחה על משקל עודף וחריגה במספר המזוודות. 

מה מחיר הטיסה שגובה החברה בעבור תינוקות? 

מחיר כרטיס הטיסה לתינוקות במטוסי איבריה עומד על כ – 10% ממחיר כרטיס הטיסה למבוגר וזאת בתנאי שהם יושבים על ההורה. אם התינוק יישב במושב נפרד, מחיר כרטיס הטיסה עבורו עומד על כ – 50% ממחיר טיסה פנימית בספרד. תעריף מחיר זה תקף לילדים עד גיל 12. 

האם ניתן להעלות חיות לטיסות של החברה? 

תשובה: בטיסות עם איבריה לא ניתן לשלוח לתא המטען חיות אך תוכלו לעלות אותן לטיסה יחד איתכם וזאת בתנאי שמשקלן לא יהיה מעל שמונה ק"ג ושהכלוב שלהן יהיה במידות המאושרות על ידי החברה. עלות הטסת חיות נחשבת כהטסת מטען נוסף מלבד מקרה של הטסת כלבי נחייה לעיוורים שאינה כרוכה בתשלום.  

מהם היעדים של חברת התעופה? 

לאיבריה קיימים מספר יעדים בהתאם למסלולים מגוונים :

  • קווי טיסה ישירים – החברה מפעילה 5 -7  טיסות היוצאות מטרמינל 3 בנתב"ג ונוחתות בספרד בברצלונה או במדריד וגם באיטליה ברומא או בפירנצה. 
  • קווים בטיסות המשך –  החברה מפעילה טיסות קונקשיין למגוון יעדים ברחבי העולם.

היעדים אליהם איבריה מגיעה:

  1. צפון, מרכז ודרום אמריקה: ארה"ב, קולומביה, ארגנטינה, קובה, גואטמלה, ונצואלה, אורגוואי, פרו, פנמה, ברזיל, אקוודור, קוסטה ריקה, ניקרגואה, אל סלוודור, פורטו ריקו, הרפובליקה הדומיניקנית, צ'ילה. 
  2. אירופה: הולנד, אירלנד, דנמרק, צרפת, שוויץ, גרמניה, איטליה, אנגליה, בלגיה, פורטוגל, הונגריה, צ'כיה, איסלנד, נורווגיה, אוסטריה, רוסיה, שוודיה. 
  3. אפריקה: סנגל, דרום אפריקה. 
  4. מזרח רחוק: סין, יפן. 
  5. מזרח תיכון: ישראל, מרוקו, אלג'יריה. 

אילו שירותים החברה מספקת במהלך הטיסה? 

במהלך הטיסה החברה מספקת מגוון שירותים:

  • שירותי בידור –  בחלק מהטיסות תוכלו להנות ממסכים לצפיית סדרות, סרטים, מוזיקה ומשחקים. 
  • אינטרנט אלחוטי – בחלק מטיסות החברה קיימת גישה ל WIFI בתוספת תשלום. 
  • דיוטי פרי – בטיסות יחד עם איבריה תוכלו להנות ממוצרים הפטורים מתשלום מכס בחנויות הדיוטי פרי בשדה התעופה ואף להנות מעד 50% הנחה בעבור רכישת גאג'טים, שעונים, תכשיטים ועוד מגוון מוצרים. 
  • ארוחות – תפריטי הארוחות בטיסות עם החברה הינם דינאמיים ומשתנים בהתאם למחלקת הטיסה ולאורכה. תוכלו להזמין ארוחות מראש ובינהן ארוחות צמחוניות, ארוחות דלות קלוריות, ארוחות טבעוניות וארוחות כשרות. 

צילום מסך של שירות לקוחות איבריה - Iberia

איבריה Iberia טופס יצירת קשר צילום מסך
איבריה Iberia טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על איבריה - Iberia?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איבריה – Iberia אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם איבריה – Iberia ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות איבריה - Iberia

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6041 - איבריה - Iberia לוגו
לוגו שירות לקוחות איבריה - Iberia
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן