שירות הלקוחות של אייהרב- iHerb – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אייהרב – iHerb, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אייהרב – iHerb – טלפון
אין לחברת אייהרב שירות לקוחות באמצעות הטלפון.
אייהרב – iHerb – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אייהרב – iHerb באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה. ניתן גם לבדוק סטטוס הזמנה באמצעות האזור האישי של אייהרב.
אייהרב – iHerb – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אייהרב – info@iherb.com.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
אייהרב – iHerb – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: iHerb Inc, 22780 Harley Knox Blvd, Perris, California 92570, US
שירות לקוחות של אייהרב ברשתות החברתיות
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של Iherb ברשתות החברתיות השונות דרך הקישורים הבאים:
בקצרה אודות חברת אייהרב (iHerb)
אייהרב היא אחת מחברות הטיפוח והבריאות הגדולות בעולם. החברה מספקת מגוון עצום של מוצרים ב-185 מדינות ברחבי העולם, והיא מעסיקה קרוב ל-2,500 אנשי צוות. החברה מוכרת יותר מ-30,000 מוצרים שונים שכולם ללא יוצא מן הכלל של חברות מוכרות ואמינות, וכולם המוצרים עברו אישור רפואי. במאגר המוצרים של החברה ניתן למצוא תוספי תזונה, מאכלי בריאות, קרמים ומוצרי טיפוח, מוצרים לתינוקות וילדים ועוד.
החברה מבצעת בשנים האחרונות משלוחים לארץ והתושבים כאן יכולים ליהנות מכלל המוצרים בהנחות מזדמנות ובמחירים הוגנים מאוד, בהשוואה למתחריהם בארץ.
שירות לקוחות אייהרב – עוד דרכי יצירת קשר
החברה לא מציעה תמיכה טלפונית או באמצעות צ'אטבוט כמו הרבה חברות דומות, והדרך הטובה והנוחה ביותר היא לכתוב מייל לשירות הלקוחות. ניתן להיכנס בתחתית העמוד ללשונית "פנו אלינו", ושם ללחוץ על "כתבו הודעה" ולשלוח את הפנייה הרלוונטית. יש לציין את מספר ההזמנה אליה הפניה מתייחסת. ניתן להיכנס לאתר דרך הקישור https://il.iherb.com/help/contact
מלבד זאת, לאייהרב יש אפליקציה נוחה ויעילה לשימוש וכן ניתן לפנות לחברה דרך הרשתות החברתיות דוגמת אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר.
שאלות ותשובות – שירות לקוחות אייהרב
שאלה: האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שכבר שילמתי וההזמנה אושרה?
תשובה: ניתן לבצע שינויים בהזמנה כל עוד היא לא נשלחה לארץ. כדי לדעת האם ניתן לבצע בה שינויים או לא ניתן להיכנס לאזור האישי באתר ולקטגוריית "הזמנות" ושם לראות אילו פעולות ניתן לבצע על ההזמנה. ישנם שלבים בהם ניתן לשנות את הפריטים בהזמנה, שלבים בהם ניתן לשנות את שיטת המשלוח ושלבים בהם ניתן לשנות את הכתובת למסירה.
שאלה: האם ניתן לעקוב אחר ההזמנה עד שהיא נמסרת?
תשובה: כן, ובקלות. ניתן להיכנס באזור האישי לדף ההזמנות, ובהן לראות את סטטוס המעקב הנוכחי עד למסירה. כאשר החבילה מגיעה לארץ, ניתן לעקוב אחריה באמצעות קישור מחברת השליחויות עד שהיא נמסרת.
שאלה: כיצד ההזמנה מגיעה אליי?
תשובה: החברה מציעה שני סוגי משלוחים: משלוח סטנדרטי ומשלוח אקספרס. עלות משלוח רגיל היא כ-50 שקלים וזו גם עלות ההוספה עבור משלוח אקספרס, כאשר מעל סכום קניה מסוים המשלוח הסטנדרטי בחינם. במשלוח זה, לרוב החבילה תגיע לנקודת איסוף שנקבעת מראש, וניתן להחליף אותה כאשר החבילה מגיעה לחברת המשלוחים בארץ ומקבלים על כך התראה במייל ובסמס.
שאלה: מה ניתן לעשות אם המוצר שהזמנתי הגיע פגום או שונה מהרגיל?
תשובה: במידה והגיע פריט פג תוקף או פגום ניתן לקבל עליו החזר כספי מלא או לקבל מוצר זהה חדש. יש להגיש בקשה באתר להחזר כספי או משלוח עקב מוצר פגום, תוך פירוט הפגם ותמונה אם יש. במידה והפריט ניזוק או שכבר שומש בחלקו לא ניתן לקבל עליו החזר כספי.
שאלה: לא הגיעו לי חלק מהפריטים שהזמנתי. מה אני יכול לעשות?
תשובה: פעמים רבות חלק מהפריטים שנדמה שהוזמנו אזלו במלאי בפועל בעת ההזמנה ולכן לא נרשמו בה ולא התבצע עליהם חיוב. לכן, קודם כל כדאי לבדוק את פירוט ההזמנה ולשים לב אם חלק מהפריטים שהיו אמורים להגיע לא נמצאים בה. מלבד זאת, ייתכנו הזמנות המחולקות למספר משלוחים שונים, ולכן ייתכן שהפריט שחסר נמצא בכלל במשלוח אחר. ניתן לבדוק לכמה משלוחים חולקה ההזמנה באיזור האישי באתר תחת קטגוריית "הזמנות". במידה והפריט אכן נכלל בהזמנה ולא הגיע במשלוח נפרד או חסר מהמלאי כדאי לשלוח פנייה לשירות הלקוחות בבקשה להחזר כספי או משלוח חוזר.
שאלה: האם ניתן להחזיר פריטים לאייהרב?
תשובה: אייהרב מאפשרת להחזיר מוצרים עד 60 יום מעת הרכישה. כדי שיהיה ניתן לקבל עליו החזר כספי מלא יש לבצע את השלבים הבאים: ראשית, יש להיכנס להזמנות באזור האישי באתר, לבחור את ההזמנה ממנה רוצים להחזיר פריט ואת הפריט עצמו. בעת בחירת הפריט להחזרה, יש לציין מדוע מעוניינים להחזיר את הפריט, ואם מעוניינים לקבל החזר כספי או לקבל פריט זהה חדש. החזר כספי יתקבל דרך שיטת התשלום שנבחרה עבור ביצוע ההזמנה, תוך 7-10 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט.
שאלה: האם ניתן ליצור קשר טלפוני עם אייהרב?
תשובה: לחברה אין שירות לקוחות טלפוני וכל התקשורת מולה נעשית באמצעות מיילים ופניות באתר. לכן, כל מספר שמתיימר להיות מוצג כמספר של אייהרב הוא שגוי ואין לסמוך על מי שמשתמש בו באופן זה. על אף שלחברה אין שירות טלפוני, מרכז השירות הוירטואלי באמצעות המיילים מקיף ואיכותי ואין ירידה ברמת השירות בגלל שהתקשורת לא ישירה ומיידית עם שירות הלקוחות.
שאלה: במידה וההזמנה שלי לא הגיעה או רשום באתר שהיא נמסרה על אף שהיא לא, מה ניתן לעשות?
תשובה: לעיתים סטטוס המסירה באתר מתעדכן לפני המסירה בפועל ולכן כל עוד מדובר ביום-יומיים אין סיבה לדאגה וכנראה שהמשלוח יגיע בקרוב. אם לאחר יומיים המשלוח לא מגיע, או שזמן המסירה המשוער של החבילה עבר מזמן, יש לשלוח פנייה לשירות הלקוחות ולידע אותם על כך. במידה והחריגה מהתאריך המשוער משמעותית, אייהרב יתנו החזר כספי מלא על ההזמנה.
טיפ קטן לסיום על אייהרב
השוק הישראלי עוד לא התמכר לאייהרב כמו שהוא התמכר לאתרי קניות אחרים מחו"ל וכדאי לנצל זאת ולרכוש לבית תוספי תזונה ופריטים שלא נמצא בארץ. באייהרב יש מבחר עצום של ויטמינים ותוספים במחירים זולים משמעותית מבארץ, כמו גם מוצרי טיפוח שלא ניתן למצוא כאן במחיר סביר. שיטוט קצר באתר יגלה לכם עולם חדש של מוצרי מזון, תוספים וטיפוח שלא הכרתם.
ברכישה נכונה וממוקדת, תוכלו להוזיל משמעותית את העלויות של התחומים הללו בתקציב שלכם וליהנות ממחירים איכותיים במחירים הגיוניים ושווים לכל נפש. המלצה שלנו: כדאי להמתין למבצעים וקופונים שווים.
10 Responses
הזמנתי ולא קיבלתי תחזרו אלי דחוף
0527052298
שלום רב,
לא מצליחה ליצור קשר איתכם, הזמנה שלי הגיעה למקום לא נכון.
מס הזמנה 516246142.
נא ליצור קשר איתי בטל : 0524607488
תודה
אלה
בשלב התשלום התבקשתי לאשר מחדש את מספר הויזה, האתר טוען שהמספר לא תואם את מה שרשום אצלם כשניסיצי לרשום את הכרטיס ככרטיס חדש הוא רושם שהמספר הזה כבר נמצא במערכת 🤷 לא מצליחה להזמין
שלום,
לא מצליחה ליצור קשר.
נא להתקשר ליעל
נייד 0507307249
תודה
כבר כמה חודשים אני מחכה שתחזרו אלי, ואין שוב מענה. אתר לא רציני בעליל.
שלום. לכם עשיתי הזמנה בתאריך 19/2/23 אמור לקבל אותה בין התאריכים 7/3-22/4
עד היום לא קבלתי אותה תמיד שולת לאתר ואין מענה אשמח ליצור קשר בבקשה למספר
052-2927989
בבקשה תחזרו אליי , יש לי בעיה בהזמנה
רותם לביא- אביתן
0544213220
לא קיבלתי את המוצר שלי אשמח לבירור
לא קיבלתי שתי הזמנות.
אנא חיזרו דחוף.
מנחם
052-3850421
שלום, מבקש שתצרו איתי קשר בטלפון 0544901992.
לא אזצין עד שנציג מכירות לא יתקשר אלי.
תודה.