רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אלמ? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אלמ.
רשת חנויות מוצרי החשמל א.ל.מ. היא אחת מרשתות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילות בישראל, עם יותר מ-40 סניפים ברחבי הארץ.
בסניפי א.ל.מ ניתן לרכוש מגוון גדול של טלוויזיות, מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, שואבי אבק מוצרי חשמל למטבח ממותגים מובילים. על פי פרסומי החברה, כל המוצרים הנמכרים ברשת א.ל.מ מיובאים על ידי יבואנים רשמיים.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אלמ – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות אלמ באמצעות הטלפון: *8999.
מענה טלפוני בשעות: א'-ה': 9:00-16:30.
אלמ – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של החברה הינו כולל דרכים ליצירת קשר – לאתר .
אלמ – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות אלמ – כתובת דואר אלקטרוני: Service@alm.co.il.
אלמ – שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות א.ל.מ. באמצעות whatsapp בטלפון: 050-668-8740.
אלמ – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות אלמ באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הזה. יצירת קשר עם שירות לקוחות אלמ באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
אלמ – שירות לקוחות – אינסטגרם – Instagram
יצירת קשר עם שירות לקוחות אלמ באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.
אלמ – שירות לקוחות – טלגרם – Telegram
יצירת קשר עם שירות לקוחות אלמ באמצעות ערוץ הטלגרם: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם ביצירת קשר:
אלמ – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות אלמ – כתובת דואר: הסיבים 43, פתח תקוה.
מי הם א.ל.מ ומה הם מציעים?
חברת א.ל.מ רשת חשמל ואלקטרוניקה היא רשת חנויות ישראלית בפריסה ארצית שהוקמה בתל אביב בשנת אלף תשע מאות שבעים ושמונה, ומאז התרחבה, ומונה כיום מעל 40 סניפים. הרשת מוכרת מגוון רחב של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה החל מטלווזיות, מקררים, תנורים, מכונות ומייבשי כביסה, טלפונים ועוד. החברה מוכרת מוצרים רק ממייבאים רשמיים, שיכולים להעניק אחריות למוצריהם.
החברה מעניקה תשומת לב רבה לשירות לקוחות מקצועי ואדיב, הן בסניפים ברחבי הארץ, והן באתר האינטרנט ובמוקדים הטלפונים, וזאת כדי לעזור לכל לקוח למצוא את המוצר שמתאים לצרכיו, בתקציב שיש ברשותו.
איך אפשר להגיע אל שירות לקוחות של חברת א.ל.מ?
ניתן לפנות לא.ל.מ שירות לקוחות במספר דרכים.
- ניתן לבקר באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.alm.co.il/ . באתר ניתן להסתכל על קטלוג המוצרים המלא, ולחפש מוצרים ספציפיים על ידי חיפוש בקטגוריות השונות, שיכולות לסנן תוצאות בהתאם למחיר, לחברה, גודל ועוד. באתר ניתן לבצע הזמנה ורכישה בטוחה, כולל הזמנת משלוח והתקנה עד הבית.
- בנוסף, חברת א.ל.מ מחזיקה במוקד שירות לקוחות טלפוני במספר 03-9273344 או לחלופין במספר 8999*. המוקד פעיל בימים ימים א' – ד' בין השעות 9:00 – 16:30, וביום ה' בין השעות 09:00 – 16:00. המוקד נותן מענה לשאלות אודות מוצרים, החזרי מוצרים, וטיפול בתקלות.
- בנוסף, החברה מחזיקה במוקד מכירות באותו מספר. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 18:00 , ובימי שישי וערב חג בין השעות 09:00-13:00. במוקד ניתן לשוחח עם נציגי שירות ולהתייעץ איתם בנוגע לרכישת מוצר. הצוות יודע לתת יעוץ מקצועי בהתאם למוצר שהכי מתאים ללקוח, בתקציב העומד לרשותו.
- בנוסף, החברה מחזיקה מוקד שירות לקוחות בוואטספ בטלפון 050-668-8740. ניתן לשמור את הטלפון באנשי קשר, או באמצעות לינק שיש באתר החברה שמפנה ישר לדף הצ'ט עם נציג. בוואטספ בתחילה מתבצע מענה למול מחשב שיכול לעזור עם מגוון בעיות ושאלות. במידה והמחשב אינו יכול לתת מענה מלא הצ'ט ימשיך למול נציג אנושי של החברה. בנוסף, ניתן בכל עת להמשיך את השירות באופן טלפוני.
- באופן דומה, ניתן להיכנס לדף הפייסבוק של חברת א.ל.מ בכתובת https://www.facebook.com/ALM.co.il ושם לשלוח הודעה באמצעות פייסבוק מס'נגר ולהיעזר בשירות לקוחות ממוחשב שבדומה לווטסאפ יודע לתת מענה למספר רחב של שאלות ובעיות. במידה והמחשב לא יכול לתת מענה מלא, או לבקשת הלקוח, המחשב יפנה את המשך השיחה לנציג שירות אנושי.
- אופציה נוספת ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של א.ל.מ הוא לשלוח מייל אלקטורני לכתובת info@alm.co.il. לבסוף, מי שמעדיף לשלוח מכתב לאלמ שירות לקוחות הדבר אפשרי, ויש לשלוח את המכתב לכתובת הדואר הסיבים 43, פתח תקוה.
מה כדאי לדעת שירות לקוחות א.ל.מ?
שאלה: האם ניתן להתייעץ עם יועצי מכירות במוקד השירות הטלפוני לפני ביצוע רכישת מוצר?
תשובה: ניתן להתקשר למוקד המכירות במספר 03-9273344 או לחלופין במספר 8999*. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 18:00 , ובימי שישי וערב חג בין השעות 09:00-13:00. במוקד נציגי מכירות ישמחו לתת ייעוץ מקצועי בנוגע לרכישת מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בכל קטגוריה ובכל תקציב.
שאלה: מהי מדיניות ביטול הזמנות ברשת א.ל.מ?
תשובה: בכדי לבטל עסקה שבוצעה דרך האתר יש לשלוח מייל לכתובת info@alm.co.il. למייל יש לצרף את הפרטים הבאים:
- מספר הזמנה או מספר תעודת זהות של מבצע ההזמנה.
- שם מבצע ההזמנה.
- ארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
- סיבות לביטול העסקה.
- מספר טלפון ליצירת קשר.
לחלופין, ניתן באתר האינטרנט של החברה לחפש את לשונית ביטול עסקה. לאחר לחיצה על לשונית זו יפתח טופס פנייה שבו יש למלא את הפרטים הרלוונטיים.
שאלה: מהם תנאי החזרת מוצר שנקנה בסניפים?
תשובה: במידה ולקוח מעוניין להחזיר מוצר שנקנה באחד הסניפים, עליו ראשית לוודא כי תנאי העסקה מאפשרים החזרת מוצר, וכי סיבת ההחזרה אפשרית מבחינת אחריות המוצר, כלומר לא נגרם נזק למוצר והוא עדיין במצב תקין. במידה ויש ספק בעניין ניתן לפנות לשירות הלקוחות הטלפוני או באתר, או באמצעות הצ'ט בוואטספ או בפייסבוק מסנג'ר. במידה וניתן לבצע החזר, יש לבצע את אותם פעולות של ביטול עסקה שהופיעו בסעיף הקודם, כלומר לשלוח מייל או למלא טופס באתר עם הפרטים הרלוונטיים.
שאלה: היכן ניתן למצוא רשימה של סניפי הרשת השונים?
תשובה: באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.alm.co.il/ תחת לשונית רשימת הסניפים, ניתן למצוא את כלל הסניפים בפריסה ארצית ולמצוא את הסניף שהכי קרוב למיקומכם. בנוסף, החברה מחזיקה בסניף באילת. ניתן לבצע הזמנת מוצרים שיגיעו לסניף זה ושם לקנות את המוצר ללא מע"מ.
דבר אחרון על א.ל.מ לסיום
חברת א.ל.מ רשת חשמל ואלקטרוניקה מחזיקה במלאי מוצרים רחב במגוון קטגוריות. עם ההחלטה לקנות מוצר חשמל או אלקטרוניקה חדש, מומלץ לבצע סקר שוק קצר ולבדוק אילו מותגים מומלצים יש בקטגוריית המוצר, ומהו טווח המחירים הקיים. לאחר שלב זה יש להתקבע על תקציב סופי שרוצים להוציא. לאחר שלב זה מומלץ להיעזר ביועצי מכירות בכדי להשיג את המוצר שהכי מותאם לצרכים האישיים. בעת ביצוע הרכישה חשוב לוודא מהם תנאי החזרת המוצר, מה אורך תקופת האחריות על המוצר במידה וישנה, ומה נכנס תחת האחריות. רק לאחר שלבים אלו יש לבצע את הרכישה, ולוודא כי היא מתבצעת באופן מאובטח.
5 Responses
קניתי טלוויזיה( לא זולה)בסניף קניון רמת אביב. המוכר הבטיח שהאספקה תוך 4 ימים. בדיעבד התברר שזה כ3 שבועות. וגם זה אחרי מלחמות. יש מצב שאם היה נאמר לי מראש הייתי מסכים אבל ככה זה ממש הרס לי את חווית הקניה
קניתי קומקום חשמלי בסניף פ"ת בקניון אבנט. המוכר הבטיח לי שתוך 4 ימי עסקים המוצר יגיע והוא לא עמד בהבטחה שלו.
אני התקשרתי מספר פעמים עד שהמוצר הגיע לאחר 10 ימי עסקים . חשוב לעמוד בזמנים שאתם מבטיחים ולעדכן את הלקוח כשהמוצר כבר אצלכם.
המוכרים בחנות אשדוד לא נותנים שירות. אם רק שאלת שאלה את אחד המוכרים אתה לא יכול לפנות למוכר אחר גם אם הוא פנוי. אני יודע שיש פה עניין של עמלות. אבל מה זה מעניין את הלקוח. אני הייתי בחנות של אלמ באשדוד. אני מחכה למוכר כשיש עוד שניים לפניי בזמן ששני מוכרים יושבים בצד בלי לקוחות ומסרבים לתת שירות בושה. קניתי בחנות אחרת.
קניתי טלוויזיה שהגיע פגומה . אך בשירות הלקות לא היתה אוזן קשבת.
שירות הלקוחות זוועתי, יחס מזלזל. לא מקצועי ולא אכותי.
מאכזים לא ממליצה לקנות ב א.ל.מ
שלום רב.,
שלחתי מכתב למנכ״ל הרשת עקב טיפול לקוי ושקרי וטרם נענתי …..מלבד טלפונים של ״ מנהלת״ שרות לקוחות שלא בדקה את הנתונים וניסתה לרצות אותי בשובר בעלות של 100 שח תלונתי לא טופלה וגם לא קיבלתי שום התנצלות אלא התנצחות ! בטרם אני מעלה את דבריי בכל מדיה אפשרית אשמח לתגובת מנכל הרשת