שירות הלקוחות של חברת התעופה ארקיע arkia.co.il – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ארקיע, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
ארקיע – טלפון
מוקד שירות טלפוני ארקיע (בעברית) – מספר בישראל 03-6903456.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של ארקיע:
- המוקד פעיל: בין הימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00
טלפון נוסף לפניות: 5758*
פקס: 03-6903311
ארקיע – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ארקיע באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.
ארקיע – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של ארקיע customer.service@arkia.co.il.
ארקיע – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: ארקיע – מחלקת שירות לקוחות ת.ד 39301 תל אביב 6139201
ארקיע – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר ארקיע.
3 Responses
בוקר אור נתן לומר שהשרות שלכם אינו מוצלחה כלל…
מהתאריך ה27.12.22 מתקרת ושולחת הודעות .ללא תגובות
עבדה לי מזוודה מהתאריך ה27012022 שעד היום עדיין לא הגיעה אלי והיום התאריך 1.1.23 חוזרת ארצה מה עלי
לעשות ..
שהתקשרתי יום יום בין 4.>5>6 פמים ביום ללא קבלה את הכבודה שלי ..
שלום
אני רוצה לעשות צ׳ק אין לטיסה
שלי היום 17.4 אמסתרדם- תל אביב
מספר הזמנה 9980139
שם : Yitzhak Mizrahi
אין אפשרות לעשות צ׳ק אין באתר
אני מגיע עם תיק קטן לטיסה באשמח לעשות צ׳ק-אין באתר
לחסוך זמן, מאיזו שהיא סיבה אין אפשרות באתר לעשות את זה.
כתוב – להזמנה זו לא ניתן לבצע צ'ק אין באתר
אין מענה בשרות טלפוני ממש אשמח לפתור את העיניין תודה
שרות מתחת לכל ביקורת. הזמנתי טיסה למדריד לפני חודש וחצי , השבוע עדכנו שהטיסה בוטלה. לא מצאו לי פתרון חלופי, ובשיא החוצפה הם יחזירו את הכסף תוך 30 ימי עסקים. הביטול בגללם אבל את הכסף הם לא מחזירים במיידי. אין עם מי לדבר, הכל בוואטסאפ שם אין בכלל שרות. במייל הם מבקשים שתתקשר וגם שם לא יודעים לעזור מבקשים שלחו מייל. זלזול ושרות ברמה של עולם שלישי