ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בורגרים – Burgerim. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות רשת המסעדות בורגרים – Burgerim. בורגרים – Burgerim שהוקמה ב-2008, מציעה מיני המבורגרים (כ-80 גרם לפניי צלייה) במבחר טעמים.
דרכים ליצירת קשר:
בורגרים – Burgerim – שירות לקוחות – טלפון
יצירת קשר עם שירות לקוחות בורגרים – Burgerim באמצעות הטלפון, במספר: 09-9747222.
שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 9:00-18:00.
טלפון נוסף: 4999*
בורגרים – Burgerim – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של בורגרים – Burgerim כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.
בורגרים – Burgerim – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות בורגרים – Burgerim באמצעות כתובת המייל: service@iburgerim.co.il.
בורגרים – Burgerim – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בורגרים – Burgerim באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
בורגרים – Burgerim – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בורגרים – Burgerim לכתובת: המחשב 3, נתניה.
2 Responses
ביצעתי הזמנה אתמול בשעה 10:00 בבוקר מסניף סונול נתניה משלוח לישוב גאולים .
בשעה 11:30 קיבלתי טלפון ממנהל משמרת שהמשלוח יתעכב ויגיע בשעה 12:30 גג 13:00 בצהריים עקב מזג אויר.
בשעה 13:30 התקשרתי לשאול מה קורה והמנהל משמרת אמר שהמשלוח בדרך ושאני יתאזר בסבלנות.
בשעה 14:00 התקשרתי שוב לבדוק מה קורה והמנהל משמרת אמר לי שעדיין בדרך ויגיע כנראה תוך 10 דקות.
בשעה 14:15 חזר אלי המנהל משמרת ואמר שהמשלוח מבוטל עקב מזג אויר.
מיותר לציין שסתם נאמר לי שהמשלוח בדך ואם היה אומר מלכתחילה שלא ניתן לבצע את ההזמנה הייתי מבטלת ומזמינה לילדים שלי במקום אחר ולא ממתינה 4 שעות.
המנהל משמרת אמר שיחזור אלי עוד כמה דקות לזכות את האשראי שלי והוא לא חזר אלי עד שהתקשרתי ב-19:00 בערב לסניף וכעסתי ורק אז זיכו אותי.
לא ניתן להשיג אף אחד בהנהלת בורגרים בטלפון 09-9747222 העובדים מסננים טלפונים מלקוחות.
בחיים לא קיבלתי יחס כזה מזעזע ושרות כזה מגעיל ואני מתכוונת לפרסם בכל מדיה עד שיחזרו אלי לברור.
טוהר גבאי 052-6408182 מס הזמנה שלא התקבלה-59161.
שלום
אתמול ביצעתי הזמנה בערב לפני שעה 22 ,ביקשתי לנסות לזרז את הזמנה אך לא נענתי.
יותר מכך הזמנתי על מנה עם פחית וקיבלתי בקבוק מים מבלי שיידעו ועידכנו אותי על כך.
האדם שענה לי מהסניף היום לפשר הדבר בשעה 12:40 היה גס רוח,לא מכבד ויותר מכך ניסה להאשים אותי שהתקשרתי באיחור ולמה לא יצרתי קשר מיד.
רצתי להתלונן על היחס שלו,לא הבעיה היתה רק ששינו מבלי לשאול אותי ושילמתי הזמנתי משהו מסויים אלא גם היחס הרע שלאחר מכן במקום להודות בטעות,הוא ניסה להשליך זאת על אחרת שכבר אינה עובדת היום וכו.
אודה אם תעבירו למי שצריך.