שירות הלקוחות של בנק מסד – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
בנק מסד – טלפון
מוקד שירות טלפוני בנק מסד: 2448*
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק מסד:
- המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 7:15-20:00
- בימי ו' וערבי חג בשעות 7:15-12:00
טלפון נוסף: 03-5130046
פקס: 03-7170598
בנק מסד – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מסד באמצעות אופציות נוספות באתר – בקישור הזה.
בנק מסד – שירות באמצעות הודעת SMS
לקבלת שירות לקוחות באמצעות הודעת SMS יש לשלוח הודעה למספר: 03-5130814
בנק מסד – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מסד – supportm@bankmassad.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בנק מסד – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.