שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

גרואה – GROHE טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תעשייה » גרואה – GROHE טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של גרואה – GROHE – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של גרואה ועוד.

חברת GROHE היא גרואה אחת מהיצרניות המובילות בעולם של אביזרים ומוצרי מים למטבח ולאמבטיה ובהם ברזים, אינטרפוץ, כיורים, אסלות ועוד מגוון מוצרי סניטציה.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות גרואה בטלפון

לקבלת שירות לקוחות בטלפון מחברת GROHE ניתן לחייג למספר 03-3188888 או 9642*

GROHE – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של החברה הוא: grohe.co.il. ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעות הטופס שבקישור הזה.

בנוסף, תוכלו למצוא גם באתר של גרואה:

גרואה – GROHE – שירות לקוחות – מייל – Email

כתובת המייל של שירות לקוחות GROHE ישראל הינה: service.israel@grohe.com

GROHE – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של גרואה נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

גרואה – רשתות חברתיות נוספות לקבלת שירות לקוחות

גרואה – GROHE – שירות לקוחות – כתובת להגעה

תוכלו ליצור קשר פיזית עם שירות הלקוחות של גרואה דרך הכתובת: פתח תקווה, יצחק רבין 1, קומה 19, ישראל.

אודות גרואה

גרואה היא ספקית מהמובילות בעולם של אביזרים למטבח ולחדר האמבטיה, והמותג כולו מוקדש למוצרי מים חדשניים ביותר. בראש מעייניה של החברה גרואה מתן שירות לקוחות וחווית לקוח יוצאת דופן.

החברה נחשבת לשם דבר כבר מעל שבעים שנה, ומדובר בחברה גדולה ומתפתחת. החברה מפתחת מייצרת ומשווקת מוצרים לכמאה ושולים מדינות ברחבי העולם ומעסיקה עשרות אלפי עובדים בעולם.

חברת גרואה עובדת הן עם לקוחות פרטיים והן עם לקוחות עסקיים, חברות ומוסדות שונים.

לחדר האמבטיה ניתן למצוא בגרואה ברזים, מערכות תרמוסטטיות, ראשי מקלחת שונים, מיכלי הדחה לאסלות.

למטבח תוכלו למצוא כיורים מסוגים שונים באיכות ללא פשרות.

אז כיצד ניתן לרכוש מוצרים של גרואה ולקבל שירות לקוחות גרואה?

מוצרים איכותיים של חברת גרואה נמכרים בנקודות הפצה מורשות ברחבי הארץ והעולם. ניתן למצוא את המוצרים הן בחנויות השונות והן באתרי האינטרנט השונים. כל שעליכם לעשות הוא לערוך חיפוש בחנויות המוכרות ציוד מים למטבח או לחדר האמבטיה, או להסתכל על רשימת החנויות המורשות באתר האינטרנט של גרואה.

באתר האינטרנט של גרואה ניתן ללחוץ על קישור אשר יוביל אתכם לאפשרות לאיתור מפיץ מורשה של GROHE כך שתוכלו לוודא שהינכם רוכשים את המוצרים דרך יבואן מאושר העובד עם החברה. כמו כן באתר תוכלו להיכנס לקטלוג המוצרים השלם ולראות כל מוצר, כולל פירוט אודות הדגם, מטרתו, מחירו, המפרט הטכני ויתרונותיו הרבים.

האם ניתן לקבל אחריות מחברת גרואה כחלק משירות הלקוחות?

התשובה היא חד משמעית כן. חברת גרואה מספקת אחריות של חמש שנים על המוצרים השונים כל עוד תוכיחו הוכחת רכישה – כדוגמת קבלה. באופן דומה שירות הלקוחות גרואה מציע אחריות דומה של חמש שנים על חלקי החילוף השונים שמציעה החברה לרכישה והחלפה.

גרואה שירות לקוחות יצירת קשר

כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת גרואה? יש מספר דרכים לעשות זאת. ראשית כל באתר האינטרנט של חברת גרואה ישנו טופס מקוון דרכו ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה. בטופס זה עליכם יהיה למלא את פרטיכם האישיים: שם מלא, כתובת מייל, כתובת מגורים, נושא ההודעה ועוד. תוכלו גם להעלות קובץ שיסייע להסביר את בקשתכם/ דרישתכם וכן לצרף קבלה במידה ומדובר בפנייה הקשורה לרכישה אחרונה שביצעתם באתר או באחת המפיצות המורשות.

שירות לקוחות גרואה יעמוד לשרותכם בהקדם האפשרי ונציגי שירות הלקוחות יעמדו מולכם בקשר במהירות האפשרית עד לפתרון בעייתכם או פתרון התקלה. חברת גרואה מתחייבת לספק שירות לקוחות מהיר, אמין ויעיל לקהל לקוחותיה, ולא בכדי מדובר בחברה גדולה המצליחה ומופצת ברחבי העולם.

דרך הטופס המקוון תוכלו הן לשאול שאלות אודות אספקת מוצרים שקניתם דרך אתר האינטרנט או החנויות, אודות האחריות, או טיפול בפגם שנוצר באחד מהמכשירים שקניתם. בנוסף תוכלו להיוועץ ולקבל סיוע טכני בהתקנה או אופן השימוש של מוצר שנרכש דרך האתר או דרך החנויות המפיצות המורשות. נציגי שירות הלקוחות גרואה ישמחו לענות גם על שאלות לגבי הפיצ'רים, התאימות או המפרט של המוצר שברשותכם.

שירות לקוחות גרואה דרך אי-מייל

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת גרואה גם דרך האי מייל בכתובת service.israel@grohe.com. גם במייל מומלץ לפרט אודות התקלה או הבקשה שברצונכם לפתור, ואם ניתן מומלץ להוסיף קבלה, קבצים נוספים או חשבונית שיוכיחו רכישה עדכנית ויסייעו לנציגי שירות הלקוחות לפתור את התקלה במהירות האפשרית ולסייע ככל הניתן.

אפשרות נוספת היא פנייה לחברת גרואה דרך הטלפון. ניתן ליצור קשר דרך הטלפון 03-3188888 או לחילופין דרך המוקד במספר *9642. נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם גם במוקד הטלפוני. מומלץ להכין טרם השיחה כל מסמך או פרט שיוכל לעזור לנציגי שירות הלקוחות לסייע בפנייתכם: קבצים רלוונטיים, חשבונית, קבלות, או כל הוכחת רכישה אחרת שתסייע לנותני השירות לסייע לכם בהקדם האפשרי.

את כלל הדרכים לפנייה לשירות הלקוחות של גרואה ניתן למצוא בלשונית "צור קשר" באתר האינטרנט של גרואה אשר בכתובת www.grohe.co.il.

מוצרים נוספים שמספקת חברת גרואה

בנוסף לכך חברת גרואה מספקת מערכות מים מקצועיות ללקוחות פרטיים ולעסקים. מערכות המים מטהרות את מי הברז שלכם והופכות אותם למים טהורים ונקיים לשתייה. ניתן לבחור מערכת שמצננת ומטהרת הן מים רגילים והן מי סודה. המסנן יושב בצורה מותאמת ומסודרת מתחת לכיור, מסיר גורמים זרים ולכלוך או חומרים שאינם בריאים לגוף האדם ומשאיר רק מי שתייה טהורים טעימים ובריאים. כמובן שהמערכת אינה פועלת במקום הברז הרגיל אלא בנוסף אליו, ותוכלו לבחור מתי תרצו להשתמש בשירות ובאפשרות לצנן מי ברז, מים מוגזים או סודה.

מערכת נוספת שמציעה חברת גרואה היא מערכת שמספקת מים לשתייה חמה הישר דרך ברז המטבח. גם כאן קורה תהליך דומה של ניקוי המים, והרתחתם טרם יציאתם מהברז. כך תוכלו לשתות קפה או תה חם במהלך היום הישר מברז המים במטבח שלכם, בבית, במשרד או במקום העבודה.

חברת גרואה מעבר למוצרים האיכותיים והייחודיים מתמקדת בעיצוב ובנראות המוצר, וכך גם החדר או הבית כולו. ניתן לראות באתר האינטרנט של החברה את קטלוג המוצרים השלם. בקטלוג ניתן להבחין שכלל המוצרים המוצעים הינם ברמת גימור גבוהה ובאיכות גבוהה ביותר, כך שבנוסף לאיכות המיוחדת של המוצרים לא ניכרת התפשרות על מראה הבית, חדר הרחצה או המטבח.

הצבעים, החומרים והעיצוב של חברת גרואה מתואמים עם מיטב מעצבי החברה המבינים בטרנדים העכשוויים וידעו להתאים כל מוצר למטבח או לחדר האמבטיה בצורה מדויקת.

צרו קשר עוד היום עם חברת גרואה דרך אתר האינטרנט או דרך האי מייל, הטלפון או הטופס המקוון לשאלות נוספות והצעות מחיר להזמנות.

צילום מסך של שירות לקוחות גרואה - GROHE

גרואה GROHE טופס יצירת קשר צילום מסך
גרואה GROHE טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על גרואה - GROHE?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גרואה – GROHE אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם גרואה – GROHE ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות גרואה - GROHE

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6354 - גרואה - GROHE לוגו
לוגו שירות לקוחות גרואה - GROHE
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן