שירות הלקוחות של חברת הביטוח דיקלה, כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דיקלה ביטוח, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
דקלה ביטוח – טלפון
מוקד שירות טלפוני דיקלה: 03-6145555
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של דיקלה:
- ימים א'- ה' בשעות: 8:00-20:00
פקס: 03-7348597
דקלה ביטוח – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לביצוע פעולות באופן עצמאי באתר (נרכשה ע"י הראל) דרך קישור הזה.
דקלה ביטוח – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר: מגדלי בסר 2, בן גוריון 1 בני ברק, ת.ד 888 בני ברק 5110802.
5 Responses
שירות מזעזע. אין תשובה לגבי טביעות להחזר הוצאות. אין מענה טלפוני
מאולם לא פגשתי שירות כל כך גרוע
אשמח שיצרו איתי קשר לגבי הצעת עבודה באזור חיפה ואפשרות לשליחת קורות חיים.
יצחק0523250599
אני מנסה להשיג את ביטוח דיקלה ממתין שעות לא עונים מזה כשבועיים, המזכירה האלקטרונית מבקשת להשאיר מספר לחזרה תוך 48 שעות ושבועיים אף אחד לא חוזר אלי פשוט שירות גרוע אם בכלל אפשר לומר שירות, שירות אין !!!!!!!
אני משעות הבוקר על הקו מול הראל דיקלה ומעבירים אותי מאחד לשני כבר מזה מעל 3 שעות פשוט בושה חרפה
שבועיים מנסה להשיג נציג שירות,השארתי 3 פעמים מספר טלפון ולא הצלחתי
שירות מחפיר ומזעזע. אין עם מי לדבר, לא עונים ולא חוזרים. בושה