שירות הלקוחות של חברת התחבורה דן – כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דן במקום אחד.
חברת התחבורה "דן", החלה לפעול לפני למעלה ממאה שנים, וסיפקה שירותי תחבורה ביישוב היהודי.
עיקר פעילותה של "דן" מתמקד בגוש דן, ומובילה למעלה מ-500 אלף נוסעים ביום.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
שירות לקוחות דן – טלפון
מוקד שירות טלפוני דן – 3456*
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- בימים א'-ה' בשעות 5:00 בבוקר עד 00:30 בלילה.
- בימי ו' וערבי חג בשעות 5:00 בבוקר עד 15:00.
- במוצאי שבת וחג – מצאת השבת ועד חצות.
טלפון נוסף: 03-6394444.
פקס: 03-6933466.
דן – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של דן באמצעות טופס ליצירת קשר באתר החברה – בקישור הזה.
דן – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של דן – information@dan.co.il. מומלץ להשתמש באופציית המייל בעיקר במקרים שאינם דחופים.
דן – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: ת.ד. 33038 ת"א, מיקוד 64928.