מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות הודיס – Hoodies? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות רשת אופנת הבייסיק הודיס – מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לאתר ולרשתות החברתיות וכל הפרטים שהצלחנו לאתר.
הודיס – Hoodies היא רשת של אופנה מהירה המוכרת בעיקר פריטי בייסיק לילדים, נוער וגם למבוגרים. הרשת כוללת עשרות סניפים הפרוסים בכל רחבי ישראל ומוכרת בגדי בייסיק, בגדי ספורט, טייצים, קפוצ'ונים, סווטשירטים ועוד.
אפשרויות ליצירת קשר:
הודיס – שירות לקוחות טלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות הודיס הינו: 03-9032589.
שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה': 9:00-16:00.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות אתר האינטרנט
מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של Hoodies – כניסה לאתר.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp
הודיס – Hoodies – ליצירת קשר עם שירות הלקוחות בווצאפ במספר הבא: 052-3326025.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות אסמס – SMS
הודיס – Hoodies – ליצירת קשר עם שירות הלקוחות באסמס במספר הבא: 052-3326025.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות מייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות הודיס היא: service@hoodies.co.il.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הודיס בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הודיס בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הודיס בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות עמוד הטיקטוק – Tiktok
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הודיס בעמוד הטיקטוק של החברה: בקישור הזה.
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הודיס בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
הודיס – Hoodies – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות הודיס – כתובת דואר: העמל 24, ראש העין.
בקצרה על רשת הודיס
הודיס היא רשת חנויות בגדים העוסקת בייצור פריטי לבוש לנשים וגברים, בעיקר בתחומי הבייסיק והספורט. הרשת מחזיקה בבעלותה סניפים בפריסה ארצית, וכרגע ממצבת את מעמדה כאחת החברות המובילות בתחום הלבשת הבייסיק, הספורט והאקטיב. בקולקציית הבגדים של הודיס תוכלו למצוא בגדי נשים, גברים, ילדים ונוער ואף תמצאו מחלקה מיוחדת לחולצות בית ספר.
אצל הודיס, שירות לקוחות הוא אחד הערכים החשובים ביותר ועל כן החברה שמה דגש רב על הנושא הזה ומשקיעה בו המון. אם אתם נתקלים בבעיית שירות לקוחות, הודיס הקימו מערך שלם שיוכל לעזור לכם לקבל את המענה שלכם. לשם כך תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט ובו תגלו מגוון אפשרויות ליצור קשר עם החברה על מנת לוודא שתקבלו את מה שמגיע לכם.
שירות לקוחות הודיס – כל הדרכים ליצור קשר
חברת הודיס יצרה מספר ערוצי תקשורת באפיקים שונים, כך שדרכי יצירת הקשר קלות מהרגיל.
בין הדרכים השונות תוכלו למצוא צ'אט עם נציג באתר האינטרנט, ואף כתובת לנושאי נגישות. מספר טלפון הודיס מפורסם גם כן באתר, כך שאנשים המעוניינים בשיחה עם נציג אנושי יוכלו לעשות זאת בשעות הקבלה.
בנוסף, חשוב לציין שבאתר האינטרנט של החברה קיים מידע רב בנוגע לנושא שירות לקוחות, ועל כן מומלץ לעיין בו תחילה. ייתכן שבחיפוש מהיר באתר תמצאו את התשובה לבעיה שעלתה לכם, עוד בטרם תצטרכו לחייג למספר טלפון הודיס. בשורות הבאות, נציג בפניכם את מגוון דרכי ההתקשרות
- כתובת אתר האינטרנט ולשונית יצירת הקשר בתוכו- https://www.hoodies.co.il/contact_us
- כתובת מייל לשליחת מסמכים או תמונות במידת הצורך- service@hoodies.co.il
- טלפון הודיס ליצירת קשר עם נציג אנושי- 03-9032589
- קיימות שתי אפשרויות לצ'אט זמין ומהיר עם צוות שירות הלקוחות באתר, או דרך אפליקציית המסרונים whatsapp. הצ'אט באתר יופיע בפינת המסך התחתונה בתוך חלונית ירוקה בעמוד הבית, ומספר טלפון הודיס לצ'אט ב whatsapp הוא 052-3326025
- כתובת משרדי החברה היא העמל 24 , ראש העין
- לפניות בנושא נגישות הסניפים ואתר האינטרנט קיים חשבון מייל ייעודי idit@topten-fashion.com
ומספר טלפון ליצירת קשר עם רכזת הנגישות של החברה – 03-5419764
חשוב לשים לב כי שעות פעילות המשרד הן ימים ראשון- חמישי בשעות 09:00-16:00 , ועל כן המענה יינתן בהתאם לשעות האלו, כך שמומלץ לתכנן את מועד פנייתכם בהתאם.
יתר על כן, ניתן ליצור קשר עם החברה גם באפליקציות השונות- פייסבוק אינסטגרם ויוטיוב.
שאלות על שירות לקוחות הודיס
קניתי מהודיס פריט לבוש וכשהגעתי הביתה התחרטתי. האם אוכל להחזיר את המוצר?
ודאי. בהתאם לחוק, קיימים תנאים להחלפה/ החזרה של מוצרים שנקנו בחנויות או באתר האינטרנט. באתר של הודיס תוכלו למצוא את הפרטים המלאים אך נביא כאן את עיקרי הדברים-
תחילה, עד 14 יום ממועד הרכישה ניתן יהיה להחזיר את הפריט החדש ללא דמי ביטול. בנוסף, אם הלקוח יהיה מעוניין להחזיר את הפריט ולהשתמש בשוויו על מנת לרכוש פריט אחר בחנות, הוא יוכל לעשות זאת גם כן. כל זאת בתנאי שהמוצר לא נפגם או שומש, ובהצגת פרטי הקנייה באמצעות חשבונית קבלה/מסמך אחר.
רכשתי באחד הסניפים של הודיס במרכז הארץ, ורציתי להתלונן על היחס שקיבלתי מהמוכרים שם. למי עליי לפנות?
לפניות בנושאי חוויות קנייה ורכישה בסניפי הודיס, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בשיחת טלפון בשעות הפעילות 03-9032589. לחילופין ניתן לשלוח טופס המתאר את מהלך הרכישה והבעיה שהורגשה, בצירוף פרטי הסניף והזמן שבו המקרה התרחש. את הטופס ניתן לשלוח בקישור הזה. נציגי שירות הלקוחות יצרו איתכם קשר באשר להמשך טיפול במידת הצורך.
נעזרתי באתר כדי להזמין בגדי ריצה, אך להפתעתי הפריטים החדשים שהגיעו היו פגומים. לא היה דמיון בינם לבין התמונה באתר. מה עליי לעשות?
ראשית, כדי לקבל מענה מהיר, מומלץ ליצור קשר עם אנשי הצוות בצ'אטים השונים בהתאם לפלטפורמה הנוחה לכם. תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של הודיס, ותחת החלונית הירוקה בתחתית עמוד הבית יימצא לכם איש קשר. המלצה נוספת היא לתעד את הפריטים שהגיעו, כך שתוכלו להעלות את התמונות או לשלוח אותם לאנשי שירות הלקוחות לפי מה שיכוונו אתכם לעשות.
ביצעתי רכישה באתר והפריטים שהזמנתי טרם הגיעו. מי יוכל לעזור לי לברר היכן הם?
בדיוק לשם כך קיימת מערכת איתור באתר האינטרנט של הודיס. בכניסה לאתר תוכלו להתחבר לאזור האישי עם שם משתמש וסיסמה. באזור האישי תחפשו את לשונית "סטטוס הזמנה" וכך תקבלו עדכון על מיקום ההזמנה שלכם. אם היא כבר נשלחה, והאם הגיעה לנקודת האיסוף. אם תיתקלו בבעיה תוכלו כמובן לפנות לשירות הלקוחות באתר או באחת מדרכי יצירות הקשר שפורטו מעלה, והם יעזרו לכם לאתר את ההזמנה המבוקשת.
עוד טיפ לפני שתפנו אל שירות לקוחות הודיס
שירות לקוחות הוא הדבר החשוב ביותר בחוויית רכישה של לקוח. מסיבה זו בדיוק, חברת הודיס משקיעה בפיתוח ענף השירות שלה. החברה משתדלת לתת מענה ככל יכולתה על מנת שכל לקוח יצא מרוצה. למרות זאת, תמיד עלולות להיות בעיות או טעויות שגורמות לתחושה לא נעימה בקרב הקונים. על כן אנו ממליצים ליצור קשר עם החברה כמה שיותר מהר, כדי שיוכלו למצוא פתרון לבעיה שעלתה. בהצגת הבעיה אנו ממליצים להגיע עם הנתונים מוכנים מראש, כדי שתוכלו למקסם את פוטנציאל המענה בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, אם מדובר בבעיה שברצונכם להציג בנוגע לחוויית קנייה באחד הסניפים, כדאי לציין את מועד התקרית. בצורה זו, יוכלו לאתר במהירות וביעילות את המוכרים שהיו שם באותה העת וכך יוכלו לברר מה קרה בדיוק. כתוצאה מכך, האירוע יתוחקר ויטופל ואתם תוכלו להיות בטוחים שהפנייה שלכם קיבלה התייחסות ומענה.