שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

טוטו ווינר – Winner טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אבטחה » טוטו ווינר – Winner טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של טוטו ווינר – Winner – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר אינטרנט ועוד.

ווינר – Winner היא תוכנית הימורי ספורט שמפעיל ארגון הטוטו – בעל הזיכיון הבלעדי לעריכת הימורי ספורט בישראל.

ווינר מאפשרת לישראלים בני 18 ומעלה להמר על מגוון גדול של משחקי ספורט מענפים שונים: כדורגל, כדורסל, טניס ועוד, באתר האינטרנט של ווינר או בנקודות המכירה של טפסי ההימורים.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

ווינר – Winner – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות טוטו ווינר באמצעות הטלפון, במספר: 6040*.

שעות פעילות המוקד: א'-ד': 07:00 – 24:00 | ה': 24 שעות. | ו': 07:00– 22:00. | ש': 10:00 – 24:00.

מספר טלפון נוסף: 03-9255790. פקס: 03-9255776.

ווינר – Winner – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של טוטו ווינר כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.

Winner – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות ווינר – Winner – כתובת דואר אלקטרוני: service@winner.co.il.

Winner – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ווינר – Winner בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ווינר – Winner במסנגר של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שייסיע לכם ביצירת קשר:

  1. שולטים במשחק
  2. שירות לקוחות
  3. איך מתחילים
  4. תלונות הציבור
  5. תלונות עובדים

ווינר – Winner – שירות לקוחות – כתובת

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ווינר באמצעות הדואר בכתובת: רח' הרב אל נקווה 78, תל אביב.

בקצרה אודות ווינר

המועצה להסדר ההימורים בספורט או בשמה המוכר יותר מועצת ה"טוטו"(הימורי כדורגל בגרמנית) הינה ארגון הפועל בכפוף לחוק הסדר ההימורים בספורט. הארגון נוסד בשנת 1957 תחת המותג טוטו שהיה שמה של תוכנית הימורים שבועית במשך שנים. כיום כלל תוכניות ההימורים נקראות ווינר. עד לשנת 2019 רווחי הארגון שומשו לקידום תרבות הספורט בישראל ומשנה זו רווחי הארגון מועברים לקופת המדינה. מועצת טוטו תקצבה ארגונים וקבוצות, בנתה תשתיות לפעילויות קהילתיות, תמכה בספורט האולימפי וסייעה בהקמת אצטדיונים, מתקני ואולמות ספורט ברחבי הארץ. ענפי הספורט שעליהם ניתן להמר באמצעות הWINNER הם כדורסל, טניס וכדורגל וההימור מתבצע באמצעות המשחקים ווינר ליין, ווינר מחצית, מיליונר, ווינר 16, ווינר עולמי ווינר ביג וכדומה.

טוטו ווינר שירות לקוחות – כל הדרכים ליצירת קשר

שעות פעילות המוקד הינם:

  1. ימים ראשון – רביעי – 2:00 – 7:00  אחרי חצות.
  2. ימי חמישי – 24 שעות ביממה.
  3. ימי שישי – 7:00 – 22:00
  4. ימי שבת – 10:00 – 00:00

ריכזנו עבורכם בדף אחד את פרטי יצירת הקשר עם טוטו ווינר שירות לקוחות:

  1. טוטו ווינר שירות לקוחות טלפון – 03-9255790 או *6040
  2. טוטו ווינר שירות לקוחות דואר אלקטרוני – ניתן ליצור קשר עם טוטו ווינר שירות לקוחות במחלקת הפניות של החברה בכתובות המייל – pniot@pais.co.il או .service@winner.co.il
  3. טוטו ווינר שירות לקוחות פקס – 03-9255776
  4. טוטו ווינר שירות לקוחות אתר אינטרנט – ניתן ליצור קשר עם טוטו ווינר שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט הרשמי
  5. טוטו ווינר שירות לקוחות דואר – ניתן ליצור קשר עם טוטו ווינר שירות לקוחות גם באמצעות הדואר בכתובת – רחוב הרב אל נקווה 78 תל אביב.
  6. טוטו שירות לקוחות פייסבוק – ניתן ליצור קשר עם טוטו ווינר שירות לקוחות גם בדף הפייסבוק הרשמי באמצעות שליחת הודעה למסנג'ר.

טוטו ווינר שירות לקוחות – שאלות ותשובות

האם ישנו צורך בפתיחת חשבון באזור התחנות באפליקציית טוטו ווינר?

אזור התחנות באפליקציית טוטו ווינר אינו מצריך פתיחת חשבון, כניסה תחת זיהוי שם משתמש וסיסמא או הזנת אמצעי תשלום. אזור התחנות מציג מידע בלבד ואינו מאפשר שליחת טפסים באמצעותו.

כיצד בודקים קבלה באמצעות סליקה?

בכדי לבדוק קבלת השתתפות עליכם ללחוץ בעמוד הבית של האתר על כפתור "בדיקת קבלה". לאחר הלחיצה על כפתור הבדיקה תיפתח מצלמה המאפשרת לסרוק את הבדיקה. על מנת שהסריקה תתבצע באופן המדויק, עליכם לכוון את המצלמה אל שורות הברקוד המופיעות בתחתית קבלת ההשתתפות. לאחר שהקבלה תיקלט באופן תקין, הפרטים שלה יוצגו במסך האפליקציה ויופיע פירוט כללי האם מדובר בקבלה המעידה על זכייה ואת סכום הזכייה. יופיע גם הניחוש הנכון לכל תחרות המופיעה בקבלה. תוכלו לסרוק ולבדוק קבלות של משחרי קופה ומשחקי יחסים. כלל הקבלות שנסרקות ונבדקות נשמרות באפליקציה תחת אזור "הקבלות שלי".

האם אתר הWINNER  מאובטח?

אתרי ה WINNER וה"טוטו" הינם אתרים בעלי רמת אבטחה גבוהה הנדרשת בהתאם לשירותם. אישורי האבטחה מופיעים בתחתית הדף של כל אתר. כמו כן, בעת ביצוע כניסה לאזורים באתר בעלי רמת אבטחה גבוהה כמו למשל פרטי כרטיס אשראי, יופיע סימון של מנעול בתחתית העמוד המסמן על כך שהאזור בעל רמת אבטחה גבוהה.

כיצד ניתן לצפות בתוצאות של משחקים קודמים?

ניתן לצפות בתוצאות ובחלוקת הפרסים של כלל המשחקים והמחזורים באמצעות האתר תחת עמודת "תוצאות". אם אתם גולשים באפליקציה תוכלו להגיע לעמוד זה דרך כפתור התוצאות הנמצא בתחתית. בעמוד תוצאות עלייך לבחור בין תוצאות ווינר לתוצאות משחקי הטוטו, את המשחק, את הענף של המשחק ואת התאריך הרלוונטי של המשחק שבו תרצו לצפות.

היכן ניתן להשאיר חוות דעת אודות טוטו ווינר שירות הלקוחות?

תוכלו להשאיר חוות דעת אודות המוצרים, חווית הקנייה או אודות ווינר שירות הלקוחות, תוכלו לעשות זאת באתר הרשמי באמצעות גלילה מטה לתיבת התגובות. תגובתכם תהיה חשופה בפני כלל גולשי האתר.

כיצד ניתן לפתוח תחנת טוטו ווינר?

על מנת לפתוח תחנת טוטו ווינר באמצעות יצירת קשר במספרי הטלפון 03-9208759 או 03-9208724 ולדבר עם נציג שייסע לכם לעשות זאת. תוכלו לפתוח תחנת טוטו ווינר גם באמצעות אתר החברה. היכנסו ללשונית תחנות בחלק העליון, לחצו על פתיחת תחנה ולבסוף הורידו את הטפסים למילוי הפרטים. כמו כן, על אחריותכם להחתים עורך דין על הטפסים שיצהיר אודות מהימנות הפרטים, לצרף מזומן או המחאה בסכום של 200 שקלים ולשלוח בדואר לכתובת אודם 12 פתח תקווה עבור נירית דעיה. בקשתכם תועבר לוועדת פתיחת תחנות לאחר קבלת הטפסים ותקבלו תשובה האם בקשתכם אושרה או לא.

האם אתר טוטו ווינר שירות לקוחות הינו האתר הרשמי של החברה?

לא. אתר שירות הלקוחות והאתר הרשמי של החברה הינם שני אתרים נפרדים. אתר שירות הלקוחות מאגד את פרטי יצירת הקשר עם החברה וכולל בתוכו הפניות לאתר הרשמי.

כיצד ניתן לפדות המחאת זכייה שאינה בתוקף?

בכדי לקבל המחאה תקפה ולהפקידה בבנק עליכם לשלוח בדואר את ההמחאה הנוכחית שאינה בתוקף אל המועצה להסדר ההימורים בספורט רחוב האודם 12 פתח תקווה 49170. על גבי המעטפה יש לציין את כתובת מגוריכם. לאחר שההמחאה תועבר, החברה יוציאו עבורכם המחאה חדשה וישלחו אותה אל כתובתהמגורים שציינתם.

כיצד ניתן לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות טוטו ווינר?

על מנת לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות החברה יש לשלוח מייל מפורט בעמוד צור קשר שנמצא באתר. המייל יכלול בתוכו הן את הפרטים השגויים והן את הפרטים הנכונים שיוכנסו במקומם. החברה תדאג לתקן את פרטים אלו בהקדם האפשרי.

האם ניתן לדעת מראש את גובה הפרס העולמי ב WINNER?

לא. הפרס העולמי של טוטו ווינר נקבע בהתאם להכנסות של אותו המחזור ולכן אינו ידוע מראש. תוכלו לבדוק בעמוד התוצאות את חלוקת הפרסים לאחר סיום המחזור.  

צילום מסך של שירות לקוחות טוטו ווינר - Winner

טוטו ווינר Winner טופס יצירת קשר צילום מסך
טוטו ווינר Winner טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על טוטו ווינר - Winner?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טוטו ווינר – Winner אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם טוטו ווינר – Winner ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות טוטו ווינר - Winner

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3088 - טוטו ווינר - Winner לוגו
לוגו שירות לקוחות טוטו ווינר - Winner
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן