שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

יונייטד איירליינס – United טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » יונייטד איירליינס – United טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של יונייטד איירליינס – United – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר אינטרנט ועוד.

חברת התעופה United ("יונייטד") היא חברת תעופה אמריקאית, ואחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, המפעילה טיסות ליותר מ-210 יעדים בארה"ב ולמעלה מ-120 יעדים ברחבי העולם, בהם גם לישראל.

ערוצים ליצירת קשר:

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות יונייטד איירליינס – United באמצעות הטלפון: +1-800-864-8331. מענה טלפוני בשעות: 24/7, שימו לב גם כי המענה הוא בשפה האנגלית. שימו לב גם כי ניתן לחייג לטלפון המקשר לשירות הלקוחות בחו"ל למספר 1-809-344-363.
מספר טלפון בנתב"ג: 03-9754061/2/3

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של יונייטד איירליינס – United מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות – Email

תוכלו ליצור קשר דרך כתובת המייל eservice@united.com.

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות באמצעות צ'אט

ניתן ליצור קשר ישירות עם נציגי החברה דרך הכתובת בקישור המצורף, לאחר הכניסה לקישור יש לגלול מטה וללחוץ על הכפתור "Chat now" ואז תיפתח לכם חלונית ליצירת קשר עם נציג שירות מטעם יונייטד איירליינס.

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו אפשרויות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות יונייטד איירליינס – United באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

יצירת קשר עם יונייטד איירלינס ברשתות החברתיות

תוכלו גם להגיע לשירות הלקוחות של יונייטד איירליינס דרך הערוצים הבאים:

יונייטד איירליינס – United – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות יונייטד איירליינס – United – כתובת דואר: רח' דרך מנחם בגין 132, מגדלי עזריאלי, הבניין העגול, קומה 32, תל-אביב.

אודות יונייטד איירליינס

חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס היא אחת מחברות התעופה המובילות הקיימות היום בשוק. היא נחשבת לחברה השלישית בגודלה בעולם והראשונה פעמים רבות להפעיל דגמי מטוסים חדשים ומשוכללים.

מאז שנת 1999 החברה פועלת גם בישראל, והיא מפעילה טיסות מהארץ לוושינגטון, סן פרנסיסקו, שיקגו ונמל התעופה ניוארק. החברה נחשבת מקצועית ואמינה וניתן לפנות לשירות הלקוחות שלה במידת הצורך, כולל באופן טלפוני משום שהיא מחזיקה משרדים בתל אביב.

החברה מציעה דילים מיוחדים, לעיתים מבצעי הרגע האחרון, הנחות לסטונדטים והנחות לאזרחים ותיקים. מלבד זאת, לעיתים ישנם דילים עבור טיסות פופולריות במיוחד.

יונייטד איירליינס – עוד דרכים ליצור קשר

החברה מציעה מספר דרכי התקשרות בהם ניתן לדבר עם נציגי החברה אודות בירורים לגבי טיסות, שינויים וביטולים במידת הצורך. מספר הטלפון של המוקד בארץ הוא 1-809-344-363 והוא זמין בין השעות 08:30-18:00 בימי ראשון עד חמישי ו-08:30-13:00 בימי שישי. משרדי החברה נמצאים בבניין העגול במגדלי עזריאלי בקומה 32, תל אביב.

אם דרך התקשורת המועדפת אליכם היא לא דרך נציג אתם יכולים לשלוח פניה או בקשה דרך האתר. ניתן למצוא את המידע הדרוש באזור האישי לאחר ביצוע ההזמנה דרך החברה. אם אתם נוסעים הרבה בקו ישראל- ארצות הברית אתם יכולים להירשם למועדון של החברה ולזכות בהטבות ונקודות מצטברות.

כמובן, ניתן לעקוב אחר החברה ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר והיא מתחזקת אפליקציה נוחה לתפעול. באתר קיים צ'אט בו ניתן לדבר עם נציג וירטואלי אם יש שאלות הנשארות ללא מענה ובמידת הצורך אף להגיע לנציג אנושי.

שאלות ותשובות על חברת יונייטד איירליינס

שאלה: מהי הדרך הטובה ביותר לפנות לחברה- באינטרנט או במוקד הטלפוני?

תשובה: אתר החברה מתנהל כולו באנגלית ללא תרגום לעברית. רבים משתמשים בשירותי התרגום האוטומטיים של גוגל אולם לא מומלץ לעשות זאת כאשר מדובר בהזמנת טיסה, שכן במקרים רבים התרגום לא מדויק, מה שעלול לגרום לטעויות מצערות. שינוי פרטים בכרטיס שכבר הוזמן או שינוי של טיסה יכולים לעלות סכומים משמעותיים ולכן חבל לעשות זאת מסיבות כאלו.

אם אתם לא בטוחים ברמת האנגלית שלכם כדאי ליצור קשר ישירות עם המוקד הטלפוני בשעות שהוזכרו. המוקד הטלפוני מציע עזרה בעברית ולכן יתאים לכל מי שלא בטוח ברמת האנגלית שלו ובמשמעות של הטפסים שיש למלא באתר האינטרנט. אם השפה אינה מכשול בעבורכם, במקרים דחופים כדאי להתקשר למוקד הטלפוני ואילו במקרים פחות דחופים או בשעות בהן המוקד סגור אפשר להיעזר בצ'אט או בסיוע באתר.

שאלה: האם ניתן לבטל או לשנות טיסה שהוזמנה דרך יונייטד איירליינס?

תשובה: רוב הטיסות ניתנות לשינוי או ביטול באתר. לרוב, השינוי יגרור עלות מסוימת וגם ביטול הטיסה לא יחזיר את מלוא הסכום לכיסכם אלא אם כן מדובר במקרים ספציפיים. ניתן לרכוש כרטיס גמיש שניתן לבטל או לשנות במידת הצורך בעלות מעט גבוהה יותר משל הכרטיס המקורי.

ישנה אופציה גם לקנות כרטיס גמיש במיוחד הניתן לביטול או שינוי אף ב-24 השעות האחרונות לפני הטיסה. כדי לבטל או לשנות את הטיסה באתר יש להיכנס לקטגוריית "My trips" בה ניתן להיכנס למידע האישי ולבחור פעולות שניתן לבצע על הטיסות שהוזמנו. צורך ללחוץ על הטיסה שמעוניינים לשנות ולוודא שהיא זו שמשתנה. גם במקרה זה, אם אינכם בטוחים איך לעשות זאת ניתן ליצור קשר ישירות עם המוקד הטלפוני.

שאלה: כיצד ניתן להיכנס לאזור האישי באתר החברה?

תשובה: לאזור האישי באתר ניתן להיכנס עם שם משתמש וסיסמא ולראות את כל המידע על הטיסות שלכם. במידה ואחד הפרטים או יותר נשכחו, ניתן להיכנס באמצעות מספר ההזמנה של כרטיס הטיסה ושם המשפחה שמופיע על הדרכון שלכם- רצוי שהוא יהיה שם המשפחה של המשתמש באתר.

שאלה: האם ניתן לבצע צ'ק אין מקוון?

תשובה: כמו מרבית חברות התעופה בעולם, גם יונייטד איירליינס מאפשרת לעשות צ'ק אין מוקדם יותר באתר ולחסוך לכם זמן, גם אם יש לכם כבודה לבטן המטוס שתאלץ אותכם לעמוד בתור הצ'ק אין בשדה התעופה. את הצ'ק אין מבצעים באתר החברה תחת לשונית "My trips" שמאפשרת ניהול של כלל הטיסות שהוזמנו. הצ'ק אין יהיה זמין 24 שעות לפני מועד ההמראה של הטיסה.

שאלה: האם ניתן לקבל החזר כספי על כרטיס טיסה של יונייטד איירליינס?

תשובה: אם אתם עומדים במדיניות ההחזר הכספי של החברה, למשל אם שלא יכולתם להגיע לטיסה כתוצאה ממחלת הקורונה או מסיבות רפואיות אחרות אתם רשאים למלא בקשה להחזר כספי על הכרטיס שביטלתם דרך אתר החברה בלשונית "My trips" ואז "Request a refund". ניתן לעקוב אחר הבקשה להחזר בכל זמן דרך לשונית זו כאשר מחוברים לאתר עם המשתמש האישי.

שאלה: מה לעשות במידה והכבודה נפגמה במהלך הטיסה?

תשובה: במידה ונגרם נזק למטען ששלחתם לבטן המטוס ולא היה באחריותכם בעת הטיסה החברה לוקחת על כך אחריות ויכולה לפצות אתכם בסכום כספי נראה. גובה הפיצוי תלוי בקו בו נסע המטוס ובנזק שנגרם לכבודה. חשוב לדעת שהחברה מסירה מעצמה אחריות במקרה ומדובר בחפצים שבירים מאוד או בעלי ערך רב, והפיצוי שהיא מציעה הוא פיצוי כללי במידה והנזק הוא סביר. כמובן, יש צורך להראות לחברה שהתיק או המטען לא היו פגומים טרם הטיסה.

טיפ קטן לדעת על יונייטד איירליינס לסיום

חברת יונייטד איירליינס היא אחת מחברות התעופה המקצועיות והמהימנות ביותר שניתן לטוס איתן. הימצאותו של מוקד איכותי דובר עברית יכולה להיות משמעותית מאוד כאשר יש לעמוד בקשר עם החברה מסיבות שונות גם לאחר שהטיסה התבצעה, אם קרו בעיות דוגמת מטען פגום או שיש צורך בקבלת החזרים, ומומלץ להשתמש בו.

צילום מסך של שירות לקוחות יונייטד איירליינס - United

יונייטד איירליינס United טופס יצירת קשר צילום מסך
יונייטד איירליינס United טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על יונייטד איירליינס - United?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יונייטד איירליינס – United אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם יונייטד איירליינס – United ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות יונייטד איירליינס - United

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6105 - יונייטד איירליינס - United לוגו
לוגו שירות לקוחות יונייטד איירליינס - United
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן