שירות הלקוחות של חברת התעופה ישראייר israir.co.il – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישראייר, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
ישראייר – טלפון
מוקד שירות טלפוני ישראייר (בעברית) – מספר בישראל 1700-700186.
פקס: 03-7969213
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של ישראייר: א'-ה': 10.00-14.00
ישראייר – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ישראייר באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.
ישראייר – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של ישראייר service@israir.co.il.
ישראייר – שירות באמצעות פייסבוק – Facebook
ליצירת קשר עם ישראייר באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה. ליצירת קשר עם ישראייר באמצעות פייסבור מסנגר הרשמי של החברה: בקישור הזה.
ישראייר – שירות באמצעות אינסטגרם – Instagram
ליצירת קשר עם ישראייר באמצעות עמוד האינסטגרם הרשמי של החברה: בקישור הזה.
ישראייר – שירות באמצעות יוטיוב – Youtube
ליצירת קשר עם ישראייר באמצעות ערוץ היוטיוב הרשמי של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף היסיע לכם ביצירת קשר:
- איזור אישי My Israir
- תקנון שירותי ישראייר
- ביטול/שינוי שירותי ישראייר
- רכישת שירותי טיסה נוספים
- תנאי ביטול עסקת מכר מרחוק
- מדיניות הפרטיות של ישראייר
- תקנון צ'ק אין דיגיטלי
- תנאי חוזה תובלה אווירית
- מחלקת פניות לקוחות
- הודעות חברה
- דרושים/ות בישראייר
ישראייר – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: ישראייר תעופה ותיירות בע"מ, רח' המלאכה 3 בית ויקטוריה, ת.ד 51315, תל אביב 6721503.
ישראייר – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר ישראייר.
2 Responses
שרות לקוחות ממש לא מתפקד בכל הקשור לאובדן מזוודה,
מספר ההזמנה שלי טיסה לדובאי בתאריך 5.1.23 1234161T
הייתי בטיול מאורגן של מילב דרך נתור העברתי אישור ממחלקת אבדות בדובאי
המדריך של נתור היה בקשר עם הילי מנתור שניסתה לעזור שולי ממילב ניסתה לעזור, חבר היה בקשר עם רעיה בישראייר אף אחד לא הצליח לתת כל מידע איפה המזוודה האם יצאה מהארץ או לא כמובן שזה ממש דפק את הטיול
הינו צרכים לעשות כביסה כל יום , שעות על הטלפון לארץ ואין תשובות מישראיר, טלפונים לשדה בדובאי כמה פעמים ביום, טיול ממש עוגמת נפש, עד רגעה זה לא יודעים מה קורה וגם לא מנסים לעגכן אותנו,
זה לא שרות לקוחות אין מוטיבציה אין אחריות אין רגישות ללקוח
שמי אריה שכטר
אני בדרך כלל לא מגיב לאף חברה על השירות הטוב או לא טוב שלה
במיקרה של ישראייר הייתי חייב לשתף כדי שתבינו באיזו חברה מדובר
בספטמבר האחרון טסתי לגיאורגיה עם חברת ישראייר כשהיגעתי ליעד גיליתי לתדהמתי שהמזוודה שלי כלל לא הגיעה ליעד
ניסיתי לייצור עם החברה קשר אך ללא הואיל ככה העברתי את כל הטיול שנהרס לחלוטין ללא חפציי
כשחזרתי לארץ חיכתה לי המזוודה בשדה התעופה. מה שהבנתי שכלל לא ניסו להטיס אותה אלי במשך 5 הימים בהם שהיתי בגיאורגיה.
כשחזרתי מהחופשה הנוראית הזאת ניסיתי שוב לייצור קשר עם חברת ישראייר אך ללא הואיל.
חברת תעופה בינלאומית שאין לה מענה קולי או שירות לקוחות פשוט הזוי.
יש אפשרות לייצור עימם קשר רק באמצעות אימייל
כן גם את זה ניסיתי ולאחר 5 אימיילים הלוך ושוב הבנתי שאני מתכתב עם מחשב ולא עם בן אנוש.
שם ויתרתי.
זאת היתה הפעם הראשונה והאחרונה שאני טס עם החברה הזאת.
לתשומת ליבכם