שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס אשראי אל על – Fly Card – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.
חשוב לדעת שכרטיס אשראי אל על מונפק על ידי חברת כאל, כך שהשירות ללקוחות כרטיס אשראי אל על ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של כאל.
שימו לב:
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק מסנג'ר – Facebook messenger
- דואר אלקטרוני – Email
- שירות עצמי
- קבלת קהל
- נציב תלונות הציבור
כרטיס אשראי אל על – טלפון
מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-5726444.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של כרטיס אשראי אל על – כאל:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00
- ימי ו' וערבי חג – המוקד סגור
- ימי חול המועד: 08:30-14:00
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-5723700.
במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-5723666.
שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
תשלום חוב – 03-5724326.
שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00. בימי ו' המוקד סגור.
קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 03-5723606.
בנוסף, לקוחות כרטיס אשראי אל על יכולים לקבל שירות טלפוני גם משירות הלקוחות של אל על, במספר 1800-56-56-56.
כרטיס אשראי אל על – שירות באמצעות צ'אט
שירות הצ'אט הוחלף בשירות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
כרטיס אשראי אל על – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp
מספר טלפון לקבלת שירות ב-whatsapp (ווטסאפ) – 03-5725111 .
מומלץ לשמור את המספר בטלפון הנייד.
שעות פעילות שירות הלקוחות באמצעות ווטסאפ: ימים א'-ה' בין השעות: 08:30-16:00.
כרטיס אשראי אל על – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר
לקבלת שירות לקוחות כרטיס אשראי אל על באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.
כרטיס אשראי אל על – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של כרטיס אשראי אל על – כאל – calservice@icc.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
כרטיס אשראי אל על – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר כאל אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.
כניסה לאיזור השירות העצמי באתר כאל אונליין.
כרטיס אשראי אל על – קבלת קהל
כתובת: תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583.
שעות קבלת קהל:
- בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-18:00
- בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
- בערבי חג: 08:00-12:00
- בימי חול המועד: 08:00-14:00
כרטיס אשראי אל על – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- כתובת למשלוח דואר: נציב תלונות הציבור, כרטיסי אשראי לישראל בע"מ, תפוצות ישראל 13 גבעתיים 5358331.
- פקס: 03-5724349.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.