שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס אשראי שופרסל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.
חשוב לדעת שכרטיס אשראי שופרסל מונפק על ידי חברת כאל, כך שהשירות ללקוחות כרטיס אשראי שופרסל ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של כאל.
כרטיס אשראי שופרסל הינו כרטיס אשראי חוץ בנקאי ללקוחות כל הבנקים, המעניק ללקוחות מגוון הטבות בסניפי רשת שופרסל, רשת הפארם Be, אתר שופרסל אונליין ובבתי עסק מובילים נוספים.
בנוסף, נהנים חברי מועדון שופרסל ממבצעים משתנים בסניפי רשת שופרסל, וממגוון שירותים פיננסיים: מסגרת אשראי נוספת, הלוואות חוץ בנקאיות, הטבה על ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק מסנג'ר – Facebook messenger
- דואר אלקטרוני – Email
- שירות עצמי
- קבלת קהל
- נציב תלונות הציבור
כרטיס אשראי שופרסל – טלפון
מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-5726444.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של כרטיס אשראי שופרסל – כאל:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00
- ימי ו' וערבי חג – המוקד סגור
- ימי חול המועד: 08:30-14:00
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-5723700.
במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-5723666.
שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
תשלום חוב – 03-5724326.
שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00. בימי ו' המוקד סגור.
קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 03-5723606.
בנוסף, לקוחות כרטיס אשראי שופרסל יכולים לקבל שירות טלפוני גם משירות הלקוחות של שופרסל, במספר 1800-56-56-56.
כרטיס אשראי שופרסל – שירות באמצעות צ'אט
שירות הצ'אט הוחלף בשירות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
כרטיס אשראי שופרסל – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp
מספר טלפון לקבלת שירות ב-whatsapp (ווטסאפ) – 03-5725111 .
מומלץ לשמור את המספר בטלפון הנייד.
שעות פעילות שירות הלקוחות באמצעות ווטסאפ: ימים א'-ה' בין השעות: 08:30-16:00.
כרטיס אשראי שופרסל – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר
לקבלת שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.
כרטיס אשראי שופרסל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של כרטיס אשראי שופרסל – כאל – calservice@icc.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
כרטיס אשראי שופרסל – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר כאל אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.
כניסה לאיזור השירות העצמי באתר כאל אונליין.
בנוסף, ניתן לקבל מענה משירות לקוחות כרטיס אשראי שופרסל באמצעות טופס ליצירת קשר באתר שופרסל.
כרטיס אשראי שופרסל – קבלת קהל
כתובת: תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583.
שעות קבלת קהל:
- בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-18:00
- בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
- בערבי חג: 08:00-12:00
- בימי חול המועד: 08:00-14:00
כרטיס אשראי שופרסל – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- כתובת למשלוח דואר: נציב תלונות הציבור, כרטיסי אשראי לישראל בע"מ, תפוצות ישראל 13 גבעתיים 5358331.
- פקס: 03-5724349.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.
בקצרה על כרטיס אשראי שופרסל
כרטיס אשראי שופרסל הינו כרטיס אשראי אשר נותן הטבות בשופרסל, שופרסל און ליין, ו-BE, חנויות הפארם מבית שופרסל. הכרטיס מספק הטבות משמעותיות, ומאפשר לחסוך כסף רב על ידי שימוש בו וצבירת נקודות. בעת הזמנת הכרטיס, תזכו במתנת הצטרפות מיידית, על סך 100 ש"ח למימוש ברשת שופרסל או BE, ו-175 ש"ח נוספים למימוש בשופרסל און ליין. מלבד כך, הכרטיס מספק ללקחותיו אפשרות לצבירה של מטבעות וירטואליים השווים בערכם לשקלים, וניתן לממשם הן בחנויות שופרסל, שופרסל און ליין ו-BE – או לחילופין להמירן לשקלים באפליקציית PAYBOX. ההטבות משתנות מעת לעת ולכן מומלץ להתעדכן בעניינן באתר הרשמי.
כרטיס אשראי שופרסל שירות לקוחות – כיצד ניתן ליצור קשר?
- כרטיס אשראי שופרסל טלפון: ניתן ליצור קשר עם כרטיס אשראי שופרסל שירות לקוחות במספר טלפון שופרסל *5083 המיועד להזמנת כרטיס האשראי. אם ברצונכם ליצור קשר עם נציג, ניתן לעשות זאת במספר 1-800-565656 או במספר 1-800-704040 אם נתקלתם בקשיים טכניים בפלטפורמות הדיגיטליות השונות.
- כרטיס אשראי שופרסל ווטסאפ: ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של כרטיס אשראי שופרסל גם בווטסאפ במספר 052-798-6644.
- טופס אלקטרוני להזמנת כרטיס האשראי: ניתן ליצור קשר לטובת הזמנת כרטיס אשראי שופרסל דרך טופס אינטרנטי בקישור הבא.
- טופס אלקטרוני לפניות כלליות: ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שופרסל עבור לקוחות כרטיס האשראי בטופס האינטרנטי הזמין בקישור הזה.
- סניפי שופרסל: ניתן לקבל שירות לקוחות ולהזמין את כרטיס אשראי שופרסל בסניפי הרשת. ניתן לאתר את סניף הרשת הקרוב ביותר למקום מגוריך בקישור הבא.
- פייסבוק: ניתן ליצור קשר גם עם כרטיס אשראי שופרסל שירות לקוחות דרך הפייסבוק, בעמוד הפייסבוק שזמין בקישור.
- אינסטגרם: שופרסל זמינים גם באינסטגרם בקישור הבא – בעמוד האינסטגרם ניתן ליצור קשר, וגם למצוא תוכן רלוונטי לכרטיס האשראי ולחווית הקנייה בשופרסל ככלל.
- יוטיוב: ניתן למצוא הסברים וסרטוני עזר מטעם שופרסל, בערוץ היוטיוב של החברה אשר ניתן למצוא בקישור כאן.
שאלות ששואלים את שירות הלקוחות בקשר לכרטיס אשראי שופרסל
היכן ניתן להזמין כרטיס אשראי שופרסל?
ניתן להזמין כרטיס אשראי שופרסל גם באתרי האינטרנט וגם בחנויות. ניתן למצוא את רשימת החנויות הרשמיות של שופרסל וסניפי BE בקישור. אם אינכם מצליחים לאתר חנות רצויה להזמנת כרטיס האשראי, תוכלו להתקשר ולהתייעץ עם כרטיס אשראי שופרסל טלפון במספר *5083 או ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בפלטפורמות השונות הזמינות.
כיצד עובד תהליך ההצטרפות לכרטיס האשראי של שופרסל כאשר מדובר בהצטרפות און ליין?
כאשר אתם נכנסים לטופס האינטרנטי להצטרפות לכרטיס האשראי בקישור הזה, תצטרכו למלא תחילה את הפרטים האישיים שלכם – שם פרטי ומשפחה, מספר תעודת זהות, הטלפון הנייד שלך, המין שלך ותאריך הלידה. לאחר מכן תצטרכו להזין את הפרטים הפיננסיים שלכם ופרטים מזהים נוספים, ולאשר את ההליך. בסיומו, יישלח אליכם כרטיס האשראי.
למי ניתן לפנות אם אינני מצליח להירשם לכרטיס האשראי בטופס האינטרנטי הנתון?
מומלץ לפנות במצב כזה למוקד הטלפוני של שופרסל, הזמין בשלושה מספרים שונים. הראשון. *5083 הינו המוקד אשר בו ניתן בקלות להצטרף לכרטיס האשראי. טלפון שופרסל השני, מספר 1-800-565656 מיועד לפניות של מי שכבר מחזיק בכרטיס האשראי או לאלו שרוצים להבין טוב יותר את תנאי ההצטרפות וההטבות של הכרטיס. במספר השלישי 1-800-704040 ניתן לקבל סיוע אם נתקלתם בקשיים בפלטפורמות הדיגיטליות של שופרסל, ובפרט של כרטיס האשראי.
האם אני יכול להזמין כרטיס אשראי של שופרסל מתחת לגיל 18?
לא, על מנת להזמין את הכרטיס האשראי עליך להיות מעל גיל 18, ואתה צריך להיות בעל כרטיס אשראי של אחד מהבנקים או חברות האשראי, וחשבון בנק שאינו חשבון עסקי.
היכן ניתן למצוא מידע נוסף על ההטבות שמציע כרטיס האשראי של שופרסל מבית קאל?
ניתן לקרוא עוד על תנאי הכרטיס, וההטבות שהוא מאפשר בקישור כאן. כמובן שאם ישנו מידע שחסר או לא ברור מספיק, ניתן להתייעץ טלפונית עם נציגי השירות במספר טלפון שופרסל או בכל דרך שתבחר.
טיפ קטן על שירות לקוחות כרטיס אשראי שופרסל
טרם קניית מוצרים בסופרמרקט, מומלץ לבצע סקר שוק ומיפוי צרכים. לפני שאתם ניגשים לבחירת המצרכים שאתם רוצים לקנות, שאלו את עצמכם – האם הקנייה הזו באמת הכרחית לי? אם אצא מהחנות ולא ארכוש את המוצר הזה, האם אתחרט על כך או ארגיש בחסרונו?
על ידי מענה על תשובות אלו, תוכלו להימנע מקניות מיותרות והוצאות אשר מצטברות לכדי סכומים גבוהים. בנוסף, כדאי מאוד להגיע לקנייה בסופר עם רשימת קניות – מה באמת אני צריך? מה באמת חסר לי בבית? אחרת, שלל הפיתויים העומדים אל מולכם במהלך ביקורכם בסופר מרקט עשויים להוביל אתכם לקניות לא רצויות, ובכך גם להוצאות מיותרות. בדרך כלל, עיקר הקניות המיותרות המוזכרות מעלה, קורות כאשר מדובר בחטיפים ומוצרים מתוקים, ולעיתים גם מוצרי היגיינה. מומלץ גם לנסות ולנצל מבצעים עבור מצרכים שאתם יודעים כי צורכים בביתכם כדרך קבע – ולא להתפתות למבצעים והטבות רק כי הם שם.