שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

לנובו – Lenovo טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » לנובו – Lenovo טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של לנובו – Lenovo – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של מותג המחשבים לנובו – Lenovo ופרטים נוספים.

חברת לנובו היא חברה סינית בינלאומית המהווה את אחת מיצרניות המחשבים המובילות בעולם. החברה, שנוסדה בשנת 1984, מעצבת, מפתחת, מייצרת ומוכרת מחשבים אישיים, מחשבי לוח, סמארטפונים, תחנות עבודה, שרתים וטלויזיות חכמות.

מוצרי חברת לנובו משווקים בישראל על ידי חברת אמטל – Amtel.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

לנובו – Lenovo – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות לנובו באמצעות הטלפון, במספר: 09-9607000.

Lenovo – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות Lenovo באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.

לנובו – Lenovo – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות לנובו בעמוד הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות לקוחות לנובו בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

לנובו – Lenovo – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן לפנות לשירות לקוחות לנובו בעמוד היוטיוב: בקישור הזה.

לנובו – Lenovo – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן לפנות לשירות לקוחות לנובו בעמוד הטוויטר: בקישור הזה.

לנובו – Lenovo – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות Lenovo ישראל לכתובת: רחוב החרש 34, ת.ד: 6440
א.ת נווה נאמן ב’, הוד השרון. מיקוד: 4527701.

קצת על חברת לנובו

חברת לנובו, או בשמה המלא "Lenovo Group Ltd" היא חברה המתמחה בייצור מכשירים אלקטרוניים כמו מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפוניים, ציוד אלקטרוני נלווה וכדומה. חברת לנובו הוקמה בשנת 1984 בהונג קונג, ומשרדיה החברה נמצאים כיום בסין. חברת לנובו נחשבת לאחת המוכרות והמובילות בתחום האלקטרוניקה, על כן, לקוחותיה פזורים בכל רחבי העולם, ואף חלק ממוצריה נרכשו על ידי חברות אחרות.

בדומה למדינות רבות בעולם, גם בישראל יש לחברת לנובו לקוחות רבים. לאור זאת, מפעילה החברה שירות לקוחות בישראל, אולם, חשוב לציין כי מדובר בשירות לקוחות דיי בסיסי. יש לציין כבר בתחילה כי רבים מהשירותים ניתנים על ידי הספק ממנו רכשתם את המכשיר.

במאמר זה, נפרט את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות לנובו Lenovo בישראל. לאחר מכן, נציג מספר שאלות נפוצות ואף נענה עליהן. לסיום, ניתן טיפ קטן שעשוי לסייע לכם ביצירת קשר עם חברת לנובו.

כל הדרכים ליצירת קשר שירות לקוחות לנובו Lenovo

  1. ראשית כל, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות באמצעות טלפון לנובו Lenovo במספר: 09-9607000 או במספר 1-809-258-990. המוקד פעיל בימים א' – ה' בין השעות 9:00 – 17:00. שימו לב שהמוקד אינו פעיל בימי שישי ובחגים.  חשוב לקחת בחשבון כי פנייה באמצעות טלפון לנובו Lenovo עשויה לגרור המתנה ממושכת על הקו. כדאי להתאזר בסבלנות ולרכז את כל המסמכים והנתונים שעשויים להיות רלוונטיים ולהישאל על ידי הנציג במקום אחד, כך שברגע שיתפנה נציג תוכלו לנצל את הזמן ביעילות.
  2. דרך נוספת ליצירת קשר היא באמצעות שליחת הודעה ב – Messenger. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה. גם כאן, הקפידו לרכז מבעוד מועד את כל המסמכים הרלוונטיים כגון קבלות, צילומים של המוצר וכדומה, כך שמרגע שיענה הנציג, השיחה תהיה אפקטיבית ככל האפשר. במידה ולא קיבלתם מענה דרך פלטפורמה זו תוך 24-48 שעות מרגע הפנייה הראשונה, מומלץ להתקשר בכל זאת למוקד הטלפוני באמצעות טלפון לנובו Lenovo.
  3. בנוסף לשני אמצעי ההתקשרות שפורטו מעלה, ניתן להיכנס לאתר החברה בקישור הבא: https://support.lenovo.com/il/he/contact-us ולהזין את המספר הסידורי של המוצר ברצונכם לקבל עליו שירות. רק לאחר הוספת המספר הסידורי, האתר יפנה אתכם לאפשרויות נוספות לעזרה, ספציפית למוצר שלכם. בנוסף, לאחר הזנת המספר הסידורי, תוכלו לשוטט בתפריט מצד שמאל המציע מידע בנושאים שונים כגון: פתרון בעיות ואבחון, מדריכים, הוראות הפעלה, אחריות ושירותים ועוד. ייתכן שתמצאו את הפתרון לבעיה שלפניכם באחת מהלשוניות הללו, ולמעשה כלל לא תצטרכו ליצור קשר עם נציג.
  4. כמו כן, דרך אפשרית נוספת למצוא פתרון לבעיה שלפניכם הינה באמצעות כניסה לערוץ היוטיוב של החברה. תוכלו להיכנס לערוץ באמצעות לחיצה על הקישור הבא: לחצו כאן. בעמוד זה תוכלו למצוא סרטונים רבים אודות בעיות תפעוליות שונות ומגוונות של מוצרי לנובו. חשוב למצוא קודם כל את סדרת סרטונים אודות המוצר שרשותכם, ורק לאחר מכן לחפש סרטון שעוסק בסוגיה הספציפית שלפניכם. שימו לב שכל הסרטונים ביוטיוב הינם בשפה האנגלית, לכן ניתן להשתמש באופציה זו רק אם הדבר רלוונטי עבורכם. במידה והינכם מעדיפים לקבל שירות בעברית, אין שום בעיה, ותוכלו לעשות זאת בכל שאר האמצעים שצוינו עד כה.

שאלות ותשובות נפוצות על שירות לקוחות לנובו

שאלה: האם ישנה דרך לשאול שאלה מבלי להתקשר לשירות הלקוחות?

תשובה: כן. ניתן להיכנס לקישור הבא: לחצו כאן אשר יוביל אתכם לפורום בינלאומי בו מועלות שאלות ותשובות בכל התחומים הקיימים. תוכלו לחפש כאן שאלה דומה לזו שעלתה אצלכם או לכתוב שאלה בעצמכם ולהמתין למענה של נציג חברת לנובו העולמית. אולם, שימו לב שכיוון שמדובר בשירות לקוחות של לנובו העולמית, שפת ההתכתבות תהיה אנגלית.

שאלה: איך אוכל לדעת מהו המספר הסידורי של המוצר שברשותי?

תשובה: המספר הסידורי הוא מספר המופיע על מק"ט שנמצא על גבי המוצר שברשותכם. ניתן גם לסרוק את המק"ט באתר חברת לנובו, ולאחר מכן המספר הסידורי יופיע לכם באופן אוטומטי. כמו כן, מי שבכל זאת מתקשה למצוא את המספר הסידורי או את המק"ט, יכול ללחוץ על הקישור הבא: לחץ כאן. הקישור באתר זה יוביל אתכם לבחור בין 4 סוגי מוצרים: מרכז הנתונים, PC, Smart, טלפון נייד. לחיצה על כל אחת מהקטגוריות הללו תוביל אתכם להסברים מפורטים כיצד למצוא את המספר הסידורי של המוצר שברשותכם. 

שאלה: האם ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת לנובו העולמית?

תשובה: לא פורסם מספר טלפון באמצעותו ניתן לשוחח עם נציג משירות הלקוחות העולמי של החברה, אולם, הפורום שצוין קודם לכן יביא למענה של נציג בינלאומי.

שאלה: כיצד אוכל לדעת האם עדיין חלה אחריות על המוצר שברשותי?

תשובה: ניתן להיכנס לקישור הבא: לחץ כאן. בקישור זה תוכלו להזין מספר סידורי / מזהה חוזה / מספר לקוח (לזכאי תוכנה) והמערכת תכתוב לכם האם יש לכם אחריות בתוקף למוצר.

טיפ קטן על שירות לקוחות לנובו

שימו לב שמוצרי לנובו בישראל נמכרים לרוב דרך ספקים, שהם הגורם המתווך בינכם לבין חברת לנובו. חברת לנובו לרוב איננה אחראית לנושאים כמו משלוחים, מוצרים שהגיעו פגומים מהספק בשל משלוח לקוי, בעיות בחיוב על המוצר וכדומה. ככל והבעיה שבפניכם היא מסוג זה, פנו קודם לספק ממנו רכשתם את המוצר. רק אם יפנה אתכם הספק לשירות לקוחות לנובו Lenovo, התקשרו לטלפון לנובו Lenovo שצויין מעלה, או שלחו הודעה והמתינו למענה של נציג שירות.

במידה ומצאתם דרך אפקטיבית ונוחה יותר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת לנובו בישראל, נשמח שתעדכנו אותנו על מנת שנוכל לעדכן בכך את שאר המשתמשים באתר.

צילום מסך של שירות לקוחות לנובו - Lenovo

לנובו Lenovo טופס יצירת קשר צילום מסך
לנובו Lenovo טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על לנובו - Lenovo?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לנובו – Lenovo אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם לנובו – Lenovo ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות לנובו - Lenovo

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2955 - לנובו - Lenovo לוגו
לוגו שירות לקוחות לנובו - Lenovo
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן