ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד קופת חולים מאוחדת – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של מוקד קופת חולים מאוחדת.
ערוצים ליצירת קשר:
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות הטלפון: 077-2703833.
מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. ימי ו' וערבי חג: בין השעות 7:00-12:00.
מספר טלפון נוסף: 3833*.
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של מוקד קופת חולים מאוחדת כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות כתובת המייל: digital_team@meuhedet.co.il.
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות צ'אט: בקישור הזה.
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות – ווטסאפ
פנייה אל שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מאוחדת בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
מוקד קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות – כתובת
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מוקד קופת חולים מאוחדת באמצעות הדואר בכתובת: אבן גבירול 124, תל אביב 32038.