שירות הלקוחות של בנק מזרחי טפחות – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מזרחי טפחות, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
בנק מזרחי טפחות – טלפון
מוקד שירות טלפוני בנק מזרחי טפחות: 8860*
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק מזרחי טפחות:
- המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 8:00-20:00
- בימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-13:00
טלפון נוסף: 076-8048860
במוקד התמיכה הטלפוני בטלפון – 03-6011000
טלפון למחייגים מחו"ל: 972-76-8048860+
בנק מזרחי טפחות – שירות לקוחות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מזרחי טפחות באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בנק מזרחי טפחות – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מזרחי טפחות באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מזרחי טפחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
בנק מזרחי טפחות – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מזרחי טפחות באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
- איתור סניפים
- יצירת קשר
- איתור חשבונות אבודים
- עמלות – שירות מסלולים
- נציב תלונות הציבור
- ייעוץ פנסיוני
- שאלות נפוצות
בנק מזרחי טפחות – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: ז'בוטינסקי 7, רמת-גן ת.ד. 3450, מיקוד 52136.
תגובה אחת
שלום. מעוד מאצבן שאין נגישות למידע של הלוואהת רכב שמתמהלת אצל בנק טפחות. בשרות לקוחות מפנים רק חמס טלפון מסויים ומחזיקים אותי כחצי שעה על הקו בהמתנה . כשמגיע מענה אנושי בשביל לקבל מידע על הלוואה שלקחתי במייל זה לוקח עד 3 ימי עסקים. מדוע זה צריך להיטת ככה? למה אין גישה ישרה באמצאות אתר האינטרנט עם קוד וסיסמה כמו שמקובל ברוב החברות המסחריות?
גם כן אני מוחה מדוע אי אפשר להשאיר הודעה לבנקי המטפל בתא הקולי או במייל כך שהוא יחזור אלי כשהוא מתפנה? למה צריך לסבול ככה – להמתין חצי שעה על הקו בזמן שיש דרכים יותר קלים?