שירות הלקוחות של מנגו – MANGO – כל הפרטים והדרכים המעודכנות ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת האופנה מנגו בישראל.
רשת מנגו היא רשת אופנה ספרדית בינלאומית מובילה, המתמחה באופנה לצעירים. הרשת מפעילה יותר מ-2,700 חנויות בלמעלה מ-110 מדינות ברחבי העולם. בישראל מפעילה הרשת יותר מ-50 חנויות.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מנגו – MANGO – טלפון
מוקד שירות טלפוני מנגו: 03-9051740 \ +34 93 860 24 24
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- בימים א-ה בין השעות: 08:30-21:00
- בימי ו' בין השעות: 08:30-15:00
פקס: 03-9050221
מנגו – MANGO – שירות לקוחות אתר האינטרנט
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות באתר האינטרנט הרשמי: בקישור זה.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – email
לשליחת דואר אלקטרוני כתוב יש להיכנס דרך הקישור הזה.
מומלץ לשימוש במקרים שאינם דחופים.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הפייסבוק: בקישור זה.
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות פייסבוק מסנג'ר: בקישור זה.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד האינסטגרם: בקישור זה.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד היוטיוב: בקישור זה.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות עמוד הפינטרסט – Pinterest
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הפינטרסט: בקישור זה.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הטוויטר: בקישור זה.
מנגו – MANGO – שירות לקוחות עמוד הספוטיפי – spotify
מנגו – MANGO – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הספוטיפי: בקישור זה.
מנגו – MANGO – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: החרמון, קרית שדה התעופה, ת.ד. 76 נתב"ג, 7019900.
קצת פרטים על חברת מנגו Mango
חברת מנגו היא חברת אופנה המעצבת ומייצרת פרטי לבוש שונים ומגוונים כגון חולצות, מכנסיים, מעילים, בגדים מחויטים, נעליים, אקססוריז ועוד. זוהי חברה ספרדית, אשר נוסדה בעיר ברצלונה בשנת 1984 על ידי האחים היהודיים ממוצא ספרדי איזק ונחמן אנדיק.
החברה מפעילה רשת חנויות נרחבת במיוחד של חנויות אופנה לנשים, גברים וילדים וילדות. לרשת ישנן אלפי חנויות הפרושות בכל רחבי העולם, החל ממדינות עולם שלישית נחשלות ועד מדינות מודרניות. נכון לשנת 2020, ישנן כ-50 חנויות של רשת מנגו רק בישראל.
במרוצת השנים, הפכה הרשת לפופולארית במיוחד, והצלחתה המסחררת גוררת לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים מדי יום ביומו. לאור זאת, הרשת מפעילה שירות לקוחות הן באמצעים דיגיטליים והן באמצעות פניה פנים אל פנים לנציגי השירות בסניפים השונים. במאמר זה, נפרט את כל הדרכים השונות לפנות לשירות הלקוחות של החברה לרבות באמצעות טלפון מנגו Mango.
כל הדרכים האפשריות ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנגו Mango
- דרך ראשונה ויעילה במיוחד ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת מנגו היא באמצעות טלפון מנגו Mango – 03-9051740. שימו לב לשעות הפעילות של המוקד: ימים א' – ה' בין השעות 8:30 – 21:00, ובימי ו' בין השעות 8:30 – 15:00. המוקד פעיל שעות רבות מה שעשוי להקל על כלל הלקוחות ליצור קשר עם החברה באמצעות טלפון מנגו Mango. חשוב להבין שחברת מנגו ישראל היא חלק מ"קבוצת פוקס". הקבוצה כוללת מגוון רחב של רשתות אופנה מוכרות. לכן, כאשר תתקשרו למספר שצוין מעלה, תגיעו למוקד טלפוני של כלל הקבוצה. אך אל חשש, נציגי השירות יוכלו לעזור לכם בכל שאלה שנוגעת לרכישה דרך מנגו ישראל.
- דרך נוספת ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה היא באמצעות שליחת הודעה דרך האתר. תוכלו לעשות זאת באמצעות לחיצה על הקישור הבא: לחץ כאן. לחיצה על הקישור תפנה אותכם ישירות לתיבת הפניות באתר החברה. ראשית, תצטרכו לבחור בקטגוריה המתאימה לפנייתכם. שנית, תצטרכו לבחור קטגוריית משנה, ולעיתים תפתח גם תת קטגוריה נוספת. לאחר מכן, תתבקשו להזין את כל פרטיכם כגון: מספר הזמנה, שם פרטי ושם משפחה וכדומה. לבסוף, תוכלו להזין באופן חופשי את הפנייה שבגינה ברצונכם לפנות לשירות הלקוחות של החברה, ואז לחצו Send. שימו לב שזוהי דרך עדיפה פחות מאשר פנייה באמצעות טלפון מנגו Mango משום שהיא עשויה להיות איטית יותר. התשובה לפנייה אמורה להתקבל למייל תוך כ-2-3 ימים ולעיתים אף יותר מזה. לעומת זאת, בפנייה ישירות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות המוקד הטלפוני אמנם תאלצו כנראה להמתין על הקו מספר דקות, אך לאחר מכן המענה והפתרון לבעייתכם יהיו מיידיים.
- במידה ויש לכם אפשרות לבצע שיחות בינלאומיות, תוכלו גם לפנות ישירות למוקד שירות הלקוחות של חברת מנגו העולמית אשר נמצא בספרד, באמצעות מספר הטלפון הבא: +34-93-860-24-24. ניתן לפנות למוקד זה בימים ב' – ו' בין השעות 9:00 – 21:00 לפי שעון ספרד (שעה אחורה ביחס לישראל). אולם, חשוב לזכור שמענה באמצעות מוקד זה יינתן באנגלית, וכדי להימנע מחוסר הבנה הנובעת ממחסום שפה עדיף לפנות מלכתחילה למוקד שירות הלקוחות הישראלי שצוין קודם לכן.
- בנוסף לכל אפשריות הפנייה שצוינו לעיל, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת מנגו באמצעות פנייה ברשתות החברתיות כגון פייסבוק או אינסטגרם. את הפנייה יש לעשות באמצעות תיבת ההודעות (Messenger או DM בהתאמה) ולהמתין למענה של נציג שירות. אולם, זוהי דרך פחות מקובלת ועדיף לדבוק בדרכי הפנייה הרגילות, אלא בנסיבות חריגות.
- לעמוד הפייסבוק – לחץ כאן
- לעמוד האינסטגרם – לחץ כאן
שאלות על שירות לקוחות מנגו
הזמנתי פריט לבוש, אך אני מעוניינת להחזירו. האם ישנה דרך להחזיר מוצר מבלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
בוודאי. תוכלי לעיין בכל התנאים בנוגע להחזרות מוצרים, החלפות וקבלת זיכויים בקישור הבא: לחצו כאן.
הזמנתי פריט אך עברו מעל שבועיים והפריט עדיין לא הגיע. מה עליי לעשות?
במידה ועבר הזמן בו התחייבה החברה לספק את המשלוח, תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות על מנת לקבל סיוע בנושא.
איבדתי את הקבלה על הפריט שרכשתי, אך אני מעוניינת להחליפו. מה אוכל לעשות?
ככל שהרכישה בוצעה באינטרנט, מומלץ לבדוק בהודעות קודמות במייל האם נשלח העתק של הקבלה. במידה והרכישה בוצעה באופן פיזי באחת מחנויות הרשת, ולא נתקבלה קבלה במייל או בהודעה, יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכל אחת מן הדרכים שצוינו לעיל.
אני מעוניין לבצע הזמנה באתר, אך אינני בטוח במידה הנכונה עבורי. כיצד אוכל לבדוק זאת?
ראשית, רצוי להשתמש במדריך המידות אשר נמצא לצד כל פריט ופריט שהינכם בוחרים באתר. בנוסף ניתן להיכנס לקישור הבא: לחץ כאן שנותן מידע לגבי מידות ומוצרים.
אז לפני שתיצרו קשר עם שירות לקוחות מנגו
שימו לב שמאמר זה מדבר על שירות לקוחות מנגו Mango עבור מוצרים שנרכשו ישירות באתר הרשמי או בחנויות הרשת הפרושות בכל רחבי הארץ. במידה ורכשתם את פריט אופנה של המותג מנגו, אך עשיתם זאת דרך גורם אחר (למשל אתר Terminal X המאגד מספר רב של מותגים), תאלצו לפנות לאותו גורם ממנו רכשתם את המוצר על מנת לקבל שירות. לכן, בטרם תפנו לשירות הלקוחות נסו להיזכר במקום שבו רכשתם את הפריט. כאמור, חשוב מאוד גם למצוא את הקבלה על הרכישה או העתק שלה.
במידה ומצאתם דרכים נוספות ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת מנגו, אנא עדכנו אותנו כדי שנוכל לבשר גם לשאר הקוראים באתר!
2 Responses
שלום רב,
שמי לירן, בתאריך 22/12/22 (יום חמישי האחרון) אישתי ביצעה רכישה של מגפיים, התשלום בוצע על ידי כרטיס אשראי צהוב של חבר, היום 24/12/22 נשלחתי על ידה על מנת להחזיר רת המוצר לאחר שהתחרטה. ניגשתי לסניף מבקיעים (מדרום לאשקלון), את פני קיבלו מוכרת ששמה לא נמסר ו"סגנית" מנהלת בשם מאשה.
משביקשתי לבצע ביטול עסקה נאמר על ידי הסגנית כי לא ניתן לבצע ביטול למוצר שנרכש בתווים, ביקשתי שתבדוק מכיוון שהכרטיס הצהוב הוא אשראי לכל דבר, לצערי הרב קיבלתי יחס עוין הכולל הרמת קול וזלזול בבקשתי, וזאת עוד הוסיף להחמיר כאשר ביקשתי שוב רק לבדוק את הנושא באופן מקצועי יותר, שוב נענתי בהרמת קול ובמילים מבישות "לך תקנה מזון עם הכרטיס הצהוב ותגיד לי אם זה עובד" אני המחליטה פה ורק אני ואין אף אחד מעליי אז אני למה לבדוק רוצה תיקח לא רוצה תלך" ועוד ועוד. כמובן שהטחתי בה שתדבר יפה ובנימוס ושגם אני יודע להרים את הכל אך לא אעשה זאת באמצע חנות. לצערי היו מספר לא מבוטל של עדים, לבסוף יצאתי מהחנות בתחושת ביזוי ועלבון !! . אודה לתגובתכם בערוץ זה היאה יותר לטיפול במקרים שכאלו
לירן 0543375599
sliran86@gmail.com
שרות מזעזע!!!!!!!!! אני ומכריי לעולם לא נשוב לקנות במנגו .שירות עוין !!! אני ימשיך לפרסם בכל הרשתות על השירות של מנגו