רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מנהרות הכרמל? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל.
מנהרות הכרמל כוללות מספר כבישי אגרה המחברים בין מחלף חיפה דרום לצומת הצ'ק פוסט ומקצרות את זמן הנסיעה לנהגים המעוניינים לחלוף על פני העיר חיפה מדרום לצפון ולהיפך.
ערוצים ליצירת קשר:
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות מנהרות הכרמל הינו: *5424 \ 04-6895424
שעות פעילות: א'-ה': 17:00 – 08:00.
ו' וערבי חג: 13:00 – 08:00.
*יתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מנהרות הכרמל – בקישור הזה.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות כתובת המייל: rmlpa@carmel-op.com.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת דואר: ת.ד 25340 חיפה 3125301.
תגובה אחת
לא ניתן לשלוח אליכם שום אימל כול הכתובות שמופיעות באתר לא נכונות האם אפשר לקבל אימל נכון שאפשר לשלוח אליכם בקשה?