שירות הלקוחות של משלוחה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות משלוחה.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
משלוחה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות אתר האינטרנט: בקישור הזה.
משלוחה – שירות לקוחות צ'אט – Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות צ'אט: בקישור הזה. (אין אפשרות להעתיק את הקישור לצ'אט. הצ'אט נמצא בתחתית האתר בצד שמאל).
משלוחה – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
משלוחה – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור הזה.
משלוחה – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות עמוד הטוויטר: בקישור הזה.
משלוחה – שירות לקוחות אפליקציית אפ סטור – App Store
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות אפליקציית אפ סטור: בקישור הזה.
משלוחה – שירות לקוחות אפליקציית גוגל פליי – google Play
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משלוחה באמצעות אפליקציית גוגל פליי: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
משלוחה – שירות לקוחות – כתובת
הפרטים הוסרו לבקשת החברה.
2 Responses
עשיתם לי חיוב כפול עבור הזמנה שלי מצ'וקה רחובות – הזמנה מספר 307989. אם לא אזוכה אתבע אתכם בתביעות קטנות ואדאג לפירסום העניין!
מעניין שמחקתם מהאינטרנט את כל דרכי ההתקשרות אליכם.
0522532032