כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של נאוטיקה – Nautica – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של רשת נאוטיקה ופרטים נוספים.
נאוטיקה – Nautica היא רשת חנויות אופנה, בגדי נשים,בגדי גברים, בגדי ילדים.
נאוטיקה – Nautica – שירות לקוחות אתר אינטרנט
שירות לקוחות נאוטיקה – Nautica באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
נאוטיקה – Nautica – שירות לקוחות אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות נאוטיקה – Nautica באמצעות אימייל: nautica-il@sbn-brands.co.il.
נאוטיקה – Nautica – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות נאוטיקה – Nautica בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
ניתן לפנות לשירות לקוחות נאוטיקה – Nautica בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.
נאוטיקה – Nautica – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
ניתן לפנות לשירות לקוחות נאוטיקה – Nautica בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
נאוטיקה – Nautica – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן לפנות לשירות לקוחות נאוטיקה – Nautica בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
הכירו את חברת נאוטיקה
סביר להניח שכולנו אוהבים להתלבש יפה, להיראות טוב, לטפח את עצמנו ולהיות תמיד במיטבינו. איך יוצרים סטייל אישי ייחודי? יחד עם חברת אופנה מצליחה.
נאוטיקה הינה חברת אופנה אמריקאית שהוקמה בשנת 1983. מקים החברה הינו המעצב האמריקאי דיוויד צ'ו שנולד וגדל בטאיוואן. בדומה לאמריקאים רבים הרודפים במהלך חייהם אחר הגשמת החלום האמריקאי, כך גם צ'ו. מייסד החברה קיבל את ההשראה להקמתה כאשר צפה באחד מהגלים של האוקיאנוס האטלאנטי ומכאן גם שמה של החברה. מקור השם Nautica הינו במילה הלטינית Nauticos שפירושה הוא עולם הימאות והשיט. מהסיבה הזו צורת הלוגו הינה מפרש של סירה. מלבד ביגוד ואביזרי אופנה תוכלו לרכוש בנאוטיקה גם מוצרי בישום וכלי בית. החברה הינה חלק מהתאגיד האמריקאי VF ונחשבת לאחת מחברות האופנה הגדולות בעולם. הבעלות על המותג בישראל שייכת לחברת SBN וכיום ישנם מעל 22 סניפים של הרשת הפרוסים ברחבי הארץ.
נאוטיקה שירות לקוחות ויצירת קשר – כל הדרכים
ריכזנו עבורכם את הדרכים ליצירת קשר עם חברת נאוטיקה:
- מענה טלפוני יינתן רק עבור ביטולי עסקאות במספר – 054-7760150 עבור נאוטיקה הום ובפקס – 077-3180423, שעות פעילות – ימים ראשון – חמישי 9:00 – 17:00
- שירות לקוחות באמצעות דואר החברה יינתן רק עבור ביטולי עסקאות:
-רבי עקיבא 10 ירושלים עבור נאוטיקה הום.
-יעקב פריימן 20 ראשון לציון עבור נאוטיקה ביגוד. - פניה אל שירות הלקוחות באמצעות פנייה ליצירת קשר באתר הרשמי של החברה
- נאוטיקה שירות לקוחות דואר אלקטרוני Nautica-il@sbn-brands.co.il
- קבלת שירות לקוחות באמצעות שליחת הודעה במסנג'ר לדף הרשמי של החברה
- עוד דרך להגיע אל שירות הלקוחות של נאוטיקה היא באמצעות שליחת הודעה בדיירקט לדף הרשמי של החברה
שאלות ששואלים את שירות לקוחות נאוטיקה
האם קיים מוקד שירות לקוחות טלפוני של החברה מלבד מוקד ביטולי העסקאות?
לא. ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של החברה רק בנוגע לביטולי עסקאות.
האם ניתן לבצע החלפות או החזרות באמצעות הדואר?
לא. ניתן לשלוח לדואר החברה רק במקרים של ביטולי עסקאות.
איפה אפשר להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות של החברה?
תוכלו להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות ועל המוצרים של החברה באתר הרשמי שלה. תוכלו לעשות זאת באמצעות גלילה מטה והשארת תגובה בתיבת התגובות. תגובתכם תהיה מוצגת בפני גולשי האתר.
האם קיימים דמי משלוח עבור הזמנות מאתר החברה?
עלות דמי המשלוח עבור רכישה מתחת לסכום של 199 תהיה 25 שקלים. מעל 199 תקבלו משלוח בחינם עד הבית.
האם מחירי האתר ומחירי החנויות זהים?
כן. המחירים שמופיעים באתר זהים לאלו הקיימים בחנויות הפזורות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, עשויים לחול מבצעים ייחודים עבור רכישות מהאתר ואף קיימים פריטים שניתן לרכוש אותם מהאתר בלבד.
כיצד ניתן לדעת את המידה המתאימה שלי באתר?
הגזרות שהחברה מייבאת לארץ דומות יותר לגזרות האירופאיות ויהיו צרות יותר מהגזרות הקיימות באמריקה. לרוב הדגמים המצולמים על הדוגמנים יהיו במידות M והדגמים המצולמים על דוגמניות לרוב יהיו במידות XS. תוכלו להעריך את המידה שמתאימה לכם בהתאם למידות הדוגמנ/ית ובהתאם לטבלת המידות הקיימת באתר.
כיצד ניתן לתקן פרסום פרטים לא נכונים על Nautica?
תוכלו לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות החברה באמצעות שליחת מייל. המייל יכלול את הפרטים השגויים ואת הפרטים הנכונים שייכנסו במקומם. נדאג לתקן את פרטים אלו בהקדם האפשרי.
מהי מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה?
מדיניות ההחלפות וההחזרות של החברה שונה בין רכישה באתר לרכישה בחנויות. תוכלו להחליף ולהחזיר פריט שנרכש מהאתר באחד מסניפי החברה בארץ עד 365 ימים ממועד ביצוע העסקה. לעומת זאת, מדיניות ההחזרה עבור הרכישה בחנות אפשרית עד 14 ימים ממועד ביצוע העסקה. התנאים עבור החלפת מוצר שנרכש באמצעות האתר ועבור מוצר שנרכש בחנויות הינם זהים – המוצר יחזור באריזתו המקורית בצירוף חשבונית קנייה כאשר הוא אינו פגום, בלוי ולא נעשה בו שימוש קודם לכן.
מהי מדיניות הזיכויים הכספיים של החברה?
תשובה: מדיניות הזיכויים של החברה שונה בין רכישה באתר לבין רכישה בחנויות. תוכלו לבקש החזר כספי עבור פריט שנרכש באתר עד 365 ימים ממועד ביצוע הרכישה בעוד שעבור רכישה בחנות ניתן לקבל זיכוי כספי עד 10 ימים ממועד ביצוע העסקה. תוכלו לקבל זיכוי כספי עבור רכישה באתר ועבור רכישה בסניפים בתנאי שהמוצרים אינם פגומים, בעלי תווית מקורית ולא נעשה בהם שימוש קודם לכן. לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שנרכשו באמצעות תווי קנייה וכרטיסים נטענים מסוגים שונים.
מהי מדיניות ביטול העסקאות של החברה בנוגע לרכישות באתר?
תוכלו לבקש ביטול עסקה שנעשתה באתר עד 365 ימים ממועד ביצועה. התנאים זהים לתנאי ההחזרות וההחלפות. מלאו טופס ביטול עסקה באתר, צרו קשר עם מוקד ביטול העסקאות ואף תוכלו לשלוח את הפריטים שהזמנתם בכתובות הדואר של החברה המיועדות לביטולי עסקאות.
איך משתמשים באתר בהנחה של לקוחות רשומים ושל מצטרפים חדשים?
תוכלו לממש את ההנחה באמצעות קוד קופון התקף רק עבור לקוחות הרשומים באתר. מבצעים את ההרשמה לאתר דרך הכפתור "התחברות" המופיע בחלק העליון של האתר. תוכלו לממש את קוד הקופון רק לאחר ביצוע הרשמה או התחברות לאתר. בטרם שליחת ההזמנה, תופיע לכם האפשרות להכניס קוד קופון/ הנחה. תוכלו להזין אותו ולהנות מההנחה שמגיעה לכם. חשוב שתדעו כי לא יינתן זיכוי עבור קופון שאינו מומש.
מהם אמצעי התשלום שאיתם ניתן לבצע הזמנה באתר?
תוכלו לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי רגיל, בינלאומי או דיירקט. ניתן לשלם גם באמצעות PAYPAL.
תגובה אחת
עשיתי הזמנה ולא קיבלתי