נייקי (NIKE – אך רבים קוראים לה בעברית נייק), היא אחד ממותגי אופנת הספורט המובילים בעולם, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק נעלי ספורט, ביגוד וציוד ספורט.
מוצרי נייקי נמכרים בישראל במגוון רחב של חנויות, וגם באופן ישיר על ידי אתר האינטרנט של החברה.
ריכזנו כאן את הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת נייקי – NIKE.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
נייקי – NIKE – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות נייקי – NIKE.com – מספר טלפון: 1-700-500-949, שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ד' בשעות 9:00-16:00, יום ה' בשעות 9:00-15:00.
ניתן גם לחייג בטלפון 077-9720922 זמינות 24/7, או לטלפון בינלאומי למספר +3102095820542
נייקי – NIKE – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של נייקי – NIKE – בקישור הזה.
שימו לב כי הפנייה לשירות הלקוחות באתר היא באמצעות מילוי טופס יצירת קשר בשפה האנגלית בלבד.
בנוסף תוכלו גם להיכנס לקישורים השימושיים הבאים:
נייקי – NIKE – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
נייקי – NIKE – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
שירות לקוחות נייקי – NIKE באמצעות צ'אט: בקישור הזה.
פנייה לשירות הלקוחות דרך צ'אט עם נציג בשפה האנגלית בלבד
נייקי – NIKE – שירות לקוחות – פייסבוק ורשתות חברתיות
- שירות לקוחות נייקי – NIKE באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
- תוכלו גם להיכנס לעמוד הפייסבוק מכאן.
- פרופיל האינסטגרם של נייק
- ערוץ יוטיוב
- הטוויטר של נייק
נייקי – NIKE – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות נייקי – NIKE – כתובת למשלוח דואר: שנקר אריה 9, הרצליה.
שירות לקוחות נייקי
נייקי הינה חברת הלבשה אמריקנית המייצרת נעלי ספורט, הלבשת ספורט וציוד ספורט. החברה קרויה על שם ניקה, אלת הניצחון היוונית. חברת נייקי הוקמה בשנת 1964, ותחילה התמקדה בייצור נעלי ספורט בלבד. בשנת 1971 עוצב סמל החברה (הסווש) על ידי סטודנטית לעיצוב גרפי בשם קרולין דייוידסון, בתמורה לסכום של כ-35 דולר. באותן שנים החלה החברה בניסיונות לייצור סוליות מגומי וברזל, ולאחר מספר ניסיונות פיתחה את דגם הוואפל שלה, והחלה להתפשט במהירות ברחבי ארצות הברית.
ב-1979 החלה החברה בייצור נעלי ספורט עם בועת אוויר בסוליה, דבר שהוביל לעלייה משמעותית בהיקף המכירות של החברה. כחמש שנים לאחר מכן חתמה החברה על חוזה עם מייקל ג'ורדן וייצרה על שמו דגם נעליים הקרוי "אייר ג'ורדן" שזכה להצלחה אדירה, והדגמים השונים שלהן נחשבות ליקרות ומבוקשות עד לימינו אנו. ב-1983 הוענקה טבעת יהלום עם סמל החברה, בתוספת מניות החברה למעצבת הסמל, מתוך מחווה של הכרת הטוב. בשנת 1988 השיקה החברה את המשפט – "just do it", ומאז הוא נהפך לסיסמה הפרסומית של החברה.
לאורך השנים חתמה חברת נייקי על חוזים עסקיים עם שורת ספורטאים מהשורה הראשונה, ביניהם ניתן למנות את מייקל ג'ורדן, טייגר וודס, לברון ג'יימס, קווין דוראנט, כריסטיאנו רונאלדו, רונאלדיניו, ניימאר, איברהימוביץ ועוד. בנוסף, נייקי היא הספונסרית הרשמית של נבחרות לאומיות רבות כמו למשל נבחרת אנגליה בכדורגל, נבחרת אוסטרליה, נבחרת צרפת ונבחרת פרוטוגל ופולין.
בתחילת שנות ה-2000 החלה ביקורת ציבורית קשה כנגד תאגידים רבים, וביניהם חברת נייקי, עקב העסקת עובדים בתנאי העסקה קשים. הטענות עסקו בשכר העובדים במדינות הנחשלות, בבטיחות העבודה, בהקמת סדנאות יזע (מקומות המעסיקים ילדים קטנים), במספר הרב של שעות העבודה ועוד. בעקבות הביקורת הציבורית, הוקמה וועדה בשם "global aliens" לחקירת תנאי ההעסקה של החברה. ממצאי הוועדה חשפו פגיעה קשה בעובדים, ובעקבות הוועדה פרסמה נייקי הודעה בה היא מתחייבת לבטל את השעות הנוספות, ולשפר את תנאי ההעסקה של עובדיה.
אודות חברת נייקי
לחברת נייקי יש מספר גדול של חנויות הפרוסות ברחבי הארץ, כך שיצירת קשר עם החברה יכולה להיעשות באמצעות פריסה ארצית רחבה. בנוסף לחנויות הפרוסות ברחבי הארץ ניתן ליצור קשר באמצעות המוקד המרכזי של החברה.
1. נייקי – טלפון
ליצירת קשר עם נייקי טלפון יש להתקשר למספר: 1-700-500-949. המוקד פעיל בימים א' עד ד' בין השעות 9:00 ל-16:00, וביום ה' בין השעות 9:00 ל-15:00. בנוסף למספר זה, ניתן ליצור קשר עם נייקי טלפון באמצעות המספר – +31 (0) 20 5820542 הפעיל בימים שני עד שישי בין השעות 9:00 ל-18:00 (על פי שעון ארה"ב). לפניות בנושא הזמנות ומוצרים, ניתן להתקשר למספר: 077-9720922. מוקד זה פעיל בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע.
2. נייקי – צ'אט
ניתן להתכתב עם שירות הלקוחות של נייקי באמצעות צ'אט עם החברה בכתובת: https://swoo.sh/3ipNUm9. המוקד פעיל בכל שעות היממה.
3. נייקי – פייסבוק
ניתן לפנות לנייקי באמצעות דף הפייסבוק של החברה בכתובת: https://www.facebook.com/nike/.
4. נייקי – אתר אינטרנט
באתר האינטרנט של החברה תוכלו לקבל מידע רב אודות בעיות נפוצות, וכן תוכלו לשלוח טופס בקשה לעזרה. כתובת האתר הינו: https://www.nike.com/il/help/#contact.
5. נייקי – כתובת
ניתן לשלוח מכתבים לנייקי בכתובת: דרך בגין 144, תל אביב יפו 6492102
שאלות ותשובות על חברת נייקי
שאלה: האם אפשר לבטל הזמנות?
תשובה: חברי מועדון הלקוחות של נייקי יכולים להחזיר נעלי ספורט בתוך כ-30 ימים ממועד הרכישה, ללא תשלום כספי (למעט יוצאים מהכלל במקרים חריגים). גם לאחר תקופה זו, ניתן להחזיר את הנעליים בתנאי שהן לא ננעלו ולא נשטפו. רכישה שנעשתה באופן מקוון יכולה לחזור באותה הדרך, אולם רכישה שבוצעה בסניף של החברה יכולה לחזור רק לאותו הסניף. שימו לב שבחלק מהחנויות מדיניות ההחזרה שונה מעט, ויש לברר את המדיניות בעת הרכישה.
שאלה: כיצד אוכל למדוד את הנעליים לפני הרכישה?
תשובה: במידה והרכישה מתבצעת באחד מסניפי החברה, ניתן כמובן למדוד את הנעל ולהתאימה לכף הרגל בצורה מדויקת. במידה והרכישה מתבצעת באופן מקוון ניתן להיעזר בטבלאות המידה בכתובת: https://www.nike.com/il/size-fit/mens-footwear. בכל מקרה, החזרת מוצרים היא פעולה פשוטה, כך שגם אם הנעל אינה תואמת בצורה מושלמת את כף הרגל שלכם – ניתן להחליף את המוצר באופן פשוט ומהיר.
שאלה: כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של נייקי?
תשובה: ניתן להצטרף למועדון באמצעות הקישור הבא: https://swoo.sh/3CEGP8e. בנוסף, ניתן להפוך לחבר מועדון באמצעות האפליקציה של נייקי, או באמצעות הצטרפות באחד מסניפי החברה.
שאלה: איפה אפשר למצוא את המוצרים של נייקי בישראל?
תשובה: ניתן להזמין את המוצרים באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://www.nike.com/il/. בנוסף, ניתן לקבל את מוצרי החברה במעל ל-15 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. את סניפי החברה ניתן למצוא בתל אביב, נתניה, הרצליה, פתח תקווה, נצרת, כרמיאל, זיכרון יעקב, חולון ועוד.
שאלה: הזמנתי מוצר לפני כחודש והוא עדיין לא הגיע… האם עליי לדווח על כך?
תשובה: בכל עת ניתן לקבל מידע אודות מצב ההזמנה שלך בכתובת: https://www.nike.com/il/orders/details/. יש להזין את פרטי ההזמנה ואת מייל המזמין. בעת ההזמנה יישלח אליכם מייל עם פרטי ההזמנה, ועם מועד ההגעה המשוער של המשלוח. שימו לב שהמועד הינו משוער בלבד, ובפועל ייתכנו עיכובים נוספים. במידה והמוצר מתעכב מעבר למועד המשוער ניתן לפנות אלינו לבירור המשך ההזמנה.
טיפ קטן לדעת על נייקי לסיום
חברת נייקי מחזיקה ברשת חנויות בפריסה ארצית רחבה, כך שההגעה לסניף הקרוב אליכם היא פעולה פשוטה יחסית. בכל מקרה של בעיה מומלץ לפנות לסניף המקורי ממנו בוצעה ההזמנה, ולא לפנות לשירות הלקוחות הכללי. רק במידה והסניף אינו יכול לסייע לכם יש לפנות לשירות הלקוחות הכללי באחת מן הדרכים שהצגנו לעיל. הסניף המקומי ממנו בוצעה ההזמנה הינו אחראי על ההזמנה שלכם, ורוב ההתנהלות צריכה להיות מולו.
7 Responses
שלום,
קניתי ב16.12.2022 גופיית אימון ב134.90 שקלים במידה מדיום. ביקשתי מהמוכרת מידה לארג' אך היא אמרה שיש רק מידה מדיום ולחצה עלי שזה מתאים לי, החלטתי לרכוש את המוצר ואם אחליט שהוא קטן עלי אחליף בהמשך. הגעתי לביתי וכיבסתי את הגופיה מכיוון ואני מכבס חולצות שקניתי לפני השימוש הראשון בהן מכיוון והן עשויות להיות מלוכלכות ונמדדו על ידי רבים. לבסוף לאחר הכביסה רציתי להשתמש בחולצה ואך שהתחלתי את האימון שלי זהיתי כי החולצה קטנה עלי כמו שחששתי אך כאשר לא התאמנתי לא יכלתי לזהות חד משמעית. הגעתי לסניף בו רכשתי את החולצה נייק קניון איילון בבקשה להחליף את המידה של החולצה אך למרבה הפלא זה טענה שמדיניות החברה אומרת שאם כיבסתי את החולצה אין אפשרות להחליף אותה. אני מעוניין להחליף את מידת החולצה רכשתי אותה לפני חמישה ימים נכון להיום, החולצה חדשה וגם רואים שהיא חדשה לגמרי, החולצה ללא שום נזק. אני מבין שיש לחברה מדיניות אבל יש חריגים שמדובר בשירות לא טוב של מוכרת והחזרה תוך 5 ימים ברור שיש צורך להחריג את הנושא. אם יוחלט שלא מאפשרים לי להחליף את החולצה אסיק מסקנות ולא אחזור לסניפי נייק יותר, אני וכל משפחתי לא נחזור.
מספר הזמנה לתגובה הקודמת שלי 22-285596
שלום רב,
לפני פחות משבוע בעלי רכש עבורי בגדי אימון ונעלי ספורט של נייק מהסניף באילת.
בשל הקניות הוא הכניס את הנעלים לשקית נייק עם הקבלה והותיר את הקופסה בחנות. הצבע והמידה לא מצאו חן בעיני והגעתי לסניף בש להחליף עם שקית וקבלה. כמובן שהנעל חדשה ולא ננעלה. סניף בש בגראנד קניון לא הסכים להחליף בטענה שאין קופסה והציג בקבלה שהחזרת מוצרים עם קופסה בלבד ושאינה פגומה. בזמן השהות שלי בחנות האחמשית פז זיכתה אישה על נעל עם קופסה פגומה עם חור. צילמתי ושאלתי מדוע קופסה פגומה כן ושקית וקבלה זה לא מספיק. האם לתת ללקוח חדש קופסה פגומה עם חור זה בסדר? היא ענתה חד משמעית כן.
הצעתי לרכוש נעל חדשה ולהשאיר לה קופסה, ביקשתי לשוחח עם מנהל ששהה בחנות והיה בשיחת טלפון ובעודי 20 דקוץ בחנות לא יצא לתת מענה רק אמר לה לא ניתן להחליף. השירות גרוע מאוד הן מבחינת המענה האנושי והן מבחינת מדיניות ההחזר.
יצרצי קשר טלפטני עם שירות לקוחות וזה השאיר את המספר שלי למענה. אני מאוד מקווה שיינתן לי מענה הולם כיאה לחברה גדולה כזו.
שלום רב,
לפני פחות משבוע בעלי רכש עבורי בגדי אימון ונעלי ספורט של נייק מהסניף באילת.
בשל הקניות הוא הכניס את הנעלים לשקית נייק עם הקבלה והותיר את הקופסה בחנות. הצבע והמידה לא מצאו חן בעיני והגעתי לסניף בש להחליף עם שקית וקבלה. כמובן שהנעל חדשה ולא ננעלה. סניף בש בגראנד קניון לא הסכים להחליף בטענה שאין קופסה והציג בקבלה שהחזרת מוצרים עם קופסה בלבד ושאינה פגומה. בזמן השהות שלי בחנות האחמשית פז זיכתה אישה על נעל עם קופסה פגומה עם חור. צילמתי ושאלתי מדוע קופסה פגומה כן ושקית וקבלה זה לא מספיק. האם לתת ללקוח חדש קופסה פגומה עם חור זה בסדר? היא ענתה חד משמעית כן.
הצעתי לרכוש נעל חדשה ולהשאיר לה קופסה, ביקשתי לשוחח עם מנהל ששהה בחנות והיה בשיחת טלפון ובעודי 20 דקוץ בחנות לא יצא לתת מענה רק אמר לה לא ניתן להחליף. השירות גרוע מאוד הן מבחינת המענה האנושי והן מבחינת מדיניות ההחזר.
יצרצי קשר טלפטני עם שירות לקוחות וזה השאיר את המספר שלי למענה. אני מאוד מקווה שיינתן לי מענה הולם כיאה לחברה גדולה כזו.
הי אנחנו לקוחות שלכם בנייקי
אני ובעלי עושים רכישות גדולות לפני פחות מחודש הצטרפנו למועדון
אחרי שבועיים באנו לקנות שוב אמרו לנו שבחורה בסניף שרונה עשתה טעות ולא חייבה מועדון. לכן היא הוציאה זיכוי ורכישה מחדש.
והיום שוב היינו בנייק סניף דיזינגוף
הייתי עם הילדים ורציתי להנות מהמועדון התשובה ששמעתי הייתה מעבר לכל ביקורת
שבגלל שזה מועדון של בעלי אני לא יכולה לנצל נקודות
מיותר לציין שאמרתי להם שהוא יכול לאשר דרך טלפון,תז, שיחת וידאו
אמרו לי לא וזהו !
השאלה אני ובעלי עשינו מועדון ,אנחנו נשואים ואין לכם אפשרות לרשום כזוג מה הטעם במועדון?בעלי איש עסקים
וכמעט ולא נמצא בארץ
אני מאוד התאכזבתי מהיחס הקר של הצוות , חוסר מקצויות
במילים פשוטות שרות מזעזע של סניף
יצאתי עוגמת נפש מהחנות
מספר מועדון 320908387
המנהל בשם עבד והבחורה בקופה כדי שילמדו קצת יותר לתת שרות ויחס בכל זאת אף אחד לא עובד בחינם
רכשתי אתמול לבעלי נעלי נייק פגסוס בחנות בקניון עזריאלי חיפה
הוא מדד וראה שהם לא מתאימות במידה
היום שהלך להחליףבחנות את המידה
קיבל יחס מחפיר ומאשים שהלך עם הנעליים והם מלוכלכות. לא הסכימו להחליף לו או לזכות אותו
הוא רק מדד אותם בבית והחזיר
ביקשנו לראות את המלצלמות אם נבדקה הנעל לפני שנמכרה וסורבנו הוא השאיר את הנעל בחנות
לא קונה יותר מנייק ואנא בטלו לי את החברות מועדון שלכם
אדאג לפרסם את הסיפור
שלא מאמינים ללקוח ואין לו סיבה לשקר שהלך עם נעל שקטנה עליו
היי
בשבוע שעבר ביצעתי רכישה בחנות שלכם במרכז ביג ק. חיים, של gift card ע"ס -.500 שח (מתנה לנכד ), היום הגיע לאחד מסניפיכם בתל אביב לבצע רכישה ונאמר לו כי הכרטיס טוב לשימוש רק בחנויות אאוטלט ???????????? האם שווי הכרטיס משתנה בהתאם לסניף???. הרי זה אותו סכום ערכו בכל סניף הוא -.500 ש"ח !!!!!
ודרך אגד בעת רכישת הכרטיס לא נאמר כי מתאים רק לאאוטלט.
אין לי מספיק מילים לתאר את עוגמת הנפש של נכדי והכעס שלי.
אודה לתשובתכם כיצד ניתן להשתמש בכל זאת בכרטיס בכל סניף שלכם ולא רק באאוטלט.
בברכה, אליזבט זיידנר