ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ניצת הדובדבן. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות רשת ניצת הדובדבן. ניצת הדובדבן היא רשת בתי הטבע הגדולה בישראל, עם יותר מ-45 סניפים בפריסה ארצית. ניצת הדובדבן מוכרת בסניפי הרשת מגוון מוצרי טבע, מוצרים אורגניים, תוספי תזונה, ומוצרים אקולוגיים.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן באמצעות הטלפון: 02-5473584.
שירות טכני: 02-5808933
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של ניצת הדובדבן – כניסה לאתר.
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות ניצת הדובדבן באמצעות כתובת המייל: onstore@nizat.co.il.
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות – צ'אט
ליצירת קשר באמצעות צ'אט – כפתור יצירת הקשר באתר .
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות – ווטסאפ
פרטים ליצירת קשר באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
דף פייסבוק רשמי ליצירת קשר – לדף הפייסבוק.
ניצת הדובדבן – שירות לקוחות – כתובת
פנייה אל שירות לקוחות ניצת הדובדבן באמצעות הדואר, בכתובת: קיבוץ מעלה החמישה ד.נ הרי יהודה מיקוד 9083500.
תגובה אחת
שלום רב,
לפני כשעה ביקרתי בסניף ניצת הדובדבן חורב. בחרתי לשלם בקופה מאויישת ונפלתי על בחורה "מהמגזר" שנתנה לי כזה שירות מזעזע שנשארה לי טראומה ואני מתכוונת להחרים את הסניף הזה.
היא שאלה מה מספר הטלפון בשביל המועדון וחזרתי על המספר שלוש פעמים ובפעם הרביעית כבר לא יכולתי ונשברתי. אמרתי לה שכבר חזרתי על עצמי המון פעמים והיא התחילה להתנפל עלי שהיא "מדברת עם כולם" (לא נכון… היא היתה איתי בלבד) ואיימה עלי שאני לא אדבר איתה כך (אמרתי לה משהו אמיתי… שהיא לא מקשיבה) ושאני לא חברה שלה והכל בצעקות.
בגלל ההתנהגות המזוויעה הזאת, לקחתי את הדברים שלי ושילמתי בקופה בשירות עצמי.
לי נשארה טראומה ואחרי שיצאתי מהחנות בכיתי. איך אתם מעסיקים מישהי כזאת? איך?