שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סודה סטרים טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » סודה סטרים טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סודה סטרים, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של חברת סודה סטרים ועוד.

סודהסטרים (SodaStream) היא חברה ישראלית שמייצרת מכשירים ביתיים להכנת משקאות מוגזים, ומגוון של יותר מ-100 טעמים למשקאות סודה להכנה בבית.

בין טעמי הסודה שמשווקת סודה סטרים: קולה, למון-ליים, תפוזים ובירה שחורה, ג׳ינג׳ר אייל וטוניק, תפוז-מנגו, אשכולית אדומה דיאטתית, וחמוציות-פטל.

ערוצי שירות לקוחות:

סודה סטרים – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות סודה סטרים באמצעות הטלפון: 9880*.

סודה סטרים – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של סודה סטרים
עוד כמה עמודים שיוכלו לעזור לך בקבלת שירות הלקוחות הם:

סודה סטרים – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות סודה סטרים באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה כדי לשלוח הודעה.
אם תרצו רק להגיע לעמוד הפייסבוק של סודה סטרים לחצו כאן.

סודה סטרים שירות לקוחות באינסטגרם וביוטיוב

  1. להגעה לעמוד האינסטגרם של Soda Stream
  2. לערוץ היוטיוב של סודה סטרים

אודות סודה סטרים

אם בעבר סודה נחשבה למשקה של אנשים מבוגרים ורציניים, כיום המצב שונה לחלוטין. סודה היא אחד המשקאות הטרנדיים, הקלילים והפופולריים שניתן לשתות והפופולריות הרבה שהיא זוכה לה יכולה להעיד על העניין המחודש שהסודה מייצרת. יותר ויותר בתים מחזיקים מכשירי סודה כדי לאפשר לעצמם לשתות בכל עת סודה מרעננת ולהציע לאורחים, ורבים מגלים שמכשיר הסודה גורם להם לשתות יותר במהלך היום ולשפר את בריאותם.

אם זהו המצב, אין פלא שחברת סודה סטרים נהפכת לפופולרית יותר ויותר, שכן היא מציעה כבר שנים רבות מכונות סודה שונות, בקבוקים מתאימים וצבעוניים, מיכלי גז וסירופים שונים להכנת גזוז. החברה קיימת כבר שנים רבות ועדיין מצליחה לחדש את עצמה ולהיות מעודכנת ומובילה בתחום, עד לכך ששם החברה הפך להיות שם נרדף לשמו של מכשיר הכנת הסודה.

החברה מספקת שירותי משלוחים לכל רחבי הארץ, גם של מכונות סודה חדשות וגם של אספקת מיכלי גז חדשים. הנוחות בשימוש במכונת סודה ברורה לכולם- במקום לסחוב בקבוקי סודה כבדים מהסופר ניתן לקבל במשלוח עד הבית מיכלי גז שכל אחד מהם יכול להספיק לכ-30 בקבוקים. את המים ממלאים לבד מהברז או מבר המים וכך חוסכים את נשיאת המשקלים הכבדים.

שירות לקוחות סודה סטרים

כיאה לחברה הגדולה והמפותחת שהיא, לסודה סטרים יש מספר אפיקי שירות לקוחות בהם ניתן לפנות אליה. הדרך הנוחה ביותר היא באמצעות משלוח פניה דרך אתר החברה. הפניה יכולה להיות בכל נושא שהוא ויש לצרף אליה כתובת מייל ומספר טלפון. תשובה תתקבל תוך מספר ימים.

במקרים דחופים או במקרים בהם מעדיפים לדבר עם נציג החברה ישירות ניתן להתקשר למספר *9880 ולקבל עזרה מנציג. מוקד הפניות של שירות לקוחות סודה סטרים זמין בימי א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

מלבד זאת, ניתן ליצור קשר עם החברה דרך עמוד הפייסבוק שלה- כל שצריך לעשות הוא לחפש "סודה סטרים" בשורת החיפוש בפייסבוק. זוהי הדרך הנוחה והפשוטה עבור מרבית האנשים אך יש לקחת בחשבון שהמענה דרכה לא יהיה מהיר בהכרח כמו השירות שניתן לקבל במוקד הטלפוני.

שאלות ותשובות על שירות הלקוחות של סודה סטרים

שאלה: כיצד ניתן לדעת באיזה מכשיר סודה לבחור רק מהסתכלות באתר?

תשובה: הפירוט על כל מכשיר מופיע באתר וגם אופן השימוש בו. במידה וההבדלים לא מובנים או שישנה התלבטות בנוגע לדגמים ספציפיים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברה ונציג יוכל לעזור לבחור את מכשיר הסודה-סטרים המתאים ביותר לצרכים והדרישה.

שאלה: האם ניתן לעקוב אחר הזמנה שבוצעה באינטרנט?

תשובה: לאחר ביצוע ההזמנה מגיע מספר מעקב מתאים לדואר האלקטרוני. כדי לדעת היכן נמצאת ההזמנה ניתן להזין את מספר המעקב באתר של חברת המשלוחים עימה סודה סטרים עובדת וכך לראות את סטטוס ההזמנה. אם המייל עם מספר ההזמנה לא נמצא ניתן להיכנס גם לאזור האישי באתר החברה ולראות שם את מספר ההזמנה.

שאלה: אם מיכל הגז דולף, האם כדאי לפנות לשירות הלקוחות?

תשובה: מיכלי הגז יוצאים מהחברה כשהם בדרגת בטיחות גבוהה ומכילים שסתומים שגורמים לגז להשתחרר ישירות לבקבוק הסודה בצורה בטוחה. במידה ומשתחרר גז גם כאשר לא לוחצים על כפתור ההגזה במכשיר, כדאי לפנות ישר לשירות הלקוחות באופן טלפוני, במספר *9880 כדי שנציג החברה ידריך באופן בטיחותי ומקצועי איך לפתור את התקלה. כמובן, שכדאי להמתין מעט כדי לראות אם הגז מפסיק להשתחרר בעצמו, ואם הדבר קורה יהיה ניתן להוציא את מיכל הגז בקלות מהמכשיר.

שאלה: אם נגמר הגז, מה אפשר לעשות?

תשובה: ישנן מספר דרכים להחליף את מיכלי הגז הריקים בחדשים. חברת סודה סטרים מעוניינת להפחית את הזיהום הסביבתי ולכן מבקשת להחליף את מיכלי הגז החדשים בתמורה לישנים ולא לזרוק אותם לפח, כדי למלא אותם מחדש באופן סטרילי ובטיחותי. את המיכלים ניתן להחליף באמצעות הזמנה באתר האינטרנט או דרך מוקד שירות הלקוחות אם מעוניינים ששליח יגיע עד הבית. אפשרות נוספת היא ללכת לאחד מסניפי הרשת הקרובים ולהחליף את מיכלי הגז הישנים בחדשים בחנות.

שאלה: האם ניתן להכין משקאות מוגזים נוספים מלבד מים?

תשובה: סודה סטרים מציעה מגוון סירופים שניתן להוסיף לאחר שמכינים מים מוגזים. חשוב לדעת שניסיון להגיז כל נוזל אחר שאינו מים עלול להיגמר בכישלון ובהרס מכשיר הסודה, ושהחברה ושירות הלקוחות לא ייקחו אחריות במקרה כזה.

שאלה: מה ניתן לעשות כאשר יש תקלה במכשיר?

תשובה: במידה והמכשיר נעשה תקול, כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי שידריכו באופן הנכון ביותר לטפל בבעיה. אם למרות זאת המכשיר נשאר תקול ניתן להפעיל את האחריות, במידה והיא מתקיימת ואם לא- לשלוח לתיקון במחיר מלא או לרכוש מכשיר חדש.

טיפ לסיום – תכנית הגז השנתית של סודה סטרים

תכנית הגז השנתית של סודה סטרים כוללת מחיר קבוע לשנה בה ניתן להחליף מיכלי גז עד 8 פעמים עם שליח שיגיע עד הבית לספק בקבוקי גז חדשים ולקחת את הישנים. התוכנית מאפשרת ראש שקט למי שמעוניין באספקת סודה קבועה וסדירה ולא להתחיל לעשות חישובים וארגונים בכל פעם שמעוניינים להזמין מיכל גז חדש.

בנוסף, התוכנית נותנת אחריות על מכשיר הסודה למשך השנה, שני בקבוקים אישיים והנחה קבועה של 10% על המוצרים באתר. מיד לאחר ההזמנה מקבלים ארבעה מיכלי גז לראש שקט. לתוכנית ניתן להצטרף באתר האינטרנט או דרך מוקד שירות הלקוחות, במידה ולא בטוחים בדיוק בכל הפרטים דוגמת סוג מכשיר הסודה וסוג מיכלי הגז.

כדי להיות לקוחות רשומים באתר החברה, כדאי לבצע רישום של המכשיר. כך התקשורת מול שירות הלקוחות תהיה קלה ונוחה יותר במידת הצורך והם ידעו בדיוק איך לעזור כאשר עולות שאלות ובעיות.

צילום מסך של שירות לקוחות סודה סטרים

סודה סטרים טופס יצירת קשר צילום מסך
סודה סטרים טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סודה סטרים?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סודה סטרים אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סודה סטרים ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סודה סטרים

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

9 Responses

  1. מדוע כמדיניות אין באתר צור קשר, לא רק טלפונית. הרי ממילא אינכם עונים לטלפונים וגם לא חוזרים אחרי ימים שלמים.
    מה עוזר אם יש לך מים קופצים ואינך יכול לדבר עם החברה הזו?
    האין זה מעליב יחס כזה?
    מה יוצא לכם מזה שאתם יודעים רק לקבל כסף ולא יודעים לקבל שיחות?
    אני רוצה לשלוח לכם מכתב תלונה ואיני מוצא כתובת לאן? כתובת בדואר ישראל? כתובת בדואר אלקטרוני ? פקס?
    זה ממש יחס מעליב ופוגע גם תדמיתית בסודה סטרים.
    ממני לקוח ותיק ומנוי שלכם, אהרון אמויאל מילוא,ירושלים

    1. קנתי מיכל מלוי לסודה סטרים מרמי לוי והמיכל מלא אך הגזים לא נתפסים במים פנתי לרמי לוי והוא הפנה אותי לטלפון שעל המיכל * 9880 צילציתי והם לא מוכנים להחליף את המיכל לפי המשקל הוא מלא אך הם טוענים שאין מי שיבדוק את הגז שאני צריך לקנות מיכל חדש מה עושים שלמתי 90 שח

  2. בהזמנה האחרונה לפני כ2-3חודשים קיבלתי4 בלוני גז כפי שהזמנתי ,השליח לא לקח את הבלונים הריקים .כפי שהוא אמר, היתה בעיה אצלכם ולכן לא לקח אותם ,עכשיו כשהזמנתי שוב בלונים נאמר לי שיש צורך לברר ואי אפשר ליצור הזמנה חדשה.
    לא נלקחה ההזמנה עד לברורהענין. אני רוצה לציין היום יום ראשון ,המתנתי על הקו אחרי שטלפנתי עוד 20 עשרים דקות עד שענתה לי המוקדנית לגבי ההזמנה ,וזאת אחרי שבשבוע שעבר ניסיתי בימים רביעי וחמישי להתקשר והמתנתי מעל 10 דקות כל פעם,
    עכשיו הובטח לי על ידי המוקדנית זו שמחכה לאשור שבמשך היום היא תתקשר הנה ,האם זה השרות שאתם נותנים?

  3. השרות קטסטרופה.
    אני מבקש לבטל את המינוי לבלונים ו לא עונים.
    מישהו הבטיח לי פרטים על חברה שעוסקת במילוי בלונים ובחצי מחיר.
    פניתי למועצה הישראלית לצרכנות והבטיחו לי לטפל בנושא.
    את הכסף לקחו ממני אבל את השרות לא נותנים.

  4. שלום
    מנסה להיג את שרות הלקוחות אבל לא עונם
    האורות במכשיר הפסיקו לעבוד מה עושים

  5. אני מנוי וותיק. בד"כ מרוצה מן המוצר והשרות.
    לאחרונה חידשתי את המינוי ונאלצתי לעבור למכשיר חדש. אינני בטוח שהמכשיר החדש מהווה יתרון. הכנסת הבקבוקים ללא הברגה דורשת יותר ממיומנות. הבקבוקים יותר גבוהים ואינם מתאמים לרווח בין מדפי המקרר, מה גם שהם פחות יציבים מן הקודמים וכשהם כמעט ריקם הם עלולים ליפול בקלות. כרגע אני עוד לא יכול להגיד שבלוני הגז הקטנים בחצי, שווים לגדולים שהשתמשנו בהם (עוד לפני המינוי)
    את קידמה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5101 - סודה סטרים לוגו
לוגו שירות לקוחות סודה סטרים
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן