סנפרוסט, מותג הקפואים של חברת תנובה, כולל מגוון רחב של ירקות קפואים, פירות קפואים, לקטי ירקות קפואים ומרקים קפואים.
ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של סנפרוסט.
כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות מותג המזון סנפרוסט.
ערוצים ליצירת קשר:
סנפרוסט – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות סנפרוסט זמין במספר הטלפון: 1-800-282-844.
שעות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 16:00.
שעות פעילות בערבי חג: 09:00 עד 12:00, חול המועד: 09:00 עד 14:00.
פקס – 08-6832030.
סנפרוסט – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של סנפרוסט – כניסה לאתר.
סנפרוסט – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סנפרוסט בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
סנפרוסט – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות סנפרוסט – כתובת דואר: תנובה, סנפרוסט, מוקד צרכנים ת.ד 403 אשקלון 78100301.
בקצרה אודות סנפרוסט
חברת סנפרוסט הוקמה בשנת 1970 על ידי שיתוף פעולה בין חברת "כלל תעשיות" ומספר יזמים אמריקאיים. בשנת 1998 נקנתה החברה על ידי תנובה, וכיום סנפרוסט היא חברת בת של תנובה ומנוהלת על ידה. החברה הוקמה במטרה לייצא ולשווק תוצרת חקלאית ישראלית לחו"ל, ובכך לסייע לחקלאים להרחיב את השוק שלהם. כיום החברה משווקת את סחורתה לכל רחבי הארץ ולמדינות נוספות בעולם כמו בריטניה, גרמניה, נורבגיה וכדו'. עם השנים התמקדה פעילותה של חברת סנפרוסט לייצוא ושיווק של ירקות קפואים, וכיום זהו נתח השוק הכמעט בלעדי של החברה.
בין המוצרים המרכזיים של החברה ניתן למצוא מרקים קפואים, לקט ירקות קפוא, פירות קפואים וכדו'. בתחילת שנות ה-70 נקלעה החברה למשבר כלכלי עקב גורמים שונים, דבר שגרם לה להחליף מנכ"ל, לבצע מספר שינויים ארגוניים, ולשנות את מרכז כובד הייצוא לאירופה. במקביל לייצוא הסחורה החקלאית, מייבאת החברה סוגי סחורה שונים מחו"ל, בעיקר גידולים חקלאיים שנדיר למצוא בתחומי מדינת ישראל. המפעל של חברת סנפרוסט הוקם על יד העיר אשדוד, אולם לאחר מספר שנים הוא הועבר, וכיום הוא נמצא בעמק יזרעאל.
בסוף שנת 2022 נוצרה סערה תקשורתית סביב חברת סנפרוסט עקב גילוי של חלקי חיות שונים באריזות המשווקות על ידי החברה. בין השאר נמצאו חלקים של נחש, שבלולים, רגל של ציפור וכדו'. בתחילה סירבה החברה לבצע ריקול, אולם לאחר איום מצד משרד הבריאות פרסמה סנפרוסט הודעת ריקול, דבר שפגע בחברה מבחינה כלכלית והוריד את נתח השוק שלה מ-45% ל-24%, אולם לאחר מכן התאוששה החברה מעט. לאחר אירוע זה הועלתה ביקורת משמעותית כלפי מקצועיות המפעל, וכלפי התנהלותו מול משרד הבריאות והלקוחות שצרכו את המוצרים הנגועים, ביקורת שהובילה למנהל המפעל להודיע על פיטוריו.
סנפרוסט – כל הדרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות
כפי שציינו סנפרוסט היא חברת בת של החברה תנובה, כך שלעיתים הדרכים ליצירת קשר עם סנפרוסט – שירות לקוחות, יהיו זהות לדרכי יצירת הקשר עם תנובה.
סנפרוסט – טלפון
את סנפרוסט שירות לקוחות ניתן להשיג בטלפון במספר – 1-800-282-844. המוקד הטלפוני פעיל מיום א' עד יום ה' מהשעה 9:00 ועד השעה 16:00.
סנפרוסט – פקס
את שירות הלקוחות של סנפרוסט אפשר להשיג באמצעות הפקס שמספרו: 08-6832030.
סנפרוסט – אתר אינטרנט
באמצעות אתר האינטרנט של חברת תנובה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות, להציע רעיונות, להתלונן על מוצר, לפרגן על מוצר, ובאופן כללי לקבל מידע בנושאים שונים. כתובת האתר הינה: https://www.tnuva.co.il/contact.
סנפרוסט – צ'אט
באתר האינטרנט תוכלו לשוחח עם בוט ולקבל מידע בנושאים שונים. הצ'אט מאפשר להגיש תלונה, להציע רעיונות או לקבל מידע. על מנת להיכנס לצ'אט יש להיכנס לאתר האינטרנט בכתובת: https://www.tnuva.co.il/contact, ולהקיש על הכפתור האדום מצד שמאל אשר כתוב עליו "שירות הצרכנים הדיגיטלי".
סנפרוסט – פייסבוק
שירות הלקוחות של חברת סנפרוסט מחזיק בדף פייסבוק פעיל בכתובת: https://www.facebook.com/sunfrostnuva/. ניתן לפנות לחברה באמצעות הודעה במסנג'ר. שימו לב שהדף אינו פעיל בצורה שוטפת, כך שייתכן והמענה בערוץ זה ייקח זמן.
סנפרוסט – כתובת למשלוח
על מנת לשלוח חבילה או מכתב לחברת סנפרוסט, יש לשלוח את החבילה לכתובת: אשקלון ת"ד 403 מוקד צרכנים, מיקוד 78100301.
שאלות על שירות לקוחות סנפרוסט
שאלה: כיצד אוכל להגיש תלונה כנגד מוצר של סנפרוסט?
תשובה: הדרך הפשוטה ביותר להגיש תלונה היא באמצעות אתר האינטרנט של חברת תנובה בכתובת: https://www.tnuva.co.il/contact. באתר זה תוכלו להקיש על הכיתוב "תלונה על מוצר", ולהזין את הפרטים הרלוונטיים. שימו לב שחשוב לשמור את אריזת המוצר עליו אתם מבקשים להתלונן, שכן בטופס התלונה תידרשו למלא פרטים שונים כמו תאריך אחרון לשימוש, קוד ייצור, סימון מכונה וכדו'. פרטים אלה חשובים עבור שירות הלקוחות של חברת סנפרוסט על מנת להבין את מוקד הבעיה ואת היקפה.
שאלה: היכן אפשר לקבל פרטים אודות הערכים התזונתיים של מוצרי סנפרוסט?
תשובה: בנוסף למידע המופיע על גבי אריזת המוצר, ניתן לקבל את כל המידע התזונתי והרכיבים בעמוד המוצר באתר האינטרנט של תנובה. במידה והמוצר אינו מופיע באתר של החברה, ניתן למלא טופס ליצירת קשר באתר, ונציגי החברה יחזרו אליך עם פרטים נוספים.
שאלה: אילו מוצרים מוכרת חברת סנפרוסט?
תשובה: חברת סנפרוסט מתמקדת בתחום המוצרים הקפואים. בין השאר ניתן למצוא פירות קפואים, מרקים קפואים, ירקות קפואים במגוון צורות ולקטים קפואים. בנוסף, סנפרוסט משווקת סדרת ארוחות הכוללת מגוון ארוחות קפואות מוכנות כמו עוף עם ירקות, פסטה עם ירקות, אנטיפסטי ועוד.
שאלה: איך מקפיאים את הירקות לפני האריזה?
תשובה: הליך האריזה וההקפאה צריך להיות מהיר ומדויק, על מנת למנוע אפשרות של ריקבון או פגיעה בטריות המוצרים. לפני ההקפאה יש לנקות את המוצרים, למיין אותם על פי הסוג והגודל ולאחר מכן מתבצעת חליטת הירקות, כלומר בישול הירקות בצורה ראשונית על מנת לפגוע בתרכובות שונות העשויות להזיק לירקות. בתום שלבים אלה מתבצעת ההקפאה בצורה מהירה באמצעות מקררי ענק בטמפרטורה של -30 מעלות.
שאלה: האם ירקות קפואים פחות בריאים מירקות טריים?
תשובה: פעולת החליטה גורמת לבישול הירקות במידה מועטה, כך שחלק קטן מהוויטמינים בירקות נאבד. עם זאת, הליך החליטה נעשה בצורה מדויקת על פי סוגי הירקות השונים, על מנת לאבד כמות מינימלית של ערכים תזונתיים, כך שהפער אינו משמעותי. שימו לב שהחליטה מגבירה את זמינות הירקות, כך שלעיתים קרובות ירקות קפואים מעודדים אנשים לצרוך ירקות, כך שבתמונה הרחבה הירקות הקפואים גורמים לצרכנים לתזונה בריאה יותר.
טיפ קטן על שירות לקוחות סנפרוסט
המשבר שפקד את חברת סנפרוסט באוגוסט של שנת 2022 הוביל לעומס משמעותי על מערך שירות הלקוחות של החברה, ולקוחות רבים חוו זמני המתנה ארוכים, העדר מענה וחוסר תקשורת כללי. לאחר שהגל הראשוני דעך העומס פחת, כך שכיום שירות הלקוחות פועל בצורה חלקה וזמינה וניתן לקבל שירות בכל ערוצים שהוצגו לעיל.
3 Responses
שלחתם זיכוי אך המוצר לא על המדף ובזיכוי פג תוקף ב18.2.23
בבקשה תיצרו איתי קשר דחוף
052-333-1675
שלום חברת סנפרוסט
אני עמנואל מאשדוד
קניתי השבוע 2 שקיות של שעועית ירוקה עדינה שלמה
בחנות מחסני השוק באשדוד . כל השעועית היו חתוכות לחתיכות קטנות ולא שלמות . ממש אכזבה גדולה לחברה גדולה כמו סנפרוסט. מתאר לעצמי שנפלה כאן טעות
כמובן שצילמתי את המוצר לצורך הבדיקה
ממתין לתשובתכם
תודה רבה
עמנואל 0502561187
שלום לצוות שירות צרכנים סנפרוסט.
קבלתי מכם טופס זיכוי ביום 8.2.23 שפג תוקפו ביום 8.7.23. שבוע לאחר קבלת הזיכוי אישי קיבל אירוע מוחי. ילדיי ואני היינו מוטרדים מאוד. הטופס נעלם מעיני וכלל שכחתי מזיכוי זה. השבוע חפשתי בין המסמכים הרבים שהצטברו ולא טופלו גם את המסמך ששלחתם אליי.
אודה לכם אם תוכלו להתחשב בנו ולפנים משורת הדין להאריך תוקפו של הטופס שבידנו.
ניסיתי לשוחח אתכם אישית אך ללא הצלחה. אשמח אם תצרו עמי קשר לטלפון 052-6655353.
בברכה
שושנה כהן