שירות הלקוחות של עדיקה – Adika – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עדיקה, לשימושכם.
עדיקה (Adika) מפעילה אתר פופולרי למכירת בגדים, אביזרי אופנה, נעליים ותכשיטים, בעיקר לנשים בכל הגילאים.
אתר עדיקה פועל בזירה המקומית והבינלאומית במקביל, ומציע בעיקר מוצרים המיובאים מתאילנד, סין והונג קונג.
בשנים האחרונות פתחה עדיקה גם מספר חנויות פיזיות בישראל, והיא מפעילה כיום כ-10 חנויות הממוקמות בקניונים שונים ברחבי הארץ.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – טלפון
מוקד שירות טלפוני עדיקה: 03-8001000
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00
- שישי בין השעות 8:00 עד 16:00
- שבת בין השעות 20:00 עד 22:00
שירות לקוחות – עדיקה – Email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של עדיקה – info@adikastyle.com
עדיקה – שירות לקוחות – רשתות חברתיות
- פייסבוק – facebook.com/AdiKaF.S
- אינסטגרם – instagram.com/adika
- טיקטוק – tiktok.com/@adika.com
שירות לקוחות עדיקה – Adika – כתובת
כתובת לשליחת מכתבים: יונה קרמניצקי 3, ת"א.
בקצרה על עדיקה
מי מאיתנו לא שאל את עצמו "מה אלבש היום?" כנראה שמעטים ביותר. נושא הלבוש הפך למהותי בחיים של רבים מאיתנו מהסיבה שהבגדים שאנחנו לובשים קובעים את המראה החיצוני שלנו ואף את התדמית שאנו יוצרים לעצמנו בפני אנשים אחרים. תחום האופנה הינו רחב ומגוון כך שכל אדם יכול ללבוש את הגזרות שנוחות לו ולבחור את הבגדים שהוא רוצה על פי טעמו האישי.
הכירו את עדיקה
עדיקה הינה חברת ביגוד נשים הנחשבת למובילה בתחומה. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי דדי שוורצנברג ועדי רונן והחלה את דרכה כחנות סחר אלקטרוני לבגדים בלבד. בהמשך השנה נוספו לאתר קטגוריות תיקים, נעליים והושקה קטגוריית האקסלוסיב. בשנת 2013 נפתחה חנות הפופאפ הראשונה של המותג בארץ והושקו סרטונים שבהן מופיעות דוגמניות המציגות את פריטי האופנה של החברה תוך כדי תנועה. בשנת 2015 רכשה קבוצת גולף כ -75% ממניות החברה על סך 40 מיליון שקלים. לעדיקה יש חברת בת בבעלות מלאה שהתאגדה בסין. בנובמבר 2022 קבוצת גולף רכשה את ה25% שנותרו ממניות החברה וחברת עדיקה הפכה לחברה פרטית בבעלות קבוצת גולף.
כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עדיקה
- עדיקה טלפון – 03-8001000.
- שעות פעילות מוקד עדיקה טלפון – ימים ראשון – חמישי – 8:00 – 22:00 ימיי שישי – 8:00 – 16:00, ימיי שבת – 20:00 – 22:00
- עדיקה דואר אלקטרוני – תוכלו ליצור קשר עם עדיקה טלפון גם בכתובת המייל – info@adikastyle.com
- עדיקה טלפון אתר אינטרנט – תוכלו ליצור קשר עם עדיקה טלפון גם באמצעות אתר האינטרנט הרשמי.
- עדיקה דואר – תוכלו ליצור קשר עם עדיקה טלפון גם באמצעות הדואר בכתובת – יונה קרמינצקי 3 תל אביב.
- עדיקה ווטסאפ – עדיקה טלפון זמינה גם בווטסאפ במספר 03-8001000. מענה בווטסאפ הרשמי של החברה יינתן בימים ראשון – חמישי בשעות 9:00 – 17:00.
- עדיקה טלפון אינסטגרם – תוכלו ליצור קשר עם עדיקה טלפון גם בדף האינסטגרם הרשמי.
- עדיקה טלפון פייסבוק – תוכלו ליצור קשר עם עדיקה טלפון גם בדף הפייסבוק הרשמי.
- עדיקה טלפון טיקטוק – תוכלו ליצור קשר עם עדיקה טלפון גם בדף הטיקטוק הרשמי.
שאלות ששואלים את שירות לקוחות עדיקה בטלפון
היכן ניתן להשאיר חוות דעת אודות שירות הלקוחות של עדיקה?
תוכלו להשאיר חוות דעת אודות המוצרים, השירותים, ההזמנה או חווית הקנייה בחנות בתיבת התגובות באתר. גללו מטה עד הסוף וכתבו בה את חוות דעתכם. תגובתכם תהיה גלויה בפני כלל הגולשים באתר.
כיצד מתבצעת הזמנה באתר?
על מנת לבצע הזמנה באתר יש לבחור את הפריטים הרצויים ולהוסיפם לסל הקניות. ניתן לבצע הזמנה באתר ולקבל את הפריטים במשלוח עד הבית גם באמצעות הרשמה לאתר וגם באמצעות הזמנה כאורח. תוכלו לשנות את שיטת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה באמצעות שליחת הודעת ווטסאפ או שליחת מייל.
כיצד ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה?
תוכלו לבדוק את סטטוס ההזמנה בכל רגע נתון באתר. הזמנה בסטטוס "הושלם" יצאה מהחברה לכתובת המשלוח, הזמנה בסטטוס "נקלט במערכת" ההזמנה נקלטה בהצלחה ומעובדת במערכת.
מהי מדיניות החברה בנוגע להחזרת פריטים שהוזמנו מהאתר?
על מנת לבצע החזרת פריטים יש להשתמש בטבלת ההחזרות שאותה קיבלתם בחבילת המשלוח. בטבלה זו יש למלא את סיבות ההחזרה ולסמן באיזה דרך תרצו לקבל את הזיכוי – לכרטיס האשראי שבו בוצעה הרכישה או באמצעות גיפט קארד למימוש בחנויות. החזרת המשלוח מתבצעת בדואר רשום ללא עלות או בכל אחת מחנויות הרשת. החזרת נעליים של מותגים חיצוניים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד והחזרת מוצרי טיפוח ואיפור תתאפשר רק אם המוצרים סגורים באריזתם המקורית. ניתן להחזיר פריטים מסייל עד 30 ימים ממועד ביצוע ההזמנה. החבילה אמורה להגיע עד 14 ימיי עסקים וכשהיא מגיעה ניצור איתכם קשר.
כיצד ניתן לבחור את המידות?
מידות הרשת הינן מידות ישראליות. רצוי שהמידה הנפוצה אצלכם בארון תהיה המידה שאיתה תזמינו את הפריטים. אותו עיקרון תקף גם להזמנת נעליים. בנוסף, קיימות המידות של כל פריט באתר בס"מ ומדידה עצמית באמצעות סרט מדידה תסייע לכם להחליט האם זו המידה שמתאימה עבורכם.
האם אתר שירות הלקוחות הינו האתר הרשמי של עדיקה?
לא. אתר שירות הלקוחות והאתר הרשמי של עדיקה הינם שני אתרים נפרדים. כמו כן, באתר שירות הלקוחות מופיעות הפניות לאתר האינטרנט הרשמי של החברה.
מהם אמצעי התשלום עבור רכישות באתר?
ניתן לבצע רכישות באתר באמצעות כלל סוגי כרטיסי האשראי ובאמצעות פייפאל.
האם קיימת אפשרות חלוקה לתשלומים?
כן. ניתן לחלק לתשלומים בהתאם לסכום הרכישה:
- רכישה מעל 200 שקלים – עד שני תשלומים
- רכישה מעל 300 שקלים – עד שלושה תשלומים
- רכישה מעל 500 שקלים – עד ארבעה תשלומים
- רכישה מעל 800 שקלים – עד חמישה תשלומים
- רכישה מעל 1200 שקלים – עד שישה תשלומים
- רכישה מעל 1600 שקלים – עד שבעה תשלומים
- רכישה מעל 2000 שקלים – עד שמונה תשלומים
כיצד ניתן לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות החברה?
תוכלו לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות החברה באמצעות שליחת מייל הכולל בתוכו הן את הפרטים השגויים ואת הפרטים הנכונים שיוכנסו במקומם. נדאג לתקן את הפרטים השגויים בהקדם.