שירות הלקוחות של פוקס – FOX – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פוקס, לשימושכם.
רשת האופנה פוקס היא אחת מרשתות האופנה המובילות בישראל, עם למעלה מ-100 סניפים ברחבי הארץ.
בין המוצרים הנמכרים בסניפי רשת FOX – חולצות, מכנסיים, ג'קטים ומעילים, סוודרים וסווטשירטים, שמלות וחצאיות, בגדי ים, הלבשה תחתונה, פיג'מות, גרביים ועוד.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
פוקס – FOX – טלפון
מוקד שירות טלפוני פוקס: 03-9051740.
המוקד פעיל לשירותכם בימים א' -ה' בשעות 08:30-16:30.
פקס: 03-9050221
פוקס – FOX – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות פוקס באמצעות טופס ליצירת קשר באתר טרמינל איקס דרך הקישור הזה.
פוקס – FOX – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של פוקס – support@terminalx.com.
פוקס – FOX – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: החרמון, קרית שדה התעופה, ת.ד. 76 נתב"ג, 7019900.
8 Responses
שלום רב
אני לקוחה של רשת פוקס
רכשתי נעליים מרשת מנגו נעלי מגף ג'מס שננעלו פעם אאו פעמיים
בעת שהלכתי עם הנעל כמו עם כל נעל נוצר לנעל כתם בקדימה של הנעל
ניסיתי לנקות אותה עם מטלית רטובה והכתם לא ירד
בנוסף לכך בעקב יש ירידה בצבע בדפנות שלו
שלחתי את הנעל לבקרה וחזרו שאינם מסכימים לפצות על הנעל/ לזכות
ניסיתי ליצור קשר עם הישרות לקוחות השארתי פניות ואפחד לא טרח לחזור אליי
היו שיחות שישר מתנתקות עד שיצרתי קשר במייל ורק אחרי שכתבתי בפעם הרביעית חזרו אליי ואמרו שאשלח פה.
ממש לא פייר שרכשתי נעל ב500 שח ואני לא יכולה לנעול אותה בפעם השלישית.
חברה שמכבדת את עצמה אמורה לתת שירות ללקוחות שלה ולא להתנער משירות.
ממש מאכזב
אודה להתייחסותכם בנושא
0534800999 צליל
היי היום יו שישי 3/3/23 הגעתי עם משפחתי לממש את הטבת יום ההולדת שלי כחבר מועדון בפוקס בסניף קניון חיפה.לאחר המתנה של חצי שעה בתור אני נותן את התעודת זהות שלי ונאמר לי שאין לי הטבת יום הולדת .שיש לי מועדון אבל אין הטבת יום הולדת, נציגה המחיצה לי לחייג לשירות הלקוחות כי הראתי לה תעודת זהות שבא רשום שיום הולדתי חל במרץ.ואז הסיוט התחיל נציגה בשם רות נתנה לי שרות מההתחלה בדיבור זריז ומזלזל כאילו היא נמצאת במהלך שנת הצהריים שלה ואני מפריע לה.טוענת שאין לי בכלל מועדון בפוקס ולכן אין לי הטבה.חוזר לחנות של פוקס ושם אני מקבל את המספר כרטיס חבר מועדון שלי שרשום על התעודת זהות שלי שעליו אני מבצע כבר שנתיים רכישות.עדין מתעקשת רות שאין לי מועדון ושלא שילמתי 69 שח הצטרפות למרות ש נציגה מסבירה לה שיש לי מועדון ושאני ממש נקודות,ורות בשלה לא מוכנה לעזור.לבסוף אחרי שעזבתי את המשפחה שלי למשך שעה וחצי בשביל לטפל בעניין רות בשעה 12:59 פשוט ניתקה לי בפרצוף ואני בזבזתי את הזמן שלי לחינם,יצאתי ללא הקניה ועם עוגמת נפש.שירות מזעזע,נציגים לא מקצועיים שלא יודעים לתת מענה פשוט בושה.מקווה שיחזרו לתת לי תשובה על כל מה שעברתי היום.שבת שלום
2.4.23
שלום רב, שמי זמירה,
בשבוע שעבר הגעתי לסניף של פוקס הום בביג באר שבע, על מנת להחזיר מוצר פגום וקיבלתי יחס מזלזל ועוין ממנהלת החנות קרינה בנדיקוב.
כשהקופאית שקיבלה ממני את המוצר שאלה אודות התהליך את קרינה, ביקשה קרינה חשבונית. אמרתי לה שאת המוצר קיבלתי לפני כחודשיים במתנה ולא שמרתי את שובר ההחלפה כי הייתי מעוניינת להשתמש בו אך הכתב על המוצר דהה גם ללא הכנס מהמדיח. מרגע זה ענתה קרינה את תשובותיה כשהיא עם הגב אלי, ענתה בתוקפנות ובאופן המביע חשד בבכל דברי. כשאמרתי לה שמאוד לא נעים היחס שלה והוא לא מעודד קניה, תגובתה הייתה "זו זכותך". תגובה מסוג זה לא מצופה ממנהלת חנות. אני רואה בתפקיד מנהלת החנות אחראית לשירות לקוחות כאילו העסק שלה. ואכן אמרתי לה, שאני בטוחה שאם העסק היה פרטי שלה היא לא הייתה מגיבה כך.
השארתי את המוצר לבדיקת מעבדה, ובמקום להמשיך קנייה של מתנות שתכננתי לקנות בחנות ולקנות עבורי עוד מספר דברים (רציתי לנצל את הנחת היום הולדת שמגיעה לי בחודש זה), נאלצתי להסתובב ולצאת מהחנות.
שנים רבות אני חברת מועדון, וקונה בחנות זו. מעולם לא קיבלתי יחס כל כך עויין ולא נעים.
מקווה שהתנהגות זו של מנהלת החנות הוא חד פעמי.
נ.ב. – לא מימשתי את הנחת יום ההולדת שלי. אודה לכם אם תאריכו עבורי את המועד על מנת לגשת לחנות ולממשה.
בברכה
זמירה חדד
אברהם אמיר 46 באר שבע
zmirah5@gmail.com
כשאני מחייגת לשרות לקוחות פוקס א י ן שום מענה! אך ורק הודעה אוטומטית שמזהה את המספר ואומרת שיחזרו אליי.
הנתונים שרשומים כאן של יצירת קשר באי מייל ובטופס פנייה באתר לא נכונים כי זה של טרמינל x.
צריך לרשום Dream card שם יש פרטים נכונים כולל אי מייל כדי ליצור קשר עם פוקס.
לפני שבוע ביקרתי בחנות אמריקן איגל בקניון הצפון למטרה קניית ביגוד לימי הולדת לנכדים שלי.
התקבלתי לידי בחור מאוד נאה בשם אמיר או עמיר ששירת אותי ביד רמה. התנהג בצורה מאוד שיווקית ומנומסת .
רכשתי שלושה פריטים ושלושה שבועות לפני חן 5 פריטים. הבחור התנהג גם אז בצורה מאוד אנושית.
מילה טובה גם לקופאית שאנני יודעת את שמה רצת מלאה במידותיה (סליחה).
מאחלת לבם המשך עבודה פוריה
ברצוני לציין לשבח עובדת מסניף פוקס הום מבקיעים, בשם שולמית, מעניקה שירות אדיב, נעים, מקצועי ותמיד עם חיוך ורצון לעזור, כיף ךחזור לקנות שם
שירות הלקוחות של רשת חנויות פוקס מתחת לכל ביקורת!!
אני לא נוהגת לפרסם פוסטים מהסוג הזה, אבל נמאס לי מכל חברות הענק (מונופולים) שעושים צחוק מהצרכנים.
שנים אני קונה ברשת באלפי שקלים בשנה, אבל כשנתקלתי בבעיה, אי אפשר להשיג את שירות הלקוחות, ואז עונה ילדה שמדקלמת מנטרות ולא מוכנה להקשיב ומנתקת את הטלפון. אבל מה אפשר לומר עם המנהלת שלה , רותי, מתנהגת באותה צורה.
אז אם זה השירות שלכם, אני לא רוצה להיות לקוחה שלכם יותר, אני מבטיחה להעביר את זה הלאה!!
הי , בתקופה שמדינה שלמה נמצאת בכעוס
איל אםשר לקבל תגובות מזעזעות מעובדת כשנראה לצערי היא מנהלת בפוקס הום ,
שרות גרוע סגנון דיבור של רחוב
אנשים סביבי הרימו גבה והיו בשוק
אני בסהכ ביקשתי לפצל את הקניה והיא דברה בחוסר סבלנות פה מלוכלך חוצפנית אין לתאר. ממש בושה שהיא עומדת מול לקוחות בשירות
התרחקתי לא להתלונן בשל התקופה אבל כשפנו אלי אנשים בחנות והיא המשיכה לדבר לא יפה לשאר הלקוחות אז עד כאן
אין לי מושג מה שמה
אבל אתם יכולים לבדוק מי בקניון עזריאלי ראשונים עבדה בבוקר
בכלי הבית ,, לטיפולכם אודה , תודה טליה