מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות פרשמרקט? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות רשת פרשמרקט – מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לאתר ולרשתות החברתיות וכל הפרטים שהצלחנו למצוא בנושא. בהצלחה!
פרשמרקט הינה רשת חנויות מזון וצריכה לבית בפריסה ארצית.
ערוצים ליצירת קשר:
פרשמרקט – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות פרשמרקט – מספר טלפון: 03-6812494.
פרשמרקט – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות פרשמרקט באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
6 Responses
חיי חברים יקרים. היום עשיתי קניות בפרש מקרה קרית אליעזר. שאלתי אצל קופאית , סליחה תגידי בבקשה עם עוגיות של פסח במבצע. קופאית שמ שלה אימן חאלד, איתחילה לצעוק. מה את לא רואה שהמחיר 14.90 , איזה מבצע את רוצה. זה לא באמת שירות שנותנים לאנשים. הייתי מאוד אינטליגנטית,
שמי תומר ציקבאשיולי עבדתי בפרש מרקט 7 שנים הם ניסו לרצוח אותי .הם גנבו ממני במשכורות .בתנאים הסוציאליים .בביטוחים שלי.הם רוקנו טת כל קרנות הפנסייה שלי .במבטחים שלי יש הרעאת תנאים חמורה .צחי מהנהלת פרש מרקט שלח רוצחים שכירים בכדי לרצוח אותי בשיתוף פעולה עים אלינור מור ולירז מנהלת איזור שדאגו להונות אותי וניסו לרצוח אותי
שלום רב . אני לקוחה מזה 13 שנה בסניף היפר דודו בסלור פתח תקווה. ישנה בחנות מנהלת ברברית ששמה חלי,אשר מתעמרת עם הקונים, מקללת אותם ואומרת בפניהם שלא יבואו לקנות יותר. הארוע דחויתי אתמול איתה הוא כבר השני. הארוע הראשון היה בנוכחות מנהל הסניף- עופר,אשר הבטיח לי שהיא תזומן לשיחה אצל ההנהלה.
אתמול הגעתי לחנות ובצעתי קניה. עלות הקניה 284 שח.ביקשתי מהקופאית 2 שקיות. עלות שקית 10 אג.הקופאית שכחה להוסיף את השקיות לחשבון, וביקשה ממני חהניח את כ האשראי שלי על המסוף לחיוב,כשלפתע נזכרה שפיספסה 20 אג,ועל כן רצתה לבטל את החיוב. בעבר חויבתי פעמיים ועל כן,העדפתי להחזיר את השקיות,ולא לבטח את החיוב אך היא טענה שכבר בוטל, והלכה למנהלת. מכאן חויתי חוויה אלימ. מצד חלי אשר צעקה לי שאלך לעזאזל,מול הול הקונים והעובדים,מה פתאום שאקבל חינם, שלקוחות כמוני היא לא צריכה,וקיללה אותי בצעקות בסופר,וכל זה על 20 אג,כאשר מנהל החנות נוכח וחלש מולה.
בתור לקוחה מוכרת , ציפיתי שאפילו יוותר על ה 20 אג אך היא צרחה וקיללה אותי,וביקשה שלא אגיע לקנות שם יותר, תוך כדי שאני מצלמת את הארוע. נאלצתי להשיב את המצרכים בקופה,ועזבתי בהסטריה. הגעתי הביתה עם לחץ בחזה מושפלת והמומה. הכל מתועד ולא אעבור לסדר היום.
סניף שמעסיק תת רמה,ומנהל חלש מול עובדת עד כדי אפס!
בתאריך 28/6/23 עשיתי קניות בפרשמרקט מרום נווה ברמת גן
היתי בקופה,והיו דברים על המסוע,רציתי לעזור ללקוח שלפני,והזזתי את הדברים קדימה,הקופאי צעק עלי,מי ביקש ממך להזיז,זה לא שלו,הקופאי צעק עלי,בצורה בוטה,הגיע מנהל הסניף,ושאלתי אותו איך זה יכול להיות,שקופאי שצריך לתת שרות,צועק על לקוח,בנתיים הקופאי עומד לידי וממשיך לצעוק עלי,והמנהל לא אומר כלום,השארתי את המוצרים והלכתי,והקופאי ממשיך לצעוק אל תבואי יותר לכאן,עברתי השפלה,שבחיים לא התיחסו אלי ככה😢
שלום לכל הקוראים , החווית קנייה שלי מסניף באר יעקב מזעזעת מהאחראית שם בלונדינית שאין לי מושג מה שמה צועקת על לקוחות ועובדים בצורה הכי דוחה ומשפילה שכולם שומעים ויש לה דיבור פוגע ועד לסגן מנהל שגם הוא אותו הדבר על לעובדים ששומעים שירים באמצע חשבון או סוגרים קופה באמצע חשבון או פשוט על הטלפון ולא מקבלים לקוחות. שירות מזעזע לא אדרוך שם יותר וגם ממליצה לכם שלא לעשות את זה הסניף הכי דוחה שהייתי בו!!!!!!!!!!!! ושמה דגש שזה בעיר האחריות בקופה ראשית והבלונדינית אשמים בחוויה המשפילה הזאת גרמו לי לחזור מושפלת
אני מנסה ליצור קשר עם נציג תלונות הציבור תקופה ארוכה , הטלפון שמפנה 03-6812494 לא מחובר, מתכתב עם רובוט לא רציני , בסניף פרשמרקט קיבוץ גליל ים אין עמדת מיחזור סוללות למרות שבאתר איכות הסביבה מופיע שצריך להיות , לדברי מנהל הסניף פנה מספר פעמים להנהלה ולא מקיע העמדה – אז אנאאא