שירות הלקוחות של מנוע חיפוש הטיסות – קיווי – Kiwi – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות Kiwi.
קיווי (Kiwi.com) הוא מנוע חיפוש טיסות המאפשר לאתר טיסות במחירים נמוכים ממגוון גדול של חברות תעופה, ליעדים ברחבי העולם כולו.
לאתר קיווי למעלה מ-10 מיליון משתמשים בכל חודש, המחפשים, משווים ומזמינים מגוון של טיסות, מקומות לינה, רכבים להשכרה ועוד.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
קיווי – Kiwi Flights – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות Kiwi באמצעות הודעת דואר אלקטרוני – email – לחצו כאן.
קיווי – Kiwi – שירות לקוחות אתר האינטרנט
שאלות ותשובות נפוצות ויצירת קשר עם שירות לקוחות קיווי – Kiwi – דרך אתר האינטרנט –בקישור הזה.
קיווי – Kiwi Flights – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
קבלת שירות לקוחות ממנוע הטיסות Kiwi – באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.
קבלת שירות לקוחות ממנוע הטיסות Kiwi – באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
קיווי – Kiwi Flights – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
קבלת שירות לקוחות ממנוע הטיסות Kiwi – באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.
קיווי – Kiwi Flights – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter
קבלת שירות לקוחות ממנוע הטיסות Kiwi – באמצעות עמוד הטוויטר: בקישור הזה.
קיווי – Kiwi Flights – שירות לקוחות אפליקציית אפ סטור – App Store
קבלת שירות לקוחות ממנוע הטיסות Kiwi – באמצעות אפליקציית אפ סטור: בקישור הזה.
קיווי – Kiwi Flights – שירות לקוחות אפליקציית גוגל פליי – google Play
קבלת שירות לקוחות ממנוע הטיסות Kiwi – באמצעות אפליקציית גוגל פליי: בקישור הזה.
מידע שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
פרטים על קיווי kiwi flights
קיווי הוא מנוע חיפוש המסייע במציאת אפשרויות זולות לנסיעות וטיולים. אתר החברה מתמחה במציאת אפשרויות לואו-קוסט על מנת לאפשר טיסות וטיולים נגישים לכל כיס. מנוע החיפוש של החברה מאפשר לכם להזמין טיסות, להשכיר רכב ביעדכם, וגם למצוא חדרי מלון.
על מנת למצוא טיסות באמצעות מנוע החיפוש של קיווי, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת kiwi.com. אז תוכלו להזין את שדה התעופה ממנו תצאו ואת היעד אליו תרצו להגיע ולמצוא טיסות זולות בכל זמן. ניתן לחפש טיסות הלוך ושוב, או רק טיסות לכיוון אחד, בתאריכים ספציפיים או בתאריכים גמישים, ומנוע החיפוש של קיווי ימצא לכם את הטיסות המשתלמות ביותר.
מנוע החיפוש של קיווי טיסות יכול למצוא עבורכם מגוון רחב של טיסות שונות, ומאפשר לכם למיין את תוצאות החיפוש לפי קטגוריות שונות. המנוע יכול להציע לכם את הטיסה הזולה ביותר, המהירה ביותר או המשתלמת ביותר. תוכלו למיין את הטיסות לפי מחיר, לפי אורך הטיסות, מספר העצירות ועוד. לאחר שתמצאו את הטיסה המתאימה עבורכם, תוכלו להזמין את הטיסה היישר מאתר חברת קיווי טיסות.
קיווי kiwi flights שירות לקוחות – עוד דרכים ליצור קשר
- על מנת ליצור קשר עם קיווי kiwi flights שירות לקוחות, תוכלו קודם כל להכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.kiwi.com. אם כבר קיימת לכם הזמנה, עליכם להיכנס לאתר בכתובת www.kiwi.com, להתחבר לאזור האישי שלכם, ואז תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של החברה בנוגע לנסיעה ספציפית המוזמנת לכם כבר.
- בנוסף, קיווי kiwi flights שירות לקוחות מאפשרת לכם לשוחח עם צ'אט בוט באתר שלהם. באתר תוכלו ללחוץ על לשונית 'עזרה', על מנת לחפש מענה לשאלותיכם. בלשונית 'עזרה' תפתח לכם שורת חיפוש אליה תוכלו להקליד את הנושא עליו אתם מחפשים מענה. מלבד זאת, בתוך לשונית העזרה יוצע לכם לשלוח הודעה לבוט האתר, שיתכתב אתכם באנגלית ויוכל לתת מענה לשאלותיכם.
- תוכלו גם למצוא את החברה דרך הרשתות החברתיות, בפייסבוק או בטוויטר בשם kiwi.com, או באינסטגרם בשם המשתמש kiwicom247. ניתן ליצור קשר עם החברה בקיווי kiwi flights טלפון 844-4159 (202), או דרך המייל בכתובת cslegal@kiwi.com. אפשרות נוספת היא להתקשר לקיווי kiwi flights טלפון 609-838383 (030).
- לאחר ביצוע הזמנה, יופיעו לכם מספרי טלפון על הכרטיס האלקטרוני, אליהם ניתן יהיה להתקשר לקבלת מענה באנגלית 24/7.
שינוי או ביטול כרטיס לפי סוג כרטיס הטיסה שרכשתם
עם קיווי, ניתן להזמין שלושה סוגי כרטיסים – כרטיס חסכון, כרטיס סטנדרטי או כרטיס גמיש. לכל אחד מהם תנאים שונים לביטול ושינוי.
בכרטיס החסכון, הכרטיס הזול מבין השלושה, במקרה של שינוי תיאלצו לשלם את המחיר המלא של הטיסה החדשה. אם תבחרו לבטל את הטיסה, ובתנאי ששילמתם עליה מעל 20 יורו, תקבלו מקיווי 10 יורו קרדיט לשימוש בהזמנות עתידיות.
בכרטיס הסטנדרטי, אם תשנו את הטיסה תשלמו רק את הפרש העלויות בין הטיסה הקודמת לחדשה, והחברה תכסה את השאר. במקרה של ביטול, התנאים זהים למקרה של כרטיס החסכון.
בכרטיס הגמיש, עלות שינוי כרטיס היא רק ההפרש בין מחירי הכטיסים, בדומה לכרטיס הסטנדרטי. אך במקרה של ביטול הכרטיס תוכלו לקבל החזר מהחברה 90% מהמחיר ששילמתם עבור הכרטיס.
האחריות של קיווי kiwi.com
חברת קיווי מספקת שירות ייחודי של אחריות למקרה של שינויים או ביטולים של כרטיסי הנסיעה על ידי החברות המפעילות. האחריות מכסה את כל סוגי הנסיעות – טיסות וגם נסיעות באוטובוס או רכבת. היא מכסה את אחד מארבעת המקרים הבאים:
- ביטול של כל הנסיעה או של חלקה
- שינוי של יותר מ-24 שעות בלוח הזמנים של כל הנסיעה, או של חלקה
- שינוי של מועד הנסיעה, או עיכוב בנסיעה בגללו פוספסו טיסות או נסיעות המשך
- עיכוב בהגעת המזוודות, או תורים ארוכים בנמל התעופה, בגללם פוספסו טיסות או נסיעות המשך
האחריות מכסה את המקרים הללו, בתנאי שהם התקיימו בגלל החברה המפעילה. היא לא חלה במקרים של 'כוח עליון' (למשל אסונות טבע כמו רעידות אדמה, מזג אוויר קיצוני או התפרצויות געשיות, פשיטת רגל של חברת התעופה, שביתה או סגירה של נמל התעופה, פיגועים ואי-יציבות פוליטית ועוד). בנוסף, האחריות לא תכסה מקרים בהם החמצה או איחור התרחשו באחריות הלקוח.
את האחריות לנסיעה יש לרכוש באתר החברה בעת הזמנת הנסיעה, דרך האזור האישי באתר. במקרה בו תיאלצו להפעיל את האחריות, יש לפנות לחברה דרך החשבון שלכם באתר קיווי.
שאלות על שירות לקוחות קיווי טיסות
איך אני יוצר קשר טלפוני עם קיווי kiwi flights שירות לקוחות?
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת קיווי דרך קיווי kiwi flights טלפון 844-4159 (202).
האם אני יכול להזמין מקיווי גם כרטיסים הכוללים יותר משני יעדים של הלוך-חזור?
כן. קיווי פיתחו כלי ייחודי לחיפוש שנקרא מצב נווד, איתו ניתן לעשות חיפוש אחד הכולל מספר יעדים שונים באותו הטיול. בעזרתו תוכלו למצוא את המסלול הכי זול המחבר בין היעדים השונים בתאריכים לבחירתכם.
האם אני יכול לבטל כרטיס טיסה רק עבור חלק מן הנוסעים?
לא. במקרה של ביטול, ההזמנה כולה מתבטלת עבור כלל הנוסעים.
איך אני מוסיף כבודה נוספת, או משלם על חריגה במשקל של המטען שלי?
יש באפשרותכם להגיע עם הכבודה העודפת לנמל התעופה, ולשלם עבור המטען הנוסף או המשקל העודף בדלפק הצ'ק אין. אולם, מדובר באפשרות יקרה יחסית. אפשרות עדיפה תהיה להתחבר מראש לאזור האישי שלכם באתר קיווי, ולשלם על הכבודה דרך דף ניהול ההזמנות.