שירות הלקוחות של חברת שירותי הבריאות שחל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות שחל, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
שחל – טלפון
מוקד שירות טלפוני שחל: 03-5633870
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של שחל:
- המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות – 8:30-16:00
טלפון נוסף: 6626*
מוקד חירום שחל – 6767*
פקס: 03-5622990
שחל – שירות לקוחות אתר האינטרנט
שחל- ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות באתר האינטרנט הרשמי: בקישור הזה.
שחל – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp
שחל- ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בווצאפ: בקישור הזה.
שחל – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של שחל: mediacal@shahal.co.il
שחל – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Youtube
שחל- ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הפייסבוק: בקישור הזה.
שחל- ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
שחל – שירות לקוחות כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: יגאל אלון 90 תל אביב.
4 Responses
למנהלי שחל!! אני יצאתי מחברותיה בשלל לפני חודשיים. החזרתי את המיכשור שניתן לי. וביקשתי להפסיק להוריד לי תשלומים מהאישרכארט, ןהחזר כספי. אני חוזרת ןמבקשת להתיחס לפניותי. רגב שרה. 052-65402058
היום נוכחתי לדעת ששחל שחשבתי שאכפת להם מבני אדם (מעבר לפאן הכלכלי) לא מעניין אותם כלום חוץ מכסף .. המקרה שקרה לי היום .. אני מנוי של שחל כבר כ 5 שנים .. היום הבן שלי הרגיש לחץ בחזה .. התחברתי לשחל וביקשתי שיבדקו אותו ..כדי שאהיה רגוע .. התשובה של הפקידה מהעבר השני הייתה . אני מצטערת הוא לא מנוי .. ביקשתי בבקשה לבדוק רק בדיקה להיות רגוע .. מצד שני לא עניין אותם ….אני מתכוון להתנתק ..ויש לי לא מעט מנויים שהם חברים שלי שהמלצתי להם גם להתנתק .. ברגע האמת התנהגתם כמו אחרון העסקים הנוכלים …בושה בושה בושה
רכשתי אצל שחל לחצן מצוקה.
רציתי בסך הכל לבר פרטים נוספים על הלחצן.
התקשרתי מספר פעמים לשירות לקוחות- לא היה מענה.
יתכן והמכשיר שלכם טוב אך הוא חסר ערך בעיני אם אני לא יכולה לקבל מענה אנושי הקשור אליו.
ולכן, החלטתי לבטל את העיסקה.
שלום רב .
שמי עמירם רוזן ת.ז 54082060
בתאריך 27/7 שוחחתי עם נציגה שלכם ובקשתי להתנתק מהצנוי באופן מוחלט .הנציגה לקחה פרטים וכרטיס אשראי . בשיחה זו הודעתי לההכי הכרטיס פעיל עד סוף החודש .
היום אחרי 10 מאז ,בעודי בחו"ל במונטנגרו קבלתי הודעה כי החוב לא חוייב ונוצר חוב חדש .
הודעה תמוהה לכל הדעות .השיחה מוקלטת במידה ויהיה צורך .
ב 3/8 אשוב ארצה ואצור איתכם קשר .
לידעתכם אסדיר את החוב עד תאריך השיחה עם הנציגה שלכם 27/7
לטיפולכם וידעתכם
תודה