שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

שירות לקוחות הבאר השלישית

שירות לקוחות » חברות מים עירוניות » שירות לקוחות הבאר השלישית
נערך בתאריך

טלפון שירות לקוחות הבאר השלישית

ליצירת קשר עם שירות הלקוחות ניתן לפנות למספר הטלפון: 1-800-50-56-56.

שעות מענה הטלפוני: ימים א' – ה' 08:00-20:00, יום ו' 08:00-12:00.

ניתן לפנות למוקד תקלות/חירום 24/7: 1-800-55-57-70.

לשליחת פקס ניתן לשלוח במספר: 073-3946145.

קבלת קהל תתקיים רק בשעות 8:00-13:00 ובאמצעות תור מראש בלבד.

לזימון תור מראש באמצעות האתר – לחץ כאן.

לזימון תור מראש באמצעות מענה אנושי – 073-3946133.

לידיעתכם, כל שירותי התאגיד יינתנו גם באמצעים הבאים:

  • לתשלום חשבונות באמצעות מענה ממוחשב – 1-800-50-57-57.
  • לדיווח תקלות מים וביוב – 1-800-55-57-70.
  • למהנדס המים – 073-3946139.
  • למהנדס הביוב – 073-3946137.
  • לביצוע החלפת משלמים – 073-3946147.
  • לבירור ותשלום דמי הקמה – 073-3946144.

אתר אינטרנט שירות לקוחות הבאר השלישית

ליצירת קשר עם שירות הלקוחות ניתן לפנות לאתר האינטרנט בכתובת: www.habeer3.co.il.

עוד עמודים שאולי יעזרו לכם בקבלת שירות לקוחות:

אימייל שירות לקוחות הבאר השלישית

ליצירת קשר עם שירות הלקוחות דרך כתובת המייל ניתן לפנות לכתובת: info@habeer3.co.il, מומלץ לבעיות לא דחופות.

כתובת לשליחת מכתבים שירות לקוחות הבאר השלישית

לשליחת מכתבים ניתן לשלוח לכתובת:  רחוב לוין אפשטיין 14, קומה 2 רחובות.

מה לקוחות שואלים על הבאר השלישית?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הבאר השלישית אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם הבאר השלישית ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

שירות לקוחות עיריית חיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן