שירות הלקוחות של חברת דלתא (Delta) – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דלתא – Delta, לשימושכם.
חברת דלתא (ובשמה המלא דלתא גליל תעשיות בע"מ) מייצרת ומשווקת הלבשה תחתונה, גרביים, חולצות, בגדי ספורט, פיג'מות, חלוקים, סווטשירטים, מכנסיים וטייצים, חזיות וגוזיות, בגדי ילדים ותינוקות ועוד.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
דלתא – Delta – טלפון
מוקד שירות טלפוני דלתא – 0776149090.
שעות פעילות המוקד הטלפוני של Delta: בימים א'-ה' – שעות 8:00-17:00
פקס: 076-8177287
דלתא – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של דלתא באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה. בנוסף תוכלו ליצור קשר עם שירות לקוחות דלתא דרך הצ'אט באתר באמצעות לחיצה על כפתור "Chat" כמתואר בתמונה. המענה דרך הצ'אט לרוב הוא מהיר ברוב הנושאים תקבלו תשובה 24/7, או על ידי נציגי שירות בימים א'-ה' בשעות 08:00-17:00
עוד כמה קישורים שימושיים שיוכלו לעזור לכם:
- התקנון של דלתא
- קשרי משקיעים של דלתא
- מדיניות משלוחים
- בנושא החלפות והחזרות
- בנושא שאלות ותשובות
- מדריך המידות של דלתא
- לאיתור הזמנה
דלתא שירות לקוחות בפייסבוק וברשתות החברתיות
תוכלו ליצור קשר עם דלתא גם דרך הערוצים השונים ברשתות החברתיות:
- להגעה לעמוד הפייסבוק של דלתא לחצו כאן.
- לאינטגרם של דלתא לחצו כאן.
- לערוץ היוטיוב של דלתא
- לשליחת הודעה ישירה במסנג'ר לשירות הלקוחות של דלתא
דלתא שירות לקוחות וואטסאפ
לקבלת שירות לקוחות בוואטסאפ תוכלו לשמור את המספר 052-5977617 ולשלוח אליו הודעה בוואטסאפ או פשוט ללחוץ על הקישור הבא לשליחת הודעה.
דלתא – Delta – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
הכתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של Delta היא customer.service@delta.co.il.
הפנייה באמצעות דוא"ל מומלצת לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
דלתא – Delta – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: המלאכה 20 ת.ד 514, ראש-העין, מיקוד: 48091.
שירות לקוחות דלתא – Delta
חברת דלתא היא אחת מחברות ההלבשה המוכרות והמובילות בארץ. מחנות קטנה החברה הפכה לרשת עצומה המחזיקה 160 סניפים בכל רחבי הארץ, והיא הפכה שם נרדף לפיג'מות מפנקות, איכותיות ונעימות שכל אחד ואחת היו רוצים להחזיק. מלבד פיג'מות מעוצבות, חדשניות ונוחות החברה מציעה גם קולקציות של ביגוד ספורט, הלבשה תחתונה ובגדים לבית, כאלו שמצד אחד יהיו נוחים ויתאימו ליום של עבודה מהבית ומצד שני לא יהיו מרושלים וחסרי צורה.
ניתן להגיד שחברת דלתא החזירה לקדמת הבמה את הפיג'מות היפות, הצבעוניות שמלאות בהדפסים של דמויות מצוירות. עד לפני מספר שנים פיג'מות כאלו נחשבו ילדותיות ולא מתאימות למבוגרים. כיום, רבים האנשים שישמחו לקבל כמתנה או כפינוק פיג'מה מצוירת ומפנקת, והיא נחשבת כאביזר חובה כמעט בכל בית.
חברת דלתא שמה בראש מעייניה את איכות הפריטים שיוצאים מהמפעל והנוחות שלהם תוך חדשנות מתמדת ופיתוח טכנולוגיות חדשות שיאפשרו למוצריה להיות מהמתקדמים והחדשניים ביותר בשוק.
כיצד ניתן ליצור קשר עם דלתא?
חברת דלתא מעוניינת לספק שירות לקוחות מהיר, מדויק ואיכותי לקהל לקוחותיה ולכן מספקת מגוון של דרכי התקשרות.
האפשרות הנוחה ביותר היא באמצעות דרך האתר של החברה הצ'אט מאפשר קבלת מידע בנושאים רבים גם ללא היעזרות בנציג אנושי. במידת הצורך, ניתן לקבל מענה של נציג בצ'אט בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.
דרך נוספת ליצירת קשר עם החברה שלא דרך שיחה טלפונית והמתנה ארוכה היא באמצעות מילוי טופס באתר החברה. באתר, תחת לשונית "שירות לקוחות" ניתן למלא טופס פניה במקרים שאינם דחופים והחברה מתחייבת למענה תוך חמישה ימי עסקים לכל היותר.
ניתן ליצור קשר עם החברה גם באמצעות תוכנת המסנג'ר בפנייה לדף הפייסבוק הרשמי של החברה, דרך דף האינסטגרם שלה או כמובן שתמיד ניתן להשתמש בדרך המסורתית: שירות לקוחות טלפוני במספר 1-700-500-252.
שאלות ותשובות שמופנות אל דלתא שירות לקוחות
שאלה: האם ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי על קנייה מדלתא?
תשובה: החברה מאפשרת להחזיר מוצרים שנקנו באתר או בחנויות כאשר הם עונים על מספר דרישות:
- מוצרים שנקנו באתר האינטרנט תוך 21 יום ממועד הרכישה ולקבל תמורתם החזר כספי. ההחזר יתאפשר רק בתנאי שקיימת חשבונית ושהמוצר תקין ועדיין עם התווית המקורית שלו. גובה הזיכוי הכספי יהיה בגובה התשלום שהתבצע כפי שמופיע בחשבונית ולא יושפע ממבצעים שונים שיכולים להתרחש לאחר או לפני שהקניה בוצעה.
- מוצרים שנרכשו בחנויות גם כן יכולים להיות מוחזרים עד 21 יום ממועד הקנייה, וכמובן באמצעות חשבונית או פתק החלפה. פריטים שנרכשו בחנויות העודפים ניתן להחליף או להחזיר רק עד 7 ימים ממועד הקנייה ובחנויות העודפים בלבד.
- במקרה שמעוניינים לבטל את העסקה לחלוטין ניתן לעשות זאת תוך שני ימי עסקים מיום הקניה ורק אם המוצר עדיין באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש וקיימת חשבונית. פריטי הלבשה תחתונה או כאלו שמחירם היה נמוך מ-50 שקלים לא ניתן להחזיר ולבטל את העסקה.
שאלה: האם ניתן לשנות פרטים בהזמנה לאחר שהיא אושרה באתר?
תשובה: אם בוצעה הזמנה באתר וטרם התקבלה הודעה משירות המשלוחים שהחבילה הועברה אליה ויצאה לדרך, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל אחת מהדרכים שהוצגו לעיל. כמובן שכדאי לעשות זאת בדרך המהירה ביותר, כלומר באופן טלפוני או דרך הצ'אט באתר. אם מעוניינים לשנות את כתובת המשלוח ולא מידע שקשור באופן ישיר לתוכן ההזמנה ניתן לעדכן את חברת המשלוחים דרך הסמס שמקבלים כאשר החבילה מגיעה לפיזור אליהם. במידה ומעוניינים לשנות כתובת לפני שהחבילה יצאה לחברת המשלוחים, ניתן לעשות זאת גם דרך שירות הלקוחות של חברת דלתא עצמה.
שאלה: כיצד ניתן לדעת מתי הזמנה שבוצעה באתר עתידה להגיע?
תשובה: ישנן מספר דרכים לעשות זאת. ראשית, בעת ביצוע ההזמנה נשלח אישור הזמנה לכתובת המייל. האישור כולל בתוכו גם את תאריך ההגעה המשוער של ההזמנה. נוסף על כך, ניתן לבדוק באזור האישי שבאתר את הסטטוס הנוכחי של ההזמנה וגם את תאריך המסירה העדכני ביותר שלה. כמובן, שבמקרים דחופים כאלו ואחרים ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות כדי לקבל את המידע המעודכן או לחילופין לשנות את תאריך המסירה כתוצאה מסיבות שונות.
שאלה: מה ניתן לעשות במידה והגיע מוצר פגום או מוצר שונה ממה שהוזמן?
תשובה: חברת דלתא רואה את איכות מוצריה ואיכות השירות וההפצה בחשיבות העליונה ולכן במידה ומוצר הגיע פגום או שהגיע מוצר לא נכון או במידה לא נכונה ניתן כמובן להחליף אותו. את ההחלפה ניתן לבצע בכל חנות שאינה חנות עודפים וניתן לקבל זיכוי במקום החלפה אם מעדיפים לעשות זאת. במידה שמדובר בסט, יש צורך להחליף את כל הסט ולא רק את חלקו.
טיפ קטן לדעת על דלתא לסיום
מכיוון שפריטי הלבוש של דלתא הפכו לשם דבר ורכישה שלהם אינה בהכרח זולה במיוחד כדאי לוודא שהיא נעשית בצורה הנכונה. חברות במועדון של דלתא, למשל, תאפשר צבירה של נקודות שיהיה ניתן להשתמש בהן ברכישות הבאות. שימו לב שהנקודות נמחקות מידי סוף שנה ולכן כדאי לנצל אותן לפני תום הזמן למימוש.
ניתן במידת הצורך להמיר פריטים שנרכשו והם לא מתאימים בנקודות וכך להגדיל את מאגר הנקודות, אך גם כאן חשוב לזכור שהן נמחקות ולכן לא כדאי לעשות זאת אם יודעים שלא עתידה להיות קניה מהחברה בחודשים הקרובים.
כמובן, שאת הנקודות ניתן לממש בכל סניפי הרשת וגם באתר החברה. עצה שלנו: שמרו את הנקודות לקניות הנחוצות שלכם שאתם יודעים שעתידות להתרחש באמצע העונה כשהמחירים עדיין גבוהים. קנייה בזמני מבצעים יכולה להתאים לכיס שלכם גם ללא הנקודות ועדיף לשמור אותן למצבים בהם באמת יש צורך בהורדת המחיר.
17 Responses
הי שמי לילך והבת שלי עם מחלת עור אשר חייבת בגדים כמה שיותר עם כותנה ואצלכם יש טייצ עם 95 אחוז כותנה שממש טוב לה בחנויות יש זוגות שחייבים לקנות אחד עם קשקושים כאשר בבית הספר מותר לבוא בלי קשקושים אלא למשל רק שחור רק אפור רק חום. הלכתי לאוטליט כמה פעמים בכפר סבא וגם לא היה אני ממש ממש חייבת את המכנסיים שלכם עם בלי הקשקושים – היום מחייב לקנות זוג אחד בלי קשקושים ואחד בלי אשמח מאד מאד לתגובה תודה לילך 0544559887
שירות על הפנים , אין אם לדבר בטלפון ביזיון אסור להכניס לקנותמאף סניף של דלתא גם קחה הכל יקר . חבר'ה יש אניטרנט,
יש לי בעיי בעניין חשוב בדלתא יכל הטלפונים או שלא מחוברים או שלא עונים אשמח למענה אנושי השארתי הודעת ווטסאפ וכל האפשרויות לא מתאימות אני לא מבינה למה בחנות דלתא בצמח לא עונים לי מעל שעתיים וחצי אשמח לתגובה פשוט אין אפשרות לשום שירות אצלכם העיקר זה לקנות מכם ואם יש בעייה אז אפשר לשלוח את הלקוחות לקיבינימט
הפתרון הוא לא לקנות מחברה שלא יודעת לתת שירות ראוי כמו דלתא, ממש ביזיון, כמו שכבר נאמר או מתנתקים או שלא עונים…
כל הטלפונים של שרות לקוחות הם המלצה בלבד כמו כן מהסניף שקניתי מוצר חורב חיפה יש טלפוון אבל אין מענה
יש לבעיה בתשלום כל התשובות שנותנות הבנות ללא מספקות ולא מבינות לא פותרות לי את הבעיה אבקש משהוא אנוש י שיתקשר אלי כדי שהסביר לו?
השירות שאתם ממלצים לצלצל ל 0525977617 חלאות לא עונים לטלפונים
אנא חזרו אליי טלפוני 4 ימים של צאטים אין סופיים
והמשלוח לא מגיע
0548300745
סיגל יאקה
שירות הכי דפוק שנתקלתי
פעם אחרונה שאני קונה דלתא
שירות על הפנים , מאוד מאוכזבת מהחברה . יש ספור מספרי טלפון אך אין מענה לשאלה כל כך פשוטה
שירות קטסטרופה!!!
שלחו לי חבילה שחסר בה פריט למרות ששילמתי.
מנסה לקבל שירות דרך האתר,וואטסאפ פייסבוק וכלום.
טלפון לא פעיל.
בושה וחרפה לא קונה כלום מהם יותר.
ראו הוזהרתם.
חברת דלתא היקרה, איך יכול להיות שכשיש בעיה אצלכם אתם לא טורחים להתקשר ללקוח ? איך יכול להיות שאתם מתחייבים ךהגעת ההזמנה לתאריך מסוים ואתם לא עומדים בהתחייבות ? איך יכול להיות שאתם לא מסוגלים לתת מענה קולי אנושי כשנדרש .אני התייאשתי מכם ,היום ביטלתי הזמנה ,אני מאוכזבת מכם ולקוחה שלכם אני כבר לא .
כל הטלפונים מנותקים
למייל אתם לא עונים
בווצאפ אין מענה של נציג
בקיצור אין מענה ואין חבילה
מה קורה בחברה הזאת?
ואפילו דרך החנויות נענתי בשלילה
אנחנו לא קשורים!!!
הזמנה D701563125.
לא הגיעה למרות שהובטח בין 16-20/8.
אין מענה אנושי או בכל אמצעי אחר.
זה לא שירות!!!
שירות אתר מזעזע אין מענה טלפוני לא מגיבים בצאט או בשום מקום אחר בקיצור לא מזמינה ממכם יותר בחיים.
ווואווו אני מנסה לחפש לקבל שירות משירות לקוחות של דלתא על קבלות באינטרנט ב144 וכל המספרים לא מחוברים או לחילופין משיבונים להשארת הודעות או צאטים שלא עונים שבועות או מיילים שלא מגיבים אליהם שבועות וגם הגעה פיזית לסניף ומוכרת שמודה ומאשרת שקרתה טעות ולוקחת מבחינת אחריות והיא מזכה חלקית מה שיכולתה אך היתר אמור להזכות דרך שירות לקוחות שמבטיחה שיחזרו מחר אליי וכמובן מהשירות לקוחות גם לא חוזרים. דלתא מתחבאים מאחרי מקלדת כי לפי התגובות כאן יש להם הרבה סיבות לזה. עד שכבר הגעתי לנציגה בצאט (סתומה, אטומה, אדיוטית ועוד הגדרות שיבהירו את חווית השירות מולה) היא כמו תקליט שבור בלי לבדוק מול המוכרת את הנושא בלי לקחת אחריות שגררו אותי הלוך חזור כל פעם לשווא לסניף היא מבקשת שאעשה הזמנה חדשה והפעם משלוח יהיה חינם ולטענתה גם תזכה את הםרש של המחיר היקר שנגבה הפעם, אחרי שכבר שילמתי למשלוח שגם ככה היה אמור להתקבל ללא תשלום בקוד קופון שעודכן על ידי המוכרת בסניף ביג פרדס חנה בפעם הראשונה ואחרי שהמוצרים הגיעו לא נכונים ואחרי שכבר הגעתי פיזית לסניף בתקווה לקבל שירות הליצנית הסתומה בשירות לקוחות מחייבת לבצע הזמנה נוספת בלי להחזר לחיובים קודמים של משלוח והקופון שניתן לי קודם. אני בהלם שבשביל זה ששלמתי שנים למועדון של דלתא ומזה שאני רואה ש"השרות המלכותי" הזה ניתן לכולם ואף אחד מהנהלה לא לוקח אחריות לעניין זה ומתקן את חוויות שירות של הלקוחות. ובואו נהיה כנים גם המוצרים לא אכותיים!
שירות לקוחות הכי מזלזל בארץ!!!
לצערי נתקלתי בשירות לקוחות אטום ,שלא מוכן לעשות אפילו בירור בשביל הלקוח.
ביקשתי להחליף מוצר שרק אתמול ירד מהאתר ולבדוק היכן אוכל למצוא אותו.
נתקלתי בנציגה בשם בראל -שיודעת רק להתנער מעבודה ששירות לקוחות צריך לעשות!
היתי לקוח של דלתא שנים, זאת הפעם הראשונה שפניתי לשירות ומבטיח שתהיה זאת פעם האחרונה!!!
שלום רב אשמח לכתובת פניות הציבור היום עברתי כשל שירות רציני בסניף פרדס חנה ברמה שהתחלתי לתעד אשמח לא לעשות כאן שיימיניג ושיפנו אליי בפרטי תודה