ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הום סנטר.
אודות הום סנטר
רשת הום סנטר, הפועלת משנת 1992, הינה אחת מהרשתות הגדולות בישראל בתחום ה"עשה זאת בעצמך" – מוצרים לשיפוץ ותחזוקת הבית והגינה.
הום סנטר מוכרת בלמעלה מ-40 סניפי הרשת מגוון של כלי עבודה, צבעים, אביזרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרי חשמל, כלי עבודה לגינה, ציוד קמפינג, ריהוט לבית ולגן, מוצרים לרכב ועוד.
שימו לב:
בחרו אמצעי ליצירת קשר עם הום סנטר:
הום סנטר – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות טלפוני הום סנטר לשאלות לגבי רכישה בסניפי הרשת – 03-9687800.
שעות פעילות המוקד הטלפוני של סניפי הרשת: בימים א'-ה' – שעות 8:30-16:30.
מספר פקס ליצירת קשר עם סניפי הרשת: 03-9692776.
לרוכשים באתר האינטרנט של הום סנטר – מספר הטלפון של מוקד שירות טלפוני הום סנטר לשאלות אודות רכישה באתר – 073-2746295.
שעות פעילות המוקד הטלפוני של האתר: ימים א'-ה' – שעות 9:00-14:00.
מספר הפקס לפניות לגבי רכישות באינטרנט: 09-9573294.
הום סנטר – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הום סנטר באתר האינטרנט של החברה, באמצעות הטופס ליצירת קשר בקישור הזה.
הום סנטר – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
הכתובת הראשית לשליחת אימייל לשירות הלקוחות של הום סנטר – info@homecenter.co.il.
לרשותכם גם כתובת דואר אלקטרוני נוספת לפניות בנושא רכישות באתר האינטרנט של החברה: internet@homecenter.co.il.
מומלץ לפנות באמצעות המייל בעיקר במקרים שאינם דחופים.
הום סנטר – כתובת משרדי החברה
כתובת לשליחת מכתבים: טוליפמן 7 ראשון-לציון, ת.ד 1556, מיקוד: 75364.
טבלת טלפונים הום סנטר לפי סניפים
שם סניף הום סנטר | טלפון |
---|---|
הום סנטר מחלקה כללית | 03-9687800 |
הום סנטר אופקים | 08-9923777 |
הום סנטר אור יהודה | 03-6341333 |
הום סנטר אילת | 073-2746295 |
הום סנטר אשדוד | 073-274-6295 |
הום סנטר באר שבע ביג | 08-973-0300 |
הום סנטר בילו | 073-274-6295 |
הום סנטר בני ברק | 03-968-7800 |
הום סנטר בת ים | 073-2746295 |
הום סנטר גן שמואל | 04-8286600 |
הום סנטר דיזנגוף סנטר | 073-2746295 |
הום סנטר נתניה | 09-8846099 |
הום סנטר הנהלה ראשית | 03-9687800 |
הום סנטר הרצליה | 03-9687800 |
הום סנטר חדרה | 04-6338488 |
הום סנטר חיפה | 04-8500040 |
הום סנטר טבריה | 04-6721144 |
הום סנטר יפו | 03-5187851 |
הום סנטר ירושלים | 02-6734222 |
אודות הום סנטר
הום סנטר כשמה כן היא, רשת חנויות שמהוות מרכז לבית. הרשת מציגה בפניכם מגוון רחב של מוצרים המתאימים לבית, והנדרשים בכל בית בישראל. בהום סנטר תוכלו למצוא אפילו את מה שלא ידעתם שאתם צריכים, כמו אביזרי אלקטרוניקה ייחודיים, כלי עבודה נוחים ואיכותיים, ואף רהיטים עמידים ומעוצבים בטוב טעם. בחנויות תוכלו למצוא מגוון מוצרים לתחזוקת הבית, אלמנטים לקישוט הבית, כלי עזר לתיקון ושיפוץ ועוד.
החברה קיימת כבר עשרות שנים בשוק הישראלי, ובעברה תוכלו למצוא אלפי לקוחות מרוצים. הום סנטר היא בין הרשתות הגדולות, הותיקות והמנוסות בתחום תחזוקת הבית בארץ. אחד מסוגי המענה הניתנים ברשת של הום סנטר, הוא "הום סנטר- שירות לקוחות". בקרב עובדי הום סנטר, שירות לקוחות הוא הראשון בחשיבותו, והוא זה שהופך את חוויית הקנייה של כל לקוח לטובה ונעימה יותר. חווייה כזו שגורמת לו לרצות לקנות אצלם עוד ועוד!
דרכי יצירת קשר נוספות עם הום סנטר
על מנת לתת מענה רחב, אפקטיבי, ומיטבי, חברת הום סנטר מכילה מספר ערוצים ליצירת קשר עם הגורמים השונים ברשת. בכדי להבטיח טיפול נכון בבעיית הלקוח, מומלץ להכין את נושא הפנייה מראש, בשילוב עם הפרטים הרלוונטיים למקרה (אם מדובר בקנייה בעייתית לדוגמה).
להלן ערוצי התקשורת השונים, והזמנים בהם ניתן מענה מצוות הום סנטר שירות לקוחות:
- *הום סנטר- טלפון לנושאי קניית מוצרים בחנויות השונות: 03-9687800, שעות פעילות המוקד הן ימים א'-ה' – שעות 8:30-16:30.
- הום סנטר- טלפון לנושאי קנייה באתר האינטרנט שלהם: 073-2746295, שעות פעילות המוקד הן ימים א'-ה'- שעות: 9:00-14:00.
- מספר פקס המקשר לסניפים ברחבי הארץ: 03-9692776.
- מספר פקס המקשר לרכישות באתר האינטרנט: 09-9573294.
- המעוניינים בכתיבת נושא הפנייה והמתנה לתגובה מנציגי שירות הלקוחות, יוכלו למצוא טופס יצירת קשר באתר, ולמלא אותו בקלות וביעילות בלחיצה כאן.
- תוכלו גם לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת האימייל הבאה ליצירת קשר בנושא רכישות בסניפי הרשת – info@homecenter.co.il או לחילופין בכתובת הזו – internet@homecenter.co.il ליצירת קשר בנושא רכישות באתר האינטרנט של הום סנטר.
- נזכיר מראש כי מענה שירות הלקוחות באמצעות דואר אלקטרוני עלול להיות ממושך יותר, ועל כן אם מדובר בנושא דחוף מומלץ לפנות באחת מדרכי יצירת הקשר שפורטו מעלה, כמו טלפון או פקס.
*כתובת משרדי החברה לשליחת מכתבים מודפסים ועוד- טוליפמן 7 ראשון לציון, ת.ד 1556, מיקוד 75364
שאלות – תשובות של לקוחות הום סנטר
שאלה: הזמנתי מהאתר מספר רהיטים לציוד המטבח, והם טרם הגיעו. האם יש דרך לברר היכן הם נמצאים ומתי זמן אספקה משוער?
תשובה: כן, תוכלו לעשות זאת באתר הום סנטר תחת הלשונית איפה ההזמנה שלי? הכניסו לשם את מספר הטלפון שהזנתם בעת הרכישה, ואת מספר ההזמנה הידוע לכם. בהמשך תקבלו מידע על אודות ההזמנה, על המיקום שלה ועל זמן האספקה המשוער, כך שתוכלו להיערך בהתאם.
*טיפ לקבלת שירות – יש להיערך לכך שבמיקומים חריגים כמו יישובי רמת הגולן או יישובי הערבה לדוגמה, זמני המשלוח ארוכים מהרגיל. לכן ייתכן שההזמנה שלכם לא התעכבה מעבר לרגיל, אלא שאספקתה לאזור המסוים נמשכת זמן ארוך מהרגיל.
אם בכל זאת אתם מרגישים שמשהו לא תקין קרה עם המשלוח שלכם, מוזמנים לפנות אליהם במייל המיועד לרכישות אינטרנטיות internet@homecenter.co.il.
שאלה: רכשתי כלי עבודה מהסניף הקרוב למקום מגוריי, וכשהגעתי הביתה גיליתי שבעלי כבר קנה את אותו הסט. האם אוכל להחזיר את המוצרים? או לקבל עליהם החזר?
תשובה: לפי חוק הגנת הצרכן ובהתאם לשירות הלקוחות שלהם, הדבר אפשרי כתלות בזמן שעבר ממועד הרכישה. כדי לעשות זאת, חזרי לסניף הרלוונטי תוך 14 ימים ממועד הרכישה, ותבקשי לבטל את העסקה. בצירוף קבלה על הרכישה, הסניף יחזיר לך את סכום החיוב מלבד 5% דמי ביטול, או 100 שקלים- הנמוך מביניהם. נוסיף כי במצבי ביטול עסקה שלא בשל רצון הרוכש, אלא בשל חוסר תקינות המוצר הנרכש, אין צורך לשלם דמי ביטול.
שאלה: קניתי מהום סנטר ארון לחדר, ולאחר שימשו סביר במשך כחצי שנה המדפים שלו נפלו והתפרקו. האם מגיע לי תיקון או החלפה? מהם זכויותיי?
תשובה: בהנחה שנעשה שימוש סביר במוצר, קיימת עליו אחריות. האחריות מגיעה כתעודה במועד הרכישה, ועליה מצויין הגוף שאמון על כך. במקרים רבים מדובר בגוף שלישי, שאותו חברת הום סנטר משווקת, ואז האחריות למוצר מוטלת עליו ואיתם יש ליצור קשר. במקרים אחרים בהם לא הופיעה תעודת אחריות של יבואן, האחריות הבלעדית היא של חברת הום סנטר והם יטפלו בבקשה. לשם כך ניתן ליצור קשר עם מחלקת הרכישות באתר, או בסניפי הרשת, כתלות באופן ביצוע הרכישה.
שאלה: אני מתמודד עם מוגבלות פיזית שמקשה עליי להתנייד במהלך היום יום. כיצד אוכל בכל זאת לרכוש מכם את המוצרים הדרושים לי?
תשובה: חברת הום סנטר משקיעה רבות בנושא הנגישות בסניפים ובאתר, בכדי לאפשר לכל אדם לקנות את מוצריה בנוחות ובקלות. הסניפים מונגשים והעובדים קיבלו הדרכות בנושא. אתר האינטרנט של חברה מעוצב כך שיהיה קל לגלוש בו ולהזמין דרכו. בכל מקרה של בעיה בתחום הנגישות, מוזמנים לפנות אליהם במייל הייעודי לכך aran_s@homecenter.co.il .
הום סנטר שירות לקוחות – טיפ לסיום
שירות הלקוחות של הום סנטר הוא מגוון, שימושי ומהימן. כפי שראיתם מעלה, ישנן אפשרויות רבות ליצירת קשר על מנת להתאים לאנשים בעלי העדפות שונות- שירות לקוחות של הום סנטר טלפון, פקס, אינטרנט, וכו. בנוסף, שירות הלקוחות יכול לפתור בעיות בטווח רחב שנע בין עזרה מקצועית לבעיה טכנית. על מנת להפיק את התועלת הרבה ביותר משירות הלקוחות של הום סנטר, אנו ממליצים ללקוחות להיות "מצויידים" בשלל המידע.
כלומר אם אתם מנסים לברר לדוגמה מה קרה להזמנה שהזמנתם באינטרנט וטרם הגיעה, הקפידו לברר פרטי הזמנה כמו אמצעי התשלום, מועד ההזמנה, וסוג הדגם המבוקש. כך העובדים של הום סנטר יוכלו למצוא את ההזמנה שלכם במהרה ובקלות, ויאתרו את הסטטוס שלה באתר.
לסיכום, אם אתם צריכים את עזרת הום סנטר, טלפון אחד והבעיה נפתרה!
25 Responses
קניתי דרך האתר.
התקשרו אליי ואמרו לי לבוא לקחת מסניף רעננה.
שעה שאני מחכה שמה כי לא יודעים על מה מדובר.
מנסה לתפוס אותם דרך הטלפון אין קול ואין עונה.
מנסה לשים את מס ההזמנה והמערכת כותבת "הפרטים אינם תואמים"
חווית קנייה גרועה ביותר וחבל מאוד שקניתי מהם.
עכשיו מנסה לבטל את ההזמנה.
אין שירות לקוחות
רכשתי מטבח מכם ובהתקנה היה חסר דלת של המדיח ההתקנה נעשתה ב-22.2.23 ועדיין אני מחכה לשירות שלכם שיספק לי את הדלת מאוזבת מאוד כי ביקשתם ממני לקנות את המדיח לפני ההתקנה הוצאה מיותרת אם הייתי יודעת שאין בכוונתכם לספק לי את הדלת לציין שבשירות לקוחות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת מקווה שעדיין תוכלו לספק לי את הדלת
אני קניתי ארון ולא קיבלתי מדפים ששילמתי עליהם תוספת של 80 שקל על כל מדף כבר שלושה חודשים אני מחכה שיחזרו אליי אין עם מי לדבר פשוט בושה
אתר על הפנים
שירות על הפנים
אין עם מי לדבר
הכל בוטים
חברה ברמה נמוכה
נכון מאוד
לצערי, מסכימה עם כל מילה
גלית אני מנסה לתקשר ואין מענה רצתי לדעת עם יש מזרונים מתנבחים יש לי עליה לתורה של הילד
קניתי דרך האתר. המוצר לא מגיע כבר חודש ימים למרות שהבטיחו לספק אותו לאחר שבועיים לכל היותר. יש הבטחות לשרות יעיל בלי סוף. אין מענה בשרות לקוחות. לא חוזרים אליך למרות עשרות פניות שלי בכל דרך אפשרית. אין עם מי לדבר!! גזלו ממני תשלום כולל משלוח ולא קיבלתי דבר.
רשת גרועה שאינה נותנת שרות ראוי.
אפנה לגורמים המטפלים בזכויות הצרכן.
הכל על הפנים גרוע ביותר
גרוע ביותר
מאוכזב מאוד על גבול החשד לעקיצה
לפני כחודש הזמנתי מחסן גינה ב 2200 ₪ ביצעתי עסקת אשראי ב 2 תשלומים
אחרי 5 דקות מתקשרת נציגה לומר לי שאין אחריות על המחסן והוא יכול להשבר ברוח וכו בקיצור שכנעה אותי שלא כדאי לי להשלים את הרכישה אמרתי לו טוב שתבטל לי את העסקה אמרה סבבה מפה לשם עבר חודש ביטלו לי רק רבע מהתשלום הראשון וגם רק אחרי עשרות שיחות למוקד שלא עונים בו מה שנראה שהם עובדים בשיטת מצליח ומי שלא בודק מחוייב חוייבתי החודש ב 1504 ₪ לא ממליץ להתקרב 0 בשירות לקוחות
נ ב. מתארגנת תביעה ייצוגית כנגד הום סנטר מי שמעוניין להצטרף שיחייג אליי 0546837043
אין אפשרות להגיע לאף אחד בחברה ולהתלונן
כל המספרים מובילים למענה אוטומטי
זו חברה ששירות הלקוחות שלה לא קיים
ממליץ בחום לעבור למתחרים
לפני חמישה חודשים רכשתי קומקום חשמלי מסוג ATL-742, ושלשום בעת רתיחת המים חלק קטן מזכוכית המיכל נסדקה לתוך המיכל.
לפני הכל בעיניי יש כאן תקלת בטיחות חמורה מאחר ומישהו עלול היה לשתות את שברי הזכוכית. יתרה מכך, נעניתי בסירוב לתיקון התקלה שנגרמה במהלך עבודה שגרתית של הרכיב (למרות שישנה אחריות לשנה).
כמובן שאחרי התשלום, אין עם מי לדבר באופן שקול.
פניתי אליכם וגם אל הספק GOLD LINE, מקווה שבפלטפורמה שכזו הנושא לא יפול על אוזניים ערלות. אדע לא להזמין דרככם יותר ולהפיץ אל מכריי ובכלי המדיה את המקרה הזה.
המוצר נרכש באתר. המוצר לא הגיע.
לא יצרו איתי קשר לתאם מועד הגעה
אין מענה לא באתר ולא בטלפון ולא במייל.
גם בנסיון לבטל את העסקה לא היה מענה
לא קיבלתי את המוצר ולא אפשר לי לבטל את העסקה
אי אפשר להשיג את החברה שאף טלפון שיש.
יש לי זיכוי כספי שפג תוקף, על סכום גבוה, ואין אל מי לפנות.
בושה של שרות לקוחות
שרות גרוע!! חודש ימים לא חזרו אליי
גם באתר
הזוי ומוזר. אני רוצה לקנות ונראה שהם לא רוצים למכור!! צריך לעבוד בלמצוא דרך ליצירת קשר. לא רוצים-לא צריך!
שלום,
בתאריך 13/07/2023 הזמנתי פריטים בעלות 99.80 ש"ח, הזמנה מספר 751077.
הפריטים התמהמהו מלהגיע וגם לאחר שקיבלתי הודעה שהגיעו לסניף בקריית אונו,
ניגשתי לסניף ודיברתי עם האחראי אלון והוא אמר שהפריטים עדיין לא הגיעו
(והוא אמר לי שזה קורה הרבה פעמים שאנשים מקבלים הודעה ועדיין לא מגיע הפריט).
אי לכך ביטלתי ההזמנה ואם תבדקו את ההזמנה תראו שהיא בוטלה.
אבל את הכסף לא החזרתם לי!
אבקש להחזיר לי הכסף במיידי.
פניתי אליכם מספר פעמים ואתם לא חוזרים אלי.
זוהי התרעה אחרונה.
חבל שתקבלו תגובות שליליות בשביל סכום כזה פעוט.
בברכה,
פיני רוטבלט
למה אין מספר טלפון של הסניף בראשון לציון , לא באתר ולא בקבלת רכישה.
בושה וחרפה שאין שרות לקוחות
אף אחד לא עונה,ואין דרך להשיג אותם
בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה
אתם איומים , לא עונים ל 8 טלפונים שניסיתי .
שרות גרוע במלוא מובן המילה
שווה לנסות תביעה משותפת. יש פה הפרה של כל חוק אפשרי. שרות לקוחות לא מתפקד. להתחיל לתבוע!
פשוט הזוי ובושה, מיליון טלפונים מיליון הודעות רכישה מאוגוסט ואף אחד לא עונה ולא מטפל. כסף לקחו ואין יחס, ממש הרגשה של השפלה הזמנה מספר 265743 שנקנתה בחיפה
בתאריך 23.11.2023 רכשתי בהום סנטר ראשון לציון בין היתר ארון שירות ( קוד פריט 5252113395 ) בסה"כ 749.90 ש"ח.
באותו יום הוא הורכב במרפסת בביתנו .
לצערנו במשך כ 10 ימים מאז הורכב הארון מקצועית בביתנו כל פעם נופל מדף אחר . נציין שלאחר ההתנתקות של המדף ממקומו נופלים המוצרים וחלקם ניזוקים ונשברים.
לא מדובר במשקל כבד ולמרות זאת המדפים לא נושאים את המשקל ופשוט מתנתקים ממקומם .בתחילה הטיה מסוימת ולאחר מכן התנתקות מוחלטת ונפילה. ההרכבה תקינה וחזרנו ובדקנו זאת.
השתלשלות העניינים מביאה אותנו לכלל מסקנה שהמוצר עשוי מחומרים זולים ושאינם עמידים ו/או סיבה אחרת שאינה ידועה לנו.
הגענו לכלל מסקנה כי אין לנו יותר אמון בארון ונרצה להזדכות עליו בחנות ולהחזירו לחנות למרות שהורכב ושאין בידינו את האריזה המקורית. ( חשבונית מקורית קיימת ).
נוסיף שבחרנו את המוצר היקר ביותר שהיה בחנות אך התאכזבנו קשות.
נודה לתשובתכם.