שירות הלקוחות של חברת הביטוח הראל, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון: ביטוח בריאות הראל, ביטוח חיים הראל, קרן פנסיה הראל, קרן השתלמות הראל, קופת גמל הראל ועוד.
חברת הביטוח הראל היא אחת מחברות הביטוח המובילות בישראל, המשווקת מגוון גדול של מוצרי ביטוח ובהם: ביטוחי בריאות, סיעוד, שיניים, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי משכנתא, ביטוח חיים ועוד.
ריכזנו כאן את הפרטים והדרכים המעודכנות ליצירת קשר עם שירות לקוחות הראל.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
הראל ביטוח – טלפון שירות לקוחות
- מוקד שירות טלפוני הראל: 2735*, טלפון נוסף: 03-7547823. שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של הראל: ימים א'- ה' בשעות: 8:00-16:00.
- למוקד ביטוח רכב של הראל יש לחייג אל 03-9208040 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 וגם ביום ו' בין השעות 08:30-12:30. שימו לב כי שעות הפעילות לביטוח עובדי מדינה הן 08:30-16:00.
- לתמיכה בהתחברות לאזור האישי יש לחייג אל 03-7547060 באותן שעות פעילות.
פקס: 03-7348114
שירות לקוחות הראל ביטוח וואטסאפ
ניתן לקבל מהראל ביטוח שירות לקוחות דרך הוואטסאפ באמצעות המספר 052-7544589. יש לשמור את המספר במכשיר הנייד שלכם בכדי לשלוח הודעת וואטסאפ לקבלת שירות או ללחוץ על הקישור הזה 052-7544589. יש לשים לב כי המענה האנושי זמין בשעות ובימים א'-ה' בשעות 08:30-15:30
הראל ביטוח – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות הראל באמצעות טופס ליצירת קשר יש להיכנס לקישור הזה.
כמה קישורים שימושיים שיוכלו לעזור לכם:
- להגיש תביעה
- לבדוק מצב תביעה
- לאתר ספקי שירות
- למשוך כספים
- להפקיד כספים
- לשנות מסלול השקעה
- לצפות בדוחות שנתיים
- לצפות במסמכים
- לעדכן אמצעי תשלום
- לעדכן פרטים אישיים
- לבדוק זכאות להלוואה
- להצטרף לביטוח
- להצטרף לחיסכון או השקעה
- שירות לקוחות ופניות הציבור
הראל ביטוח – שירות באמצעות דואר אלקטרוני
כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות לקוחות הראל – wecare@harel-ins.co.il
הפנייה באמצעות המייל מומלצת בעיקר במקרים שאינם דחופים.
הראל – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר: רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951, רמת גן 5211802, לידי הראל חברה לביטוח בע"מ.
פרטים על הראל ביטוח
קבוצת הראל עוסקת בתחומי הביטוח והשירותים הפיננסים בארץ מעל ל-80 שנה, והיא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל. הראל מספקת שירותי ביטוח בריאות (כמו ביטוח סיעוד, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח שיניים), ביטוח כללי (כמו ביטוח דירות, ביטוח רכב, ביטוח משכנתאות ועוד), ביטוח חיים, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, ניהול תיקי השקעות ושירותים פיננסים נוספים.
הראל שירות לקוחות – כל הדרכים ליצירת קשר
- לקוחות הראל יכולים להתחבר לאזור האישי שלהם באתר בכתובת www.harel-group.co.il. באזור האישי ניתן לראות מידע מפורט על כל אחד מסוגי הביטוחים או הקרנות שיש לכם בהראל. בנוסף, דרכו תוכלו לבצע פעולות שונות בקרנות ובביטוחים שלכם, כמו צפייה בדוחות, עדכון הפרטים האישיים ואמצעי התשלום, הגשת תביעה וקבלת מידע על אופן התקדמותה ועוד.
- באפשרותכם ליצור קשר עם נציגי השירות של הראל בהראל טלפון 03-7547777 או במספר 2735*, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-16:00. בנוסף, תוכלו לפנות לצ'אט עם נציג שירות דרך הוואטסאפ, בטלפון 052-7544589. הצ'אט פעיל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30-15:30.
- במקרה של ביטוח חיים או ביטוח לתושבים זרים, מאפשרת הראל, בנוסף על פנייה למספרי הטלפון, גם הגעה לקבלת קהל פיזית בכתובת אבא הלל 3, רמת גן – בית הראל. שעות הפעילות של קבלת הקהל הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-16:00.
מלבד זאת, חברת הראל מפעילה מספר מוקדים ייעודיים לפי סוג הפוליסה או הביטוח:
- ביטוח שיניים. מספר הטלפון של מוקד השירות לביטוח שיניים הוא 03-7547222, והוא פועל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 8:00-16:00.
- ביטוח רכב. ניתן ליצור קשר עם נציגי השירות של ביטוח הרכב בהראל טלפון 03-9208040. המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00, ובימי שישי בין השעות 8:30-12:30. שעות הפעילות של מוקד ביטוח הרכב של עובדי מדינה הוא רק בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30-16:00.
- ביטוח נסיעות לחו"ל. ללקוחות המתקשרים מהארץ, המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30-16:00, במספר הטלפון 03-7547080. ללקוחות המתקשרים מחו"ל, פועל המוקד למקרי חירום 24/7, בטלפון 03-7547030.
- ביטוח דירה. מספר הטלפון של מוקד הראל בענייני ביטוח דירה הוא 03-9208040. המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
- מוקד תביעות בענייני ביטוח עסק. ניתן ליצור קשר עם מוקד התביעות של הראל שירות לקוחות בטלפון 03-9294000. לצורך דיווחים על אירועים חדשים של נזקים לרכב ולרכוש, המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:30-19:00, או בימי שישי וערבי חג בין השעות 7:30-12:00. לצורך בירור מצב תביעות קיימות ניתן להתקשר בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30-16:00. על מנת לברר מצב תביעות צד ג', יש להתקשר בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בין השעות 9:00-16:00, או ביום שלישי בין השעות 9:00-14:00. מוקד זה מטפל בתביעות בלבד, ובכל נושא אחר בעניין ביטוח עסק יש לפנות לסוכן הביטוח.
- ביטוח סיעוד לחברי קופת חולים כללית. מספר הטלפון של המוקד לשירות כללי בנושא הוא 2700*, והוא פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:00-20:00, או בימי שישי וערבי חג בין השעות 7:00-13:00. בנוסף, מפעילה חבלת הראל צ'אט וואטסאפ ייעודי בהראל טלפון 050-8872700, שפועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-20:00, או בימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00-13:00. על מנת ליצור קשר עם המוקד בעניין תביעות, יש להתקשר לטלפון 1-800-55-11-22 ולבחור בשלוחה 2. שעות הפעילות של מוקד התביעות הינן בימי ראשון עד חמישי בין השעות 7:00-20:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 7:00-13:00.
- ביטוח בריאות לתושבים זרים. מספר הטלפון של המוקד לתושבים זרים הוא 03-7547020, והוא פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-16:00. לאחר השעה 16:00 יינתן מענה בטלפון בנושא בריאות וחירום בלבד.
- ניהול תיקי השקעות. מספר הטלפון של מוקד ניהול תיקי השקעות הוא 03-7546000, והוא פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-19:00. בנוסף, מפעילה חברת הראל צ'אט וואטסאפ ייחודי בעניין תיקי השקעות, במספר הטלפון 052-3683966, שעובד בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-17:00. כתובת המייל לבירורים ופניות בנושא ניהול תיקי השקעות היא marketing@harel-finance.co.il. לקוחות הפלטינום יכולים לפנות לטלפון 03-7546212 או לכתובת המייל platinum@harel-finance.co.il. חברות ותאגידים יכולים לפנות לטלפון 03-7546045 או לכתובת המייל shalomt@harel-finance.co.il. שעות הפעילות של מוקד פלטינום וחברות ותאגידים זהות לזה של מוקד ניהול ההשקעות.
הגשת תלונה לממונה על פניות הציבור של חברת הראל
הממונה על פניות הציבור של חברת הראל היא עו"ד אפרת אולברג-גרטל. במקרה ואינכם מרוצים מן המענה שניתן לכם על ידי אחד הנציגים או מוקדי השירות של החברה, תוכלו לפנות למשרדה דרך אחד ממספרי הטלפון 03-7547828 או 03-7547823, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-16:00. בנוסף, תוכלו לפנות דרך צ'אט הוואטסאפ במספר 052-9696364, או דרך המייל בכתובת wecare@harel-ins.co.il.
שאלות על שירות לקוחות הראל
מה אני עושה אם אני לא מצליח להתחבר לאזור האישי שלי?
הראל שירות לקוחות מפעילה מוקד לתמיכה בהתחברות לאזור האישי, בהראל טלפון 03-7547060. שעות הפעילות של המוקד הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-16:00.
איך אני רוכש ביטוח של חברת הראל?
על מנת לרכוש את אחד הביטוחים של חברת הראל, ניתן להכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.harel-group.co.il, למלא את פרטיכם האישיים בטופס המקוון, וסוכן ביטוח של החברה ייצור עמכם קשר.
איך אני מצטרף לביטוח הסיעוד של הראל לחברי קופת חולים כללית?
ניתן להצטרף לשירות של ביטוח הראל לחברי קופת חולים כללית דרך הטלפון 04-9046693, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-21:00.