שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס האשראי של בנק לאומי – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.
חשוב לדעת שכרטיס אשראי לאומי מונפק על ידי חברת האשראי MAX, כך שהשירות ללקוחות כרטיס אשראי לאומי ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של MAX.
מחזיקי כרטיסי האשראי של בנק לאומי נהנים מהטבות במגוון בתי עסק ובהם: מגוון חברות תעופה, ביטוחי נסיעות מוזלים, ומגוון הטבות הזמינות באפליקציית 'לאומי גודיז'.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- שירות באמצעות SMS
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק מסנג'ר – Facebook messenger
- שירות עצמי
- קבלת קהל
- נציב תלונות הציבור
כרטיס אשראי לאומי – טלפון
- מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-617-8888. שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של כרטיס אשראי לאומי: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00
- במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6178800. שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- ניתן לשלוח SMS למספר 055-7000555 ולקבל תשובה מנציג טלפוני.
- ניתן לחייג גם לטלפון 03-9545522 או 5522* לקבלת בנקאי לתמיכה טכנית.
- תשלום חוב – 03-6178833. שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00.
- לתשלום חוב דרך האתר לחץ כאן
- קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – להלוואה מיידית אונליין ללקוחות כל הבנקים לחץ כאן
כרטיס אשראי לאומי – שירות באמצעות SMS
ניתן לשלוח SMS למספר: 055-7000154 עם כל שאלה או בקשה שיש לכם ונציג שירות אנושי יסמס לכם חזרה ויטפל בפנייתכם במהירות.
שירות לקוחות ב-SMS ניתן בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד 22:00 בלילה, ובימי שישי וערבי חג מ-08:30 עד 13:00 בצהריים.
כרטיס אשראי לאומי קבלת שירות לקוחות דרך האתר
לפניכם מספר קישורים שימושיים לפני פנייתכם לשירות הלקוחות:
כרטיס אשראי לאומי – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp
מספר טלפון לקבלת שירות מיידי ב-whatsapp (ווטסאפ) של שירות הלקוחות של כרטיס אשראי לאומי – 0527799977.
כרטיס אשראי לאומי – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר
לקבלת שירות לקוחות כרטיס אשראי לאומי באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן. להגעה ישירה לעמוד הפייסבוק של מקס קארד לחצו כאן.
כרטיס אשראי לאומי- שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר לאומי קארד אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.
כניסה לאיזור השירות העצמי באתר לאומי אונליין.
כרטיס אשראי לאומי – קבלת קהל
כתובת: דרך בן גוריון 11, פרדס כץ בני ברק
שעות קבלת קהל:
- בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-20:00
- ביום ו' בין השעות: 8:00-13:00
כרטיס אשראי לאומי – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- למשלוח דואר: תחום תלונות הציבור. כתובת: דרך בן גוריון 11 בני ברק 51260 ת.ד 2205
- פקס: 03-6177022.
- טלפון: 03-6178631.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.
בקצרה על לאומי קארד
חברת לאומי קארד נמנית בין אחת משלושת חברות האשראי בישראל. חברת כרטיסי האשראי הוקמה בשנת 1996 על ידי הבנק הבינלאומי ובראשית דרכה נקראה "אלפא קארד". החברה השיקה כרטיס אשראי חדש מסוגו בשם "ויזה אלפא". הכרטיס היה דומה בעיצובו לעיצוב של כרטיס האשראי של חברת Cal. עד שנת 2000 הבעלות על חברת כרטיסי האשראי cal הייתה משותפת לבנק דיסקונט ולבנק לאומי. בשנת 2000 הבעלות על חברת כ.א.ל עברה במלואה לדיסקונט ושונה שמה של "אלפא קארד" ל "לאומי קארד". החל משנת 2019 חברת לאומי קארד בע"מ מציעה פתרונות אשראי ושירותי סליקה תחת המותג הפיננסי MAX.
מהי חברת MAX?
קרוב לוודאי שאם תגלשו ברחבי האינטרנט ותחפשו לאומי קארד טלפון יופיע לכם פעמים רבות מידע אודות חברת כרטיסי האשראי MAX. כ 75% ממניות חברת MAX כפופות לקרן האמריקאית ורבורג פינקוס וה 25% הנותרים נמצאים תחת מנורה מבטחים, קבוצת אלייד וכלל ביטוח. חברת MAX נחשבת כמותג על ישראלי בתחומיי האשראי וביצוע התשלומים אשר נמצאים תחתיו למעלה מ 2 מיליון כרטיסי אשראי פעילים. בנוסף, המותג MAX מספק שירותי סליקה למעל 40 אלף בתי עסק. שינוי השם מחברת לאומי קארד בע"מ למותג כרטיסי האשראי MAX התבצע בעקבות החלטת הממשלה לעודד תחרות בנקאית באמצעות הפרדת חברות כרטיסי האשראי מבעלות הבנקים הגדולים.
כל הטלפונים ליצירת קשר עם לאומי קארד
קיימים מספר מוקדים עיקריים שיסייעו לכם ליצור קשר עם לאומי קארד טלפון:
- מוקד שירות לקוחות פרטיים לאומי קארד:
שעות פעילות – א' – ה' 8:00 – 20:00, ימי ו' – 8:00 – 13:00
טלפון – 03-6178888 או 03-6178866 - מוקד תמיכה טכנית:
שעות פעילות – א' – ה' 8:00 – 20:00 , ימי ו' – 8:00 – 13:00
טלפון – 1-700-70-32-32 - מוקד גבייה:
שעות פעילות – א', ג', ד', ו' – 8:00 – 12:00, ב' ו – ה' – 16:00 – 19:00
טלפון – 03-6178889 - מוקד חסימות במקרה של אובדן או גניבת הכרטיס:
שעות פעילות – המוקד פועל 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע.
טלפון – 03-6178888, טלפון למקרי חירום – 03-6178800 - שליחת דואר ללאומי קארד – בן גוריון 11 בני ברק, מיקוד – 51260, תא דואר – 2205.
מה שואלים את שירות לקוחות לאומי קארד?
שאלה: אם כרטיסי האשראי רשום על לאומי קארד, האם יש צורך להחליף אותו לכרטיס עם השם החדש?
תשובה: אין בכך צורך. כל עוד לא עברתם לבנק אחר, עדיין תמשיכו להנות מההטבות ומהשירותים הייחודים שמעניקה החברה. כרטיס האשראי שלכם יעבוד כרגיל ואינכם נדרשים לבצע פעולה מצידכם. כשייגמר תוקף כרטיס האשראי הנוכחי, תקבלו באופן אוטומאטי לביתכם כרטיס אשראי חדש עם שם המותג MAX.
שאלה: איך מבחינים בין כרטיס MAX של בנק לאומי לכרטיס MAX חוץ בנקאי?
תשובה: כרטיס MAX בנקאי מופקד בבנק לאומי ועליו מוטבע הלוגו של הבנק. לעומת זאת, על כרטיס MAX חוץ בנקאי מוטבע השם של לאומי קארד שבה הוא הונפק ובנוסף שם המועדון שאליו הוא שייך, למשל – בהצדעה, ארגון המורים.
שאלה: האם קיימים שינויים בהטבות המוענקות ללקוחות המועדונים של MAX?
תשובה: לא. כלל שיתופי הפעולה של מותג כרטיסי האשראי MAX ממשיכים כרגיל. לקוחות חדשים מבנקים אחרים מוזמנים להצטרף לכרטיסי מועדוני הלקוחות המובילים בישראל – מועדון "ביחד בשבילך" – של ההסתדרות החדשה, מועדון "קרנות השוטרים", מועדון "תמורה" – לארגון המורים ומועדון "בהצדעה" – לחיילים משוחררים ולמשרתי מילואים.
שאלה: אילו עקרונות עומדים בראש סדרי העדיפויות של החברה?
תשובה: חברת כרטיסי האשראי MAX מציבה לנגד עינייה את רצונות הלקוחות, את צורכיהם ומספקת עבורם פתרונות פיננסיים מגוונים כדוגמת הלוואות מותאמות אישית, פתרונות אשראי ואף כרטיסי אשראי חכמים המאפשרים ניהול מתקדם ויעיל של ההוצאות השוטפות.
שאלה: האם חברת MAX מספקת פתרונות סליקת אשראי לבעלי עסקים?
תשובה: בהחלט. חברת MAX מספקת שירותים פיננסיים מגוונים לבעלי עסקים שבהם נכללים גם שירותי סליקה וניכיון. כבעלי עסקים תוכלו לקבל מחברת MAX הלוואות, אמצעים דיגיטליים לניהול העסק, הפקת דו"חות תקופתיים ומגוון פתרונות פיננסיים ושיווקיים.
שאלה: האם חברת MAX מספקת ביטוחים?
תשובה: כן. אצלנו תוכלו להנות ממגוון ביטוחים כדוגמת ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח עסקים וביטוח משכנתא.
שאלה: היכן ניתן לצפות בכל ההטבות המוענקות מMAX?
תוכלו לצפות בכל ההטבות באמצעות כניסה לאיזור האישי. לאיזור האישי ניתן להיכנס באמצעות שם משתמש וסיסמא או לחילופין באמצעות הזדהות עם דרכון או עם תעודת זהות וכניסה עם קוד חד פעמי.