שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס אשראי יינות ביתן – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.
שימו לב: בעקבות מכירת רשת יינות ביתן, גם מועדון הלקוחות של הרשת עבר וכעת הוא חלק ממועדון Family 365 המתופעל על ידי חברת האשראי כאל.
מועדון Family 365 כולל את רשתות השיווק והקמעונאות: המשביר לצרכן, יינות ביתן, שוק מהדרין, מגה בעיר וחברת קשרי תעופה.
לקוחות מועדון פמילי 365 נהנים מהטבות ברשתות המועדון, כמו גן במגוון גדול של בתי עסק נוספים.
שימו לב:
כרטיס אשראי יינות ביתן – טלפון
מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-5726444.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של כרטיס אשראי יינות ביתן – כאל:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00
- ימי ו' וערבי חג – המוקד סגור
- ימי חול המועד: 08:30-14:00
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-5723700.
במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-5723666. שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
תשלום חוב – 03-5724326. שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00. בימי ו' המוקד סגור.
קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 03-5723606.
כרטיס אשראי יינות ביתן – שירות עצמי באתר האינטרנט
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר כאל אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.
כניסה לאיזור השירות העצמי באתר כאל אונליין.
כרטיס אשראי יינות ביתן – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp
מספר טלפון לקבלת שירות ב-whatsapp (ווטסאפ) – 03-5725111.
שעות פעילות שירות הלקוחות באמצעות ווטסאפ: ימים א'-ה' בין השעות: 08:30-16:00. מומלץ לשמור את המספר בטלפון הנייד.
כרטיס אשראי יינות ביתן – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת המייל של מוקד שירות הלקוחות של כרטיס אשראי יינות ביתן – כאל – calservice@icc.co.il.
כרטיס אשראי יינות ביתן – קבלת קהל
כתובת: תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583.
שעות קבלת קהל:
- בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-18:00
- בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
- בערבי חג: 08:00-12:00
- בימי חול המועד: 08:00-14:00
כרטיס אשראי יינות ביתן – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- כתובת למשלוח דואר: נציב תלונות הציבור, כרטיסי אשראי לישראל בע"מ, תפוצות ישראל 13 גבעתיים 5358331.
- פקס: 03-5724349.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.