שירות הלקוחות של חברת המזון שטראוס עלית – Strauss Group – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות שטראוס עלית, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
שטראוס עלית – טלפון
מוקד שירות טלפוני שטראוס עלית 1-800-777-777
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של שטראוס עלית:
המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00
טלפון נוסף: 6860*
פקס: 03-6752279
שטראוס עלית – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של שטראוס עלית באמצעות טופס ליצירת קשר באתר האינטרנט של קבוצת שטראוס – בקישור הזה.
שטראוס עלית – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של שטראוס עלית: service@Strauss-Group.com
שטראוס עלית – נציב תלונות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: הסיבים 49, ת.ד. 194, פתח תקווה 49517.
בקצרה אודות שטראוס עלית
שטראוס עלית היא חברת מזון ומשקאות ישראלית המתמחה בייצור והפצה של חטיפים, קפה, שוקולד ומוצרי ממתקים. החברה נוסדה בשנת 1933 על ידי ריצ'רד והילדה שטראוס כעסק קטן לקליית קפה ברמת גן, ישראל. כיום, שטראוס עלית היא אחת מחברות המזון והמשקאות הגדולות בישראל וידועה במוצריה האיכותיים ובאסטרטגיות השיווק החדשניות שלה.
במהלך השנים, הרחיבה שטראוס עלית את קו מוצריה למגוון רחב של מוצרים, לרבות קפה, תה, חטיפים, ממתקים ושוקולד. חלק מהמוצרים הפופולריים ביותר שמייצרת החברה כוללים את מותג הקפה עלית, חטיפי שוקולד פסק זמן וחטיף התפוצ'יפס. שטראוס עלית ידועה גם בפיתוח מוצרים חדשני, כמו הצגת השוקולד הראשון ללא סוכר בישראל.
בשנים האחרונות המשיכה שטראוס עלית לצמוח ולהרחיב את עסקיה. לחברה נוכחות חזקה בישראל והתרחבה לשווקים נוספים, לרבות אירופה, אסיה וצפון אמריקה. שטראוס עלית עוסקת גם במספר תחומים נוספים, לרבות מוצרי חלב, מים ומזון תינוקות. ניתן לייחס את הצלחת החברה למחויבותה לאיכות וחדשנות, כמו גם אסטרטגיות השיווק שלה.
אחד המפתחות להצלחתה של שטראוס עלית הוא ההתמקדות בקיימות ואחריות חברתית. החברה מחויבת לצמצם את ההשפעה הסביבתית שלה, ויישמה מספר יוזמות להפחתת טביעת הרגל הפחמנית והפסולת אותה היא מייצרת. שטראוס עלית מעורבת גם במספר יוזמות חברתיות, כולל תוכניות לקידום חינוך, בריאות ואיכות חיים.
ככלל, שטראוס עלית היא חברה מצליחה וחדשנית שצמחה מעסק קטן של קליית קפה לחברת מזון ומשקאות מובילה בישראל ומחוצה לה. עם מחויבותה לאיכות, חדשנות וקיימות, שטראוס עלית ממוקמת היטב להמשך הצלחה בעתיד.
שטראוס עלית – כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות
המחויבות של שטראוס עלית לשביעות רצון הלקוחות ניכרת בדרכים השונות שהיא מעניקה תמיכה ללקוחותיה. כיאה לחברה מהגדולות בישראל, אשר מספקת מוצרים למגוון רחב של אוכלוסיות וכמות גדולה של לקוחות – חברת שטראוס עלית מציעה מספר דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות שלה:
- שטראוס עלית – טלפון: ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה באמצעות הטלפון. מספר טלפון שטראוס עלית הינו – 1-800-29-39-49. ישנו גם מספר נוסף – שטראוס עלית טלפון קווי: 6860*.
- וואטסאפ: כיום, בעידן בו מרבית התקשורת שלנו עם סביבתנו כבר אינו מתנהל דרך הטלפון הקווי אלא באמצעות אפליקציות ורשתות חברתיות שונות, חברות רבות מבינות את הצורך להפעיל שירות לקוחות באפליקציית ה – וואטסאפ. על מנת ליצור קשר עם החברה באמצעות וואטסאפ יש להיכנס לאתר האינטרנט של החברה (בקישור זה) דרך דפדפן הטלפון הנייד. בעמוד זה באתר האינטרנט תמצאו קישור שיוביל אתכם לשיחה עם נציג שירות דרך אפליקציית הוואטסאפ.
- דואר אלקטרוני: הדואר האלקטרוני יכול להיות פתרון נהדר ליצירת קשר עם החברה במקרים של פניות ארוכות במיוחד, או כאלו שדורשות אסמכתאות שיכולות להיות מועברות רק באופן ויזואלי. על מנת ליצור קשר עם חברת שטראוס עלית באמצעות הדואר האלקטרוני, יש לשלוח את המייל לכתובת הבאה – customer.service@strauss-group.com.
- שיחת וידאו בשפת הסימנים: באופן לא שגרתי וכמאמץ מיוחד להנגשת השירות של חברת שטראוס עלית לכל חלקי האוכלוסייה השונים, ניתן ליצור קשר עם נציג שירות באמצעות שיחת וידאו בשפת הסימנים. שירות זה נועד במיוחד לאוכלוסיית החירשים אשר אינם יכולים לגשת לשירות הלקוחות באמצעות שיחת טלפון.
- רשתות חברתיות: כאמור לעיל, כיום מרבית האינפורמציה והתקשורתי בינינו מתבצעת באמצעות הרשתות החברתיות והאפליקציות השונות. בשל כך, חברות רבות, לרבות חברת שטראוס עלית מתפעלות חשבונות ברשתות החברתיות המובילות על מנת לעדכן את קהל לקוחותיהם במבצעים השונים וההצעות המשתנות של החברה.
צוות שירות הלקוחות זמין לענות לשיחות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-17:00.
סיבות ליצירת קשר עם שירות לקוחות שטראוס עלית
ישנן מספר סיבות לכך שלקוחות יצטרכו לפנות לצוות שירות הלקוחות של שטראוס עלית:
- הזמנות: לעתים לקוחות נתקלים בבעיות שונות בעת הזמנת המוצרים של החברה. באמצעות שיחת טלפון, שטראוס עלית יכולה לעזור ללקוחות בעת ההזמנה.
- שאלות לגבי מוצרים שונים: ללקוחות עשויות להתעורר שאלות לגבי המוצרים השונים בנושאים של תזונה, אלרגניים, הרגלי אכילה ועוד. לכן, באמצעות דואר אלקטרוני, שיחת וואטסאפ או שיחת טלפון, שטראוס עלית מתחייבת לספק תשובות לשאלות אלו תוך 24-48 שעות לכל היותר.
- מתן משוב או ביקורת לחברה: שטראוס עלית מעריכה משוב מלקוחות ומשתמשת בו כדי לשפר את המוצרים והשירותים שלה. לקוחות שיש להם חוויה חיובית עם מוצר או שירות יכולים לחלוק את המשוב שלהם עם החברה, בעוד שבעלי חוויה שלילית יכולים להביא את חששותיהם לידיעת צוות שירות הלקוחות, שיפעל לפתרון הבעיה.
שירות לקוחות שטראוס עלית שאלות ותשובות נפוצות
אני מעוניין לבצע הזמנה של מוצר של חברת שטראוס עלית, כיצד אוכל להזמין את המוצר ללא צורך בקנייה מרשתות השיווק השונות?
כאמור, מוצרי חברת שטראוס עלית משווקים במגוון רשתות בכל רחבי הארץ. אם ברצונך לרכוש מוצרים של החברה מבלי לרכוש אותם דרך רשתות השיווק – לקוחות יכולים לבצע הזמנות בשטראוס עלית דרך אתר החברה או בטלפון למספר החינם.
מהי מדיניות ההחזרה של החברה?
שטראוס עלית מציעה מדיניות החזרה של 30 יום למוצרים הנרכשים דרך אתר האינטרנט שלה. לקוחות יכולים ליצור קשר עם שירות לקוחות שטראוס עלית כדי ליזום החזרה ולקבל החזר.
האם אני יכול לעקוב אחר ההזמנה שלי?
כן, באמצעות הרשמה לחשבון באתר האינטרנט של שטראוס ניתן לעקוב אחר ההזמנות הפעילות ואחר סטטוס הזמנות העבר אותן ביצע הלקוח.
אילו אמצעי תשלום מקבלים שטראוס עלית?
שטראוס עלית מקבלת מספר אמצעי תשלום, כולל כרטיסי אשראי, PayPal והעברות בנקאיות. כמו כן, במידה ואין ברשותך את אמצעי התשלום לעיל, ניתן לרכוש את מוצרי החברה השונים דרך רשתות השיווק הרבות.