שירות הלקוחות של בילבונג – Billabong. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת בילבונג – Billabong, לשימושכם.
בילבונג – Billabong משווקת בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי ים, נעליים, אקססוריז ועוד.
ערוצי שירות לקוחות:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות הטלפון: 03-7130000 .
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן למצוא באתר האינטרנט של בילבונג – Billabong מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות אימייל: support@terminalx.com.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הזה. שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – אינסטגרם- Instagram
שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – יוטיוב- Youtube
שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות ערוץ היוטיוב: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בשירות:
- החזרות/ החלפות
- ביטול עסקה
- תשובות לכל השאלות
- GIFT CARD ותווי קניה
- הטבות מולטיפאס
- איפה ההזמנה שלי
- מבקר פנים – מקשיבון
- יצירת קשר
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בילבונג – Billabong לכתובת: ת.ד. 575 כפר ויתקין 40200.
5 Responses
רוצה לדווח
על שירות זוועתי בבילבונג קניון רוטשילד בראשון לציון עי מנהלת שלא רצתה להזדהות והחביאה את השם שלה שתלוי על הצוואר
נכנסתי לעשות קניה לבן זוגי ולבן שלי אני אחת לעונה עושה קניה בבילבונג בש באלפים
נכנסתי לחנות היה חום איימים חנות בלי מזגן ריח מזוויע הפרינססה יושבת שאלתי אם אפשר מיזוג אבל הבנתי שקר לה כי היתה עם קפוצון אז אמרתי לא נורא
התחלתי לחפש חולצות הוצאתי חולצה ראשונה ובקשתי מידה היא לא קמה
נכנסה עובדת ואמרה שאין מידה
פתחתי חולצה אחרת בדדיוק המנהלת טרחה בטובה לקום אלי חשבתי לעזרה אבל לאאאא היא באה לסדר אחרי את החולצה
וביקשה שלא לפתוח כי כולם אותם גיזרה אמרתי לה אין בעיה עם הגיזרה אני מכירה את המותג אבל כל החולצות שונות מקדימה ומאחורה מבחינת הטקסטורה ואני רוצה לראות את הדוגמא ושתתבייש ככה להתנהג ללקוחה שבאתי לעשות קניה של אלפים התחילה לצעוק עלי מזל שהחנות הייתה שוממתת
ואני מבינה גם למה
וחבל מאוד
לתת לאחת כזו ילדה בת 20 תואר מנהלת שהיא מנהלת אותו בצורה שבעל המותג מפסיד בגללה מיליונים
דחוף לעשות בדק בית
אני בחיים לא פגעתי בפרנסה של בנאדם
אבל היאא סוג של העיפה אותי מהחנות ואני מזועזעת
אני מנהלת מרכז הזמנות גדול ומטפלת בים לקוחות ומתמודדת גם עם קשים
באהבה ובנועם
אבל להכנס לחנות שמתקיפים אותך
ועוד יותר נהיה לי חם מהבושה
וכדי שזה לא יקרה ללקוח נוסף
מציעה לכם כדי שתגיעו ליעדים ותרוויחו לבדוק במצלמה את ההתנהלות שלה ולחקור לעומק
הבחורה הזו לא לטובת החנות!!!!
הבחורה הזו באה כדי לא לעשות כלום ולקבל כסף ולהיות מנהלת
גם אני חוויתי את אותו הדבר
שירות זבל חוסר כבוד ללקוח
המחירים גם ככה מאוד יקרים אצלם אז לפחות
שירות צריך להיות ברמה גבוהה
שלום רב.
בתאריך 02.06.23 בשעות בוקר פניתי לסניף חולון להחליף מתנה מבאלי. מוכרת לא הסכימה להחליף. אני מאוד מאוחזבת. פריט ששילמנו 450 שקל לא רוצים להחליף!!! לפי הנחיות משרד בריאות. הסיבה לא מוצדקת בכלל!!! בחנות כל לקוח מודד את הבגד זה מותר אבל להחליף לא ניתן!!! יותר לא אקנה בחנות שלכם!!!
קניתי נעליים לבן שלי גם ככה במחיר מופקע
הנעל שיפשפה לו את כל הרגל
חזרתי לחנות באותו יום עם תמונות של הרגל
שלחו לשרות לקוחות שהחזירו מכתב מוזר ולא זיכו לא החליפו כלום פשוט התעלמו
בכל הטלפונים לא עונים!! מוכרות אדישות!!
פשוט בושה וחוצפה
לא מתכוונת
לשתוק !!
שרות זוועה תלמדו מאסוור איך מינתהל שרות לקוחות