Laline (ללין) היא רשת למוצרי טיפוח ולייף סטייל, הפועלת משנת 1999 ומפעילה כיום למעלה מ-100 חנויות בישראל ובעולם.
ריכזנו כאן את כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של Laline – ללין – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של רשת Laline – ללין ופרטים נוספים.
בחרו ערוץ ליצירת קשר:
Laline – ללין – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות Laline – ללין זמין במספר הטלפון: 03-905-1740.
שעות המענה הטלפוני: א'-ה': 09:00-19:00 | יום ו': 09:00-13:00.
לפניות בנושא אתר האינטרנט בלבד: טלפון- 072-250-2505.
פקס: 03-9721490
Laline – ללין – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן לפנות לשירות לקוחות Laline – ללין גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.
Laline – ללין – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני- Email
שירות לקוחות Laline – ללין זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: Support@Laline.co.il.
בנושאים הקשורים לרשת החנויות או לכל נושא אחר: כיתבו לכתובת המייל: sherutfox@fox.co.il.
Laline – ללין – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
שירות לקוחות ללין זמין גם באמצעות הצ'אט אתר האינטרנט של החברה. לחצו על אייקון הצ'אט שבתחתית המסך.
Laline – ללין – שירות לקוחות – Whatsapp
ניתן לפנות לשירות לקוחות ללין באמצעות הווטסאפ – בקישור הזה.
Laline – ללין – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק- Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין בפייסבוק מסנגר של החברה: בקישור הזה.
Laline – ללין – שירות לקוחות באמצעות אינסטגרם- Instagram
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
Laline – ללין – שירות לקוחות באמצעות יוטיוב- Youtube
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין בערוץ היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסיע לכם ביצירת קשר:
- מדיניות משלוחים
- ביטול עסקה והחזרות
- תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
- תקנון
- dream card
- הטבות מועדון
- הצטרפות למועדון DREAM CARD
- יצירת קשר
- שירות לקוחות
Laline – ללין – שירות לקוחות – כתובת
פנייה אל שירות לקוחות Laline – ללין באמצעות הדואר, בכתובת: רחוב החרמון 9, קריית שדה התעופה, ת.ד. 125, מיקוד 70100 נתב"ג.
בקצרה על חברת ללין
ללין היא חברה ישראלית מוכרת בתחום הטיפוח, לייף סטייל, היגיינה ועוד. החברה משווקת ומפתחת מגוון רחב של מוצרים, ביניהם בשמים, סבונים, קרמים לטיפוח הפנים, חלוקי רחצה מפנקים, נרות ועוד. לרשת כמה נינוחות ייחודיים שהפכו אותה למוכרת ואהובה על הקהל הישראלי והבינלאומי. החברה נוסדה בשנת 1999 ובהתחלה היה לה סניף אחד קטן במרכז תל אביב. עם הצלחת החנות בקרב הקהל היא הפכה לרשת גדולה וסניפים נוספים התחילו לצוץ בכל רחבי הארץ. בהמשך נוצרו גם שיתופי פעולה בינלאומיים שהפכו אותה לפופולרית במיוחד. כיום ניתן למצוא את מוצרי החברה ביותר מכ-180 חנויות ברחבי הארץ והעולם.
ללין שירות לקוחות – עוד דרכי יצירת קשר
- לחברת ללין שירות לקוחות שמתפרס על פני כמה פלטפורמות. קודם כל, יש מוקד טלפון ללין שפועל במהלך ימות השבוע, לא כולל סופי שבוע, ערבי חג וחגים. טלפון ללין שירות לקוחות בכל הקשור לחנויות ולמוצרים השונים הוא 03-9051640. ניתן לשלוח להם במידת הצורך גם פקס. מספר טלפון ללין בפקס הוא 03-9050221.
- אם ברצונכם לשלוח דואר אל ללין, הכתובת של משרדי החברה הראשיים היא רחוב החרמון 9, קריית שדה התעופה, מיקוד 70100 נתב"ג..
- אם אתם רוצים ליצור קשר עם ללין בכל הנוגע לאתר אינטרנט, לחברת ללין טלפון מיועד לכך. המספר הוא 072-2502505. שעות פעילות המוקד הן ימי ראשון עד חמישי, בין השעות 9 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים. בכל הנוגע לאתר האינטרנט ניתן לפנות גם אל כתובת המייל Support@Laline.co.il.
- ניתן גם ליצור קשר עם שירות לקוחות ללין באמצעות הלשונית הייעודית "צור קשר" באתר שלהם. הכתובת היא https://www.laline.co.il/contact/contact-us. יש למלא שם את הפרטים שלכם ואת נושא הפנייה ונציג שירות לקוחות ללין יחזור אליכם בהקדם.
- לחברת ללין יש גם שירות בווטסאפ. אפשר לשלוח להם הודעת ווטסאפ למספר 050-2362884 והנציגים ישתדלו לעזור לכם או להפנות אתכם אל היעד המבוקש.
- אפשר לפנות אל ללין גם בפלטפורמות הסושיאל מדיה השונות שהיא מפעילה. לרשת יש דף פייסבוק רשמי, בכתובת https://www.facebook.com/Laline.Israel, ועמוד אינסטגרם עם המשתמש Lalineisrael.
- באתר האינטרנט של ללין www.laline.co.il תוכלו למצוא מידע על מגוון מוצרים שונים, על מועדון הלקוחות ועל הטבות שונות. בנוסף, תוכלו לקבל פירוט רב על משלוחים, מדיניות החזרה ותשובות על שאלות נפוצות.
החנויות של ללין
לרשת ללין יש עשרות חנויות ברחבי הארץ שמוכרות את מגוון המוצרים שלהם. כדי למצוא את הסניף הקרוב ביותר לביתכם ניתן להיכנס אל המקום המיועד לכך באתר האינטרנט שלהם, בכתובת https://www.laline.co.il/branches. אפשר לצמצם את החיפוש באמצעות העיר הרצויה ולמצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת בכל הנוגע לסניף: שעות פתיחה, כתובת והכוונה בווייז.
שאלות על שירות לקוחות ללין
האם אפשר לרכוש את מוצרי ללין באופן מקוון?
בנוסף לסניפים הרבים שלה, רשת ללין מפעילה גם חנות מקוונת למוצרים שלה. ניתן למצוא שם את כל מוצרי החנות השונים שיכולים להגיע במשלוח ישירות עד אליכם הביתה. לפני הזמנה של המוצרים כדאי לוודא שאתם מבינים את מדיניות המשלוחים ונהלי ההחזרה במידת הצורך. בנוסף, כדאי להתעדכן על המבצעים השונים שהחנות נותנת כדי לחסוך לכם בהוצאות.
איזה סוגי מוצרים מוכרת ללין?
לחנות ללין יש מגוון רחב של מוצרים בתחום הטיפוח, אסתטיקה, היגיינה ועוד. אפשר למצוא בשמים בנינוחות שונים, דיפיוזרים לבית ונרות ריחניים. ניתן למצוא קרמים רבים, ביניהם קרם לחות, קרם ידיים ועוד. בתחום הרחצה אפשר למצוא סבונים, פצצות אמבטיה, פילינג גוף, כובעי רחצה וכדומה. גם בתחום הטיפוח לפנים יש שלל מוצרים כגון מסיכות פנים, תחליבים, חמאת שפתיים וכדומה. כל אחד מהמוצרים הוא בניחוח ייחודי ובאיכות גבוהה.
האם ניתן למצוא מארזי מתנה בללין?
בהחלט. אם אתם רוצים להעניק מוצרים של ללין במתנה, מארזי המתנה של ללין הם אופציה מצויינת מאחר והם מרכזים בחבילה אחת את כל היופי שיש לחנות להציע ובמחיר משתלם במיוחד. אפשר למצוא מארזים במחירים וגדלים משתנים, כך שתוכלו להתאים אותם לצרכים ולתקציב שלכם.
מהי מדיניות הביטולים וההחזרות של החנות המקוונת של ללין?
ניתן לבטל ולהחזיר הזמנה שהתקבלה עד 14 ימים מהרגע שקיבלתם את המוצר שהזמנתם מהאתר. יש לעשות זאת באמצעות מסירת הודעה רשמית בנוגע לביטול לחברה. אפשר לעשות את זה בטלפון או במייל הרשמיים של ללין. במקרה של ביטול יש להציג את האסמכתא לביצוע הרכישה. לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש. את המוצרים יש לשלוח חזרה בדואר או להחזיר לאחד מסניפי הרשת שפזורים ברחבי הארץ. אם ביטול ההזמנה התרחש לפני שליחת המוצרים הלקוח לא יחויב בדמי ביטול. אך אם המוצרים כבר נשלחו- תיאלצו לשלם 5 אחוז ממחיר המוצרים בתור דמי ביטול. לאחר שהחברה תקבל את המוצרים חזרה ההחזר הכספי יועבר אל הכרטיס ממנו ההזמנה שולמה.
האם לרשת ללין יש מועדון לקוחות?
ללין מפעילה מערך של מועדון לקוחות דרך הכרטיס Dreamcard, שבאמצעותו ניתן לרכוש גם במגוון רשתות אחרות ולצבור נקודות והטבות. בהצטרפות למועדון הלקוחות מקבלים הטבה הצטרפות חד פעמים, הנחת יום הולדת שנתית של 30 אחוז, צבירה בכל רכישה ושלל הנחות שונות לאורך השנה. ניתן להשתמש בכל ההטבות גם ברכישה פיזית בחנויות וגם בקנייה בחנות אונליין.
טיפ קטן לפני פנייה אל שירות לקוחות ללין
לפני שאתם פונים אל שירות הלקוחות של רשת ללין, כדאי לבדוק האם באתר האינטרנט הרשמי שלהם תוכלו למצוא תשובות על השאלות שלכם. יש שם מידע רב ומפורט שיכול לעזור לכם ולחסוך לכם את הזמן היקר שתשקיעו ביצירת קשר טלפוני.
תגובה אחת
מבקשת שיחזרו אלי בנוגע לרכישת תיק שהרצועות שלו בלויות לאחר כשנה