רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של Yellow? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה.
Yellow היא רשת חנויות הנוחות של חברת פז, הכוללת יותר מ-230 חנויות בפרישה ארצית.
רוב חנויות הנוחות של Yellow פתוחות בכל ימות השנה (למעט יום כיפור, ערבי יום השואה, יום הזיכרון ותשעה באב), 24 שעות ביממה.
בין המוצרים והשירותים שניתן למצוא בחנויות הנוחות של יילו – קפה, משקאות קלים, ארוחות קלות, מוצרי מכולת, יינות ובירות, גלידות וחטיפים, דיסקים, ספרים, ציוד מחנאות, שירות משיכת מזומנים, שירות להטענת טלפונים סלולאריים ועוד.
Yellow – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות Yellow – יילו – מספר טלפון: 1-800-774-774.
טלפון נוסף הוא *9974.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ה' 8:00-21:59.
Yellow – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של יילו – בקישור הזה.
Yellow – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות Yellow – יילו באמצעות כתובת המייל: pazcustomer@paz.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
Yellow – שירות לקוחות – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות Yellow בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.
Yellow – שירות לקוחות באפליקציה
- ניתן ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של אפליקציית יילו במכשירי אנדרואיד דרך הקישור הבא.
- ניתן ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של אפליקציית יילו במכשירי אפל דרך הקישור הבא.
פרטים על יילו yellow
יילו yellow היא רשת חנויות נוחות שהוקמה על ידי פז. החנויות ממוקמות בתחנות הדלק של רשת פז ומספקות מענה לנהגים רבים בכל רחבי הארץ, עם מעל ל-230 חנויות בפריסה ארצית. רוב חנויות הנוחות של הרשת פתוחות וזמינות 24/7, בכל ימות השנה (מלבד יום כיפור, ערבי יום השואה, יום הזיכרון ותשעה באב).
חנויות הנוחות של רשת יילו yellow מספקות ללקוחות מגוון נרחב של שירותים ומוצרים. החנויות מוכרות מגוון משקאות קלים, ארוחות בריאות וכריכים, מוצרי מכולת כמו חטיפים, גלידות ומשקאות אנרגיה ועוד. בנוסף, ניתן למצוא גם תרופות ללא מרשם, ציוד מחנאות, יינות, ספרים, מכשירי חשמל וקפסולות למכונות קפה.
בדלפק חנויות הנוחות של יילו ניתן למצוא גם מכונות קפה וכריכים או מאפים מוכנים לדרך. מלבד שירותי החנות, מספקים סניפי יילו גם שירותי משיכת מזומנים, חיבור לאינטרנט אלחוטי (wi-fi) ושירותי הטענת איזיפארק. כל זאת על מנת לספק לנהגים בדרכים את השירות המהיר, היעיל והנעים ביותר.
קבלת שירות לקוחות על מכשירי מיני יילו mini yellow
הפלטפורמה החדשה של רשת יילו yellow מאפשרת לבנייני מגורים להציב מכולת אוטונומית בבניין. המכולת היא בעצם מקרר שהוא גם מכונת מכירה אוטומטית, המאפשרת לדיירים גישה מהירה וקלה למוצרי מזון מגוונים וטריים בכל שעות היממה. השימוש במכשיר מתאפשר דרך אפליקציית יילו, ודיירי הבניין המשתמשים זכאים לצבירה של 10% מערך הרכישה בארנק הדיגיטלי של האפליקציה.
השירות של מיני יילו מוצע לבנייני מגורים בהם לפחות 70 דירות, כאשר ההובלה וההתקנה של המקרר מסופקת לבניין ללא תשלום, וללא כל התחייבות מצד הדיירים. במיני יילו ניתן למצוא מוצרי בסיס כמו חלב, גבינות, ביצים, חטיפי שוקולד, עוגיות, שמנת, יוגורטים ומעדנים, שתייה קלה ושוקו. חברת יילו דואגת כי כל המוצרים יהיו טריים ויתחלפו בתדירות של לפחות פעם בשבוע.
על מנת להשתמש במקרר של מיני יילו, יש לסרוק במכשיר את קוד הQR מאפליקציית יילו. לאחר הסריקה תפתח דלת המקרר, ותוכלו לבחור אילו מוצרים לקחת. החיוב עבור המוצרים נעשה עם סגירת דלת המקרר ובהתאם למה שנלקח, כאשר מוצרים שהורמו ממדף והוחזרו אליו לא יחויבו בתשלום.
על מנת להזמין התקנה של מקרר מיני יילו אצלכם בבניין, תוכלו להשאיר פרטים בטופס מקוון באתר האינטרנט של יילו בכתובת www.miniyellow.co.il. לאחר מילוי הפרטים ושליחת הטופס, נציגי השירות של החברה ייצרו עמכם קשר. בנוסף, באפשרותכם להתקשר לחברה ביילו yellow טלפון 077-2232771. לחילופין, תוכלו ליצור קשר עם החברה בצ'אט בוואטסאפ ביילו yellow טלפון 055-9915956.
קבלת שירות לקוחות עבור אפליקציית יילו yellow
האפליקציה של יילו נועדה לספק ללקוחות הרשת את השירות היעיל והפשוט ביותר. בעזרת האפליקציה תוכלו לתדלק ולקנות בכל סניפי הרשת ללא צורך בארנק. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכם לצבור כסף מהשימוש בה – 10 אגורות לכל ליטר של תדלוק, ו10% מערך כל קנייה באחת מחנויות הנוחות של יילו. כבר בהורדת האפליקציה תוכלו להתחיל ליהנות מהטבות, עם כוס קפה מתנה וגם 30 ₪ צבורים מראש לשימוש בתשלום דרך האפליקציה. מעבר לכך, האפליקציה מתעדכנת עם מבצעים והטבות חדשים בשבילכם.
הארנק הדיגיטלי של אפליקציית יילו נפתח לשימוש לאחר צבירה של 50 ₪ (כאשר מתדלוק ניתן לצבור עד 30 ₪ ברבעון), והכסף שנצבר נשמר למשך שנתיים. אם לא הגעתם לצבירה של 50 ₪ ברבעון, הצבירה מתפסת ומתחילה מחדש ברבעון הבא. האפליקציה דואגת להעביר לכם עדכונים ולשלוח הודעות SMS בטווח של השבועיים לפני התאפסות הצבירה.
על מנת לשמור על פרטיותכם, הפרטים שלכם וגם התשלום מאובטחים באפליקציה לפי תקן SSL. באפשרותכם גם להוסיף שכבת הגנה אישית כמו סיסמה או טביעת אצבע, לפי המכשיר שברשותכם.
דרך האפליקציה תוכלו גם לאתר את תחנות הדלק של פז ברחבי הארץ, ולבדוק אילו קרובות אליכם. לפרטים נוספים ושאלות על האפליקציה, ניתן להסתכל באתר האינטרנט של יילו yellow בכתובת www.app.yellow.co.il.
תחנות יילו yellow שירות לקוחות
- על מנת ליצור קשר עם יילו yellow שירות לקוחות, תוכלו להתקשר אליהם ליילו yellow טלפון 9974*, או למספר הטלפון 1-800-774774. מוקד שירות הלקוחות של החברה פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-22:00.
- בנוסף, באפשרותכם לפנות לשירות הלקוחות של החברה דרך המייל בכתובת pazcustomer@paz.co.il. חברת יילו מפעילה גם דף פייסבוק תחת השם 'יילו – yellow', שם תוכלו לקרוא עדכונים והודעות אודות החברה, ודרכו גם תוכלו לשלוח הודעות במסנג'ר של פייסבוק לנציגי החברה.
- תוכלו גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת יילו ישירות דרך האפליקציה בנייד. תחת לשונית 'פעולות ושירותים', יש ללחוץ על לחצן 'צור קשר' ולשלוח הודעה כתובה לנציגי החברה בעניין כל פנייה או שאלה.
- מעבר לכך, באפשרותכם להתחבר לאתר האינטרנט של חברת פז, חברת האם של יילו בכתובת www.paz.co.il, ולשלוח לנציגי החברה פנייה דרך הטופס המקוון, תחת לשונית 'צרו קשר'.
שאלות על שירות לקוחות יילו
איך אני יוצר קשר טלפוני עם יילו yellow שירות לקוחות?
על מנת ליצור קשר עם יילו yellow שירות לקוחות, באפשרותכם להתקשר ליילו yellow טלפון 1-800-774774, או להתקשר למספר 9974*.
איך אני יכול לצבור כסף לארנק הדיגיטלי באפליקציה של יילו?
צבירת הכסף לארנק באפליקציה של יילו מתאפשרת בכל שימוש באפליקציה לתשלום ברשת יילו. בכל תדלוק באחת מתחנות הדלק של פז, נצברות לכם 10 אגורות על כל ליטר דלק, ובכל קנייה בחנויות הנוחות של יילו (או בקנייה במיני יילו), נצבר לכם 10% משווי הקנייה.
אילו מוצרים ניתן למצוא במקררים של מיני יילו?
במקררים האוטומטיים של מיני יילו ניתן למצוא מצרכי מכולת בסיסיים כמו חלב, ביצים, משקאות קלים ועוד.
4 Responses
שלום לכם,
שרות לקוי ולא מידתי – מס חבר ילו – 7670005055632
שמי נחמיה רובין מירושלים – אני במועדון ילו שלכם מזה מספר שנים.
אני חייב לשתף אתכם בחוויה משפילה ולא הגיונית שעברתי ולא בפעם הראשונה .
הייתי בתחנת הדלק שלכם "בר כוכבא" בשד' בן צבי ירושלים לפי שבוע ב 3/3/2023 עם רכב מספר 236-45-502 והלכתי לעשות שטיפת רכב ותשלום ע"י האפליקציה שלכם
המנהל של התחנה סירב לתת לי את השירות
המנהל ציין שהוא אינו מוכן לעשות ניקוי פנימי עם האפליקציה רק בתשלום מחיר מלא אצלהם.
כשניסיתי לברר מול אחד העובדים מה פשר הדברים, העובד גם היה מבולבל.
אציין שי לי רכב פרייבט רנו רגילה מהעבודה, אינני מבין מדוע מנעתם ממני מלקבל שרות ככל לקוח באשר הוא. אשמח לביאור המקרא פיצוי על עוגמת נפש שעברתי.
לבסוף נמנע ממני מלקבל את השרות שרציתי ונראה בשל תאוות בצע של מנהל תחנת השטיפה שלכם. וקיבלתי שטיפה חיצונית בלבד ללא ניקוי פנימי כפי שראוי והיה שיקרה !!
תודה מראש,
נחמיה רובין
054-4206573 – קובובי 25 ירושלים
האחראית משמרת בתחנת הדלק ב"רוממה" חיפה . פשוט בושה וחרפה של התנהלות , אני בתור לקוח קבוע פשוט מובך בצורה קבועה מאותה אחראית משמרת . בושה למותג שמעסיק עובדת כזו .
הגשתי תלונה במייל למספר ימים
אין שום תגובה משרות הלקחות
ממש מעצבן
מאוד מעוניין בשירות ! צרו איתי קשר טלפוני תודה, ליאור שדה 050-7161911