ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של טורקיש איירליינס – Turkish Airlines – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של טורקיש איירליינס – Turkish Airlines.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
טורקיש איירליינס – Turkish Airlines – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות טורקיש איירליינס – Turkish Airlines הינו: 03-6945919.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:30-17:00. ימי ו' וערבי חג: בין השעות 8:30-12:00.
טורקיש איירליינס – Turkish Airlines – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן לפנות לשירות לקוחות טורקיש איירליינס – Turkish Airlines גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.
טורקיש איירליינס – Turkish Airlines – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות טורקיש איירליינס – Turkish Airlines באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
טורקיש איירליינס – Turkish Airlines – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות טורקיש איירליינס – Turkish Airlines – כתובת למשלוח דואר: ז'בוטינסקי 7 רמת גן, 52520.
תגובה אחת
ג. א. נכבדים
ביום 28.7 2023 שעה 10:40 עשינו דרכיינו מנתב"ג למלטה דרך איסטמבול בטיסה TK785 , ו- TK1371 ,
ברצוניינו להביע הערכתיינו לטיפול המעולה לו זכינו מצוות אוויר הניפלא וכן על טיב נוחות הטיסה ,
וכן גם הטיסות חזרה ממלטה דרך איסטמבול לנתב"ג TK1372 , ו- TK810 ,
ביציאתיינו לעבר איסטמבול רכשנו מוצרים בנתב"ג . כשהגענו לטיסת ההמשך למלטה , במהלך הבידוק הביטחוני , נתקלנו בצוות קרקע לא מסבירי פנים , ובהחלטתם , שלדעתיינו כלל לא סבירה ולא הגיונית , לא איפשרו לנו לעלות לטיסת ההמשך עם המוצרים שנרכשו כאמור טרם עלייתיינו למטוס חברתכם איתו הגענו לאיסטמבול , וזרקו את המוצרים כשהם במצב חדש וסגור , בטענה שאינם עומדים בתקן הבטיחות . מדגיש כי הובאו לאיסטמבול במטוס חברתכם .
תמוהה , לא סביר ולא הגיוני .
בחזרה ממלטה נדחתה שעת יציאה ממלטה לאיסטמבול , בשעה , כך שלטיסת ההמשך היתה בעיה להגיה ,
הגענו לשדה התעופה כ 20 דקות לפני מועד טיסת ההמשך , ניצלנן ט
את טוב ליבו של נהג המחלקה הראשונה לנסיעה בין המטוס של חברתכם לטרמינל ,
זיהינו ע"ג לוח הטיסות כי מועד הטיסה נידחה ב 25 דקות וששער היציאה ב A5B , מה שהתברר שממוקם בקצה השני של הטרמינל באיסטמבול , עשינו דרכיינו אל השער בריצה .הגענו אליו כשאנו מזיעים ומתנשפים כ 3 דקות לפני סגירת הטיסה ,
גם כאן ניתקלנו באנשי צוות קרקע לא מתחשבים והחליטו לעשות בדיקה דקדקנית , פתחו את התיקים , נדרשתי לחלוץ נעלים , בדקו לזיהוי חומרים ובנוסף עם מגנומטר , כל זאת למרות שהסברתי כי הגענו לטיסת המשך ממלטה במטוס החברה , אך הם בשלהם , והרי על התיקי יד יש סימונים .
לא סביר , תמוהה ולא הגיוני ,
הכבודה לא הגיעה איתנו , המתנו בנתב"ג לטיסה הבאה מאיסטמבול , בה הגיעו אילה שהיו איתנו במלטה ושלא מיהרו לטיסת ההמשך , הכבודה שלהם הגיעה איתם והכבודה שלנו לא הגיעה , נשלחה לביתיינו , הגיע אתמול בלילה .
כשדיברי מזון שרכשנו מקולקלים .
טיפול לקוי של נקודות הקצה , חבל .