שירות הלקוחות של אתר האופנה אסוס – כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אסוס – asos, לשימושכם.
אתר אסוס (asos) הוא אתר אופנה בריטי פופולרי עם עשרות מיליוני משתמשים, המציע אופנת נשים, גברים וילדים, אביזרי אופנה ועוד.
חברת אסוס, שהוקמה בשנת 2000, מחזיקה כיום גם מותגי אופנה נוספים כגון טופשופ, טופמן, מיס סלפרידג'ס ו-HIIT.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אסוס – asos – שירות לקוחות טלפוני
מספר הטלפון של שירות לקוחות אסוס הוא: 44-207-7561000+.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים שני-שבת, 8:00-20:30 (שעון אנגליה).
אסוס – asos – שירות לקוחות אתר האינטרנט
אסוס – asos – שירות לקוחות דרך אתר האינטרנט הרישמי: בקישור הזה.
אסוס – asos – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
לקבלת שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הבא.
אסוס – asos – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
אסוס – asos – שירות לקוחות דרך עמוד האינסטגרם: בקישור הבא.
אסוס – asos – שירות לקוחות עמוד הסנפצ'ט – Snapchat
אסוס – asos – שירות לקוחות דרך עמוד הסנפצ'ט: בקישור הבא.
אסוס – asos – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אסוס – care@asos.com
המענה לפניות לשירות לקוחות אסוס באמצעות המייל עלולה לקחת זמן ארוך יחסית.
אסוס – asos – צ'אט עם נציג
לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט עם נציג – לחצו כאן.
אסוס – asos – כתובת למשלוח דואר
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות אסוס – Greater London House, Hampstead Road, London, NW1 7FB.
בקצרה אודות חברת אסוס
אסוס היא אחת מחברות האופנה המובילות בעולם, וכלל הפריטים שהיא מציעה נמכרים באתר אינטרנטי וללא חנויות פיזיות. החברה מציעה עשרות אלפי פריטים בתחומי האופנה והקוסמטיקה ממגוון רב של מותגים בינלאומיים וגם של המותג הפרטי שלה. לאורך השנים החברה רכשה מותגים מוכרים דוגמת טופשופ, HIIT ועוד והיא מוכרת אותן באתר שלה.
ניתן למצוא באתר מבחר עצום של פרטי לבוש, החל ממעילים וז'קטים ועד בגדי ים ובגדי פנאי. החברה מציעה גם אקססוריז ואפילו מוצרי טיפוח, אקססוריז לבית ולחיות מחמד.
בארץ, האתר של אסוס הוא אחד מ-5 אתרי הקניות שאינם מקומיים הפופולריים ביותר, בקו אחד עם חברות דוגמת אמזון ונקסט, כאשר הצרכנים הישראלים מזמינים ממנו בכמויות גבוהות מאוד.
אסוס שירות לקוחות – איך תיצרו קשר דרך האתר?
כיאה לחברה גדולה, אסוס מחזיקה מערך שירות לקוחות גדול. האתר שלה בהיר ומסודר וניתן לגשת בקלות לאזור שירות הלקוחות. הדרך היעילה ביותר ליצור קשר היא באמצעות בוט הצ'אט אליו ניתן להיכנס דרך העזרה בתפריט האיזור האישי.
אם ברצונכם לקבל מענה אנושי, תצטרכו לעבור דרך הצ'אט ולהסביר לו מה נושא הפניה ובמה מדובר. רק לאחר מספר סינונים והכוונות של הבוט יהיה ניתן לעבור לנציג אנושי. חשוב לשים לב לכך שהאתר מתנהל כולו באנגלית ולא קיימת תמיכה ושירות לקוחות בעברית.
החברה מציעה מענה מפורט לבעיות נפוצות כדי להפחית את העומס על שירות הלקוחות ככל הניתן, שגם הוא נעשה בשפה האנגלית. לכן, כדאי לפנות לשירות הלקוחות רק במידה ולא מצאתם כאן את המידע שחיפשתם.
אסוס שירות לקוחות – שאלות ותשובות
שאלה: האם ניתן לעקוב אחר משלוח שהוזמן מאסוס עד מסירתו?
תשובה: ניתן לעקוב אחר הסטטוס הנוכחי של ההזמנה בכל רגע ורגע דרך האזור האישי באתר. לשם כך יש להיכנס לתפריט הראשי לאחר הרשמה וללחוץ על "My orders". הסטטוס הנוכחי של ההזמנה יופיע בלחיצה עליה. לפירוט נוסף על החבילה כאשר היא כבר בארץ ניתן לברר את הסטטוס אצל חברת השליחויות שאסוס עובדים עימה דרך הקישור שהיא שולחת כשההזמנה מגיעה לארץ.
שאלה: כיצד ניתן לקבל את המשלוח מהחברה?
תשובה: ישנן מספר דרכים לקבל את המשלוח, והן תלויות בסוג המשלוח. משלוח רגיל לרוב ישים את החבילה במרכז מסירה קרוב לכתובת המזמין, הוא יקבל הודעה ומרגע הישלחה יהיו לו 48-72 שעות לקחת אותה משם. במידה ומזמינים משלוח אקספרס, הפריט יכול להגיע ישירות עד הבית באמצעות שליח. יש לשים לב לכך שבכל מצב, ההזמנות לא אמורות להגיע לסניף הדואר המקומי אלא לנקודות מסירה שונות ויש להיערך לכך בהתאם.
שאלה: האם ניתן לבצע החזרה של פריטים לאתר?
תשובה: אם מעוניינים להחזיר פריט שלא רוצים בו חזרה לחברה, ניתן לעשות זאת כל עוד הפריט חדש ולא נלבש. האפשרות להחזרה קיימת עד 28 יום מעת קבלת המשלוח בשביל לקבל החזר כספי מלא. החזרה תוך 29-45 יום לא תאפשר קבלה של החזר כספי וכחלופה אסוס תיתן במתנה שובר מתנה לרכישה באתר בגובה של המחיר ששולם על הפריט. ההחזר הכספי יתבצע עד 14 ימים מזמן קבלת הפריט בחזרה. לאחר 45 יום לא תתאפשר החזרה של פריטים לאתר. ניתן לבצע החזרה רק עבור קבלת החזר כספי ולא החלפה של פריט
שאלה: יש מוצרים שלא ניתן להחזיר?
תשובה: כן. ניתן להחזיר רק פרטי לבוש ואקססוריז שטרם נלבשו, מלבד בגדי ים ופריטי הלבשה תחתונה שהוסרו מהם מדבקות ההיגיינה. בנוסף, לא ניתן להחזיר מוצרי טיפוח שנפתחו או שהאיטום שלהם הוסר, וכן תכשיטים עם אבנים במידה והם נפתחו.
שאלה: מה ניתן לעשות במידה וקיבלתי פריט פגום?
תשובה: במידה ומתקבל פריט פגום יש להחזיר אותו מהר ככל האפשר ולסמן את קטגוריית "Faulty" באתר כאשר מסמנים סיבות להחזרת פריט. אם לא ניתן להחזיר את המוצר מסיבות שונות כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי לחשוב על פתרון מתאים אחר. כמובן שהחברה בודקת את המוצרים שמוחזרים ולכן החזרת פריט תחת קטגוריית פגום אם הוא נפגם כתוצאה משימוש ולא הגיע כמו שהוא לא תזכה את המזמין בהחזר כספי על הפריט.
שאלה: המידות באתר בריטיות. איך אני יודע מה המידה המתאימה לי?
תשובה: האתר מודע לכך שמתבצעות בו הזמנות מכל העולם ולכן כדי להתגבר על השוני במידות ניתן למצוא כמעט בכל מוצר סרגל שעל סמך מידות המזמין במותגים אחרים, כפי שהוא רושם אותם, תינתן לו המידה המומלצת לו בפריט הספציפי ובדרך הבריטית שבה היא נכתבת. כך, למרות שהמידות לא מוכרות ומעלות חשש ניתן להתגבר על הבעיה בקלות. מלבד זאת, חלק מהמותגים הנמכרים באסוס מציעים מידות אירופאיות – כך שאם מעדיפים ללכת על בטוח אפשר למצוא מגוון רחב של מותגים עם מידות כאלו.
שאלה: אם לא קיבלתי חלק מהפריטים מה אפשר לעשות?
תשובה: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות והם ישלחו את הפריט החסר או יתנו זיכוי במידה והפריט נגמר במלאי. לפעמים, ההזמנה מחולקת למספר משלוחים והיעדרות של פריט או יותר לא מעידה על חוסר אלא על חלוקה במשלוח. ייתכן שההיעדרות נובעת גם מחוסר במלאי ולכן הפריט לא נשלח- במקרה זה היה אמור להתקבל החזר לחשבון והתראה במייל, כדאי לבדוק זאת.
טיפ קטן לסיום על חברת אסוס
לא סתם אסוס היא אחת מהחברות המובילות בארץ לרכישת בגדים ואקססוריז. המבחר עצום, המחירים הוגנים והמשלוחים מגיעים בזמן וכמעט ללא תקלות. פעמים רבות יש באתר מבצעים קופצים, של הנחות משמעותיות ליומיים שלושה. אנו ממליצים לכם לנצל את המבצעים הללו ואם בדיוק פספסתם אחד לא לדאוג- כנראה שבעוד מספר ימים יהיה אחד נוסף, ואם ההזמנה לא מאוד דחופה כדאי לחכות.