ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של Stradivarius – סטרדיווריוס – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של רשת האופנה הספרדית Stradivarius – סטרדיווריוס ועוד. Stradivarius – סטרדיווריוס מציעה בגדים אופנתיים גברים, נשים, נערים ונערות ובהם:ג'ינסים, שמלות, מכנסיים,חולצות, נעליים ואקססוריז.
ערוצים ליצירת קשר:
Stradivarius – סטרדיווריוס – שירות לקוחות – טלפון
מספר הטלפון ליצירת קשר עם שירות לקוחות Stradivarius – סטרדיווריוס: 1 599 510 510.
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה': 9:00-17:00.
Stradivarius – סטרדיווריוס – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות Stradivarius – סטרדיווריוס באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
Stradivarius – סטרדיווריוס – שירות לקוחות – דוא"ל – Email
כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה – socialmedia@stradivarius.es.
Stradivarius – סטרדיווריוס – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Stradivarius – סטרדיווריוס בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
Stradivarius – סטרדיווריוס – שירות לקוחות – כתובת
דרך מנחם בגין, 132 תא
4 Responses
שלום לכםרכשתי מכם לפני מספר ימים מכנסיים יחד עם עוד פריטים (יש לציין שאני לקוחה קבועה בחנות)אתמול לבשתי את המכנסיים בפעם הראשונה, המכנסיים נקרעו טיפה או שהיו קרועים מלכתחילה ולא שמתי לב. הייתי בביג כי חזרתי מלימודיי, נכנסתי לסניף בבקשה להחליף את המכנסיים והסברתי למוכרת גסת רוח ששמה שיר דויד שסירבה לתת לי שירות שכנראה המוצר לקוי וביקשתי החלפה למוצר אחר. המוכרת דיברה לא יפה ואמרה לי שהיא לא יכולה להחליף ואחכה. אמרתי לה שבחנות אחרת זה קרה והחליפו לי באותו הרגע, היא אמרה שזאת רשת אחרת ושאני לא אקבל ממנה שירות.ביקשתי לקבל את השירות שמגיע לי ואף דרשתי לשוחח עם המנהלת, זאת הזכות שלי. היא התחצפה והתבטאה בצורה לא הולמת וצילמתי אותה אחרי שביקשה ממני שאני אצא מהחנות. היא אמרה לי: "צאי מהחנות". אמרתי לה שזאת לא החנות של ההורים שלה שהיא יכולה להוציא אותי והיא סך הכול רק עובדת ולא יכולה לעשות כרצונה. המנהלת יצאה אחרי שביקשתי לשוחח עמה והיא ביקשה שנתנצל האחת בפני השנייה על ההתנהגות הזאת, אמרתי לה שאני לא חברה שלה ואין לי קשר אליה, אני לקוחה וזכותי לקבל את השירות המגיע לי. היא לא ברמה שלי ולא קשורה אלי שאגיע עמה לשיח מסוג זה. הייתי בהלם מהשירות ומהיחס, מעולם לא חוויתי השפלה מסוג זה, יש לציין שהקלטתי אותה וצילמתי והיא רצתה להרים עלי יד ולפגוע בי פיזית ואתם יכולים לראות במצלמות סמוך לתאי ההלבשה שאחת המוכרות מחזיקה אותה בידיים-אז אם אחת המוכרות מחזיקה אותה בידיים זה אומר שניסתה לתקוף אותי ולכן תפסה אותה כדי למנוע זאת. אני לא מצליחה להבין את הרמה הנמוכה הזאת, לא מצליחה להבין את היחס המזעזע הזה רק כי ביקשתי להחליף את המכנסיים.חשוב לי לציין שאני לקוחה מוכרת מאוד בביג כרמיאל וקונה מידי שבוע בכל החנויות באלפי שקלים, כולם מכירים אותי ומעולם לא נתקלתי בחוויה כזאת.היא איימה עלי, סילקה אותי מהחנות וניסתה לתקוף אותי פיזית.חשוב לי לציין שאתם ארגון של שירות ומכירה ועליכם לתת שירות גם כשהלקוח לא נחמד או שהיום שלכם לא טוב ולא להתחצף בצורה כזאת. היא סילקה אותי מהחנותאיימה עלי שתביא מאבטח לחנות- הזמינה את האבטחה לחנות והגיע מאבטח, אני לא מפחדת כי מאמינה בעצמי, בעקרונות שלי ובצדק שלי. הסברתי לו את המצב והוא אמר שאני צודקת וטוב שצילמתי אותה כדי שאעשה תביעה. יש לי צילומים ועדות של לקוחות ועוברי אורח.אני מגישה תביעה נגד החברה, מבחינתי היא עובדת שלכם ומייצגת אתכםאתם גרמתם לי לנזק נפשי ותדמיתי, שאני אדם מכובד ומוכר בחברה והיחס הזה גרם לי להשפלה ולנזק. זאת עוגמת נפש לכל דבר ועניין. פגעתם בכבודי ובתדמית החברתית שלי. דיברתי עם עורכת דין.קורה שרוכשים מוצר שהוא פגום וניתן להחליף אך ההתנהגות הזאת לא מקובלת עלי בשום אופן ופנים בעיקר לא מארגון שנועד לתת שירות ומכירה לכל אדם ובעיקר ללקוחה כמוני בעלת תדמית ומעמד בחברה..מבקשת שיחזרו אלי מהמחלקה המשפטית להמשך טיפול בנושא כי זה לא יעבור בשתיקה, אנקוט בכלל האמצעים הלגיטימיים בחוק כדי לקבל את הזכות שלי. אני לא מוכנה שאגיע לרכוש מוצר ואבקש להחליף ובחורה כזאת תתבטא בצורה לא מכובדת, תסלק אותי מהחנות ותזמין מאבטח ללא סיבה (אגב המאבטח יכול להעיד שאני רציתי להחליף מכנס ולא מהווה שום סכנה עבורה). האם זה הגיוני שכל לקוח שמגיע להחליף מוצר ומבקש לדבר עם המנהל יחווה יחס כזה?באיזה עולם אנחנו חיים?מה זאת הרמה הנמוכה הזאת?מבקשת שיחזרו מהמחלקה המשפטית בלבד או מנהל בכיר, זה לא יעבור בשתיקה
שלום,בתאריך 02.05.2023 קניתי מכנס ג'ינס בחנות Stradivarius בקניון ראשונים בראשון לציון.המכנס עלה 179 שקל. הקבלה לצערי לא נשמרה.המכנס היה ארוך ועשיתי לו מכפלת אצל התופר. לאחר שימוש מזערי של לבוש כשלוש פעמים המכנס נקרא באזור הריצ'רץ' פניתי לשירות לקוחות, טיפלה בי בחורה בשם עדן ומנהלת שלה בשם נוי.לצערי לא הסכימו לזכות אותי עליו. על פי טענתם אין אפשרות לזכות על מכנס שנעשה בו שינוי (מכפלת). אין קשר בין השינוי שנעשה במכנס לקרע, אפשר לבדוק את העניין במעבדה. לכן הטענה אינה סבירה ואינה משרתת את הלקוח.
שלום,בתאריך 02.05.2023 קניתי מכנס ג'ינס בחנות Stradivarius בקניון ראשונים בראשון לציון.המכנס עלה 179 שקל. הקבלה לצערי לא נשמרה.המכנס היה ארוך ועשיתי לו מכפלת אצל התופר. לאחר שימוש מזערי של לבוש כשלוש פעמים המכנס נקרא באזור הריצ'רץ' פניתי לשירות לקוחות, טיפלה בי בחורה בשם עדן ומנהלת שלה בשם נוי.לצערי לא הסכימו לזכות אותי עליו. על פי טענתם אין אפשרות לזכות על מכנס שנעשה בו שינוי (מכפלת). אין קשר בין השינוי שנעשה במכנס לקרע, אפשר לבדוק את העניין במעבדה. לכן הטענה אינה סבירה ואינה משרתת את הלקוח.
0523302217
alexgln1978@gmail.com
לצערי רכשתי מחנות ביג כרמיאל מוצרים והכל היה בסדר שאתם באים לקנות
ברגע שבאים להחליף ולא עובר זמן מוצרים חדשים קבלה יש עליכם מוצאים על מה להגיד לא ולעשות טובה שמדברים אליך ובכלל על זה שמוצר לא נמצא הברקוד הפנימי של החברה שלהם בפנים ומישהו כנראה גזר את זה סרבו להחליף לי ואם בכלל מסתכלים על זה רואים שכל הפתקיות של המוצר עליו ולא חסר כלום חבל ששירות גרוע כזה יהיה בחברה כמו שלכם אני מגיעה עם זה רחוק ואיפה שלא צריך וצריך והלכתי עם המוכרת ראש בראש כדי להראות לה לא באמת על כל הפרטים יש?את הפנימי כנראה זה חסר בכמה ולצערי הרב אני לא קונה יותר בשום סמיף מהרשת הזאת שירות גרוע ביותר ובחיים לא פגשתי ככה שירות בשום חנות אחרת