שירות הלקוחות של H&M (אייץ' אנד אם) – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות H&M, לשימושכם.
רשת האופנה השוודית הבינלאומית H&M (אייץ' אנד אם) היא אחת מרשתות האופנה המובילות בעולם, המתמחה באופנה מהיר לגברים, נשים, בני נוער וילדים, וגם במוצרים לבית במסגרת סניפי H&M Home (אייץ' אנד אם הום).
רשת H&M מפעילה יותר מ-4,800 סניפים ברחבי העולם, בהם 21 גם סניפים הפועלים בישראל.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
H&M – אייץ' אנד אם – Whatsapp
שירות לקוחות H&M זמין באמצעות הווטסאפ – לחצו כאן לשליחת הודעה.
שעות המענה: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00.
H&M – אייץ' אנד אם – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות H&M (אייץ' אנד אם) בטלפון: 0747-155-777.
המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00.
H&M – אייץ' אנד אם – שירות באמצעות אתר האינטרנט
אייץ' אנד אם מספקת באתר האינטרנט שלה איזור מידע מועיל הכולל מדריכים, תשובות לשאלות נפוצות, רשימת סניפי הרשת ועוד – בקישור הזה.
H&M – אייץ' אנד אם – אימייל
שירות לקוחות אייץ' אנד אם זמין גם באמצעות הדואר האלקטרוני (email) בכתובת: cs@matchretail.co.il.
H&M – אייץ' אנד אם – פייסבוק
ניתן לפנות לחברת H&M גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה – facebook.com/hmisrael.
H&M – אייץ' אנד אם – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: יגאל אלון 67, תל אביב.
בקצרה על חברת H&M
M&H ( Hannes&Mauritz) הינה רשת אופנה שוודית בינלאומית המוכרת בגדים לנשים, לגברים ולילדים. מלבד בגדים, הרשת מציעה ללקוחותיה גם מגוון רחב של נעליים, תכשיטים, תיקים, מוצרי איפור, טיפוח ואקססוריז. החברה הוקמה בשנת 1947 בעיר וטרוס בשוודיה על ידי ארלינג פרסון. בתחילת דרכה החברה מכרה רק בגדי נשים ונקראה Hennes. משמעות מילה זו בשוודית היא – שלה. בסוף שנות ה 60 רכש מייסד החברה את המלאי של חנות ציוד ציד שנקראה Maurits Widfross. המלאי של החנות שרכש פרסון כלל גם בגדי גברים. בעקבות מהלך זה נוספו לחנות גם בגדי גברים ושמה שונה ל Hannes&Mauritz. מאוחר יותר שמה של החברה שונה וקוצר ל H&M המוכר לכולנו. כיום רשת האופנה מונה מעל 3500 חנויות בכ – 57 מדינות ברחבי צפון אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון, אסיה ואירופה.
H&M שירות לקוחות – פרטי יצירת קשר
רשת האופנה מאפשרת ללקוחותיה להנות משירות אישי אמין ומקצועי. לכל מדינה קיים שירות לקוחות H&M משלה מכיוון שהרשת פרוסה במדינות רבות ברחבי העולם. ריכזנו עבורכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות H&M:
- שירות לקוחות H&M טלפון – 074-715555 שעות פעילות מוקד שירות לקוחות H&M – ימים ראשון – חמישי בשעות 8:30 – 16:30
- שירות לקוחות H&M ווטסאפ – ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות H&M גם בווטסאפ .
- שירות לקוחות H&M דואר אלקטרוני – ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות H&M גם באמצעות שליחת מייל בכתובת – cs@matchretail.co.il .
- שירות לקוחות H&M פייסבוק – ניתן ליצור קשר גם עם שירות לקוחות H&M בדף הפייסבוק הרשמי.
- שירות לקוחות H&M פניות הציבור – שירות לקוחות H&M זמין גם במוקד פניות הציבור בכתובת – יגאל אלון 67 תל אביב.
- שירות לקוחות H&M אינסטגרם – ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות H&M גם באמצעות שליחת הודעת דיירקט לעמוד האינסטגרם הרשמי.
- שירות לקוחות H&M ערוץ יוטיוב – שירות לקוחות H&M זמין עבורכם גם בערוץ היוטיוב הרשמי.
M&H שאלות ותשובות של שירות הלקוחות
מהי מדיניות המשלוחים של החברה?
שירות לקוחות H&M ומשלוחים בישראל נעשים באמצעות חברת תפוז שליחויות.
האם ניתן לבצע מעקב אחר ההזמנה?
כן. כאשר ההזמנה נקלטת אצל חברת המשלוחים, שירות לקוחות H&M מספק מעקב אחר ההזמנה. כאשר ההזמנה נקלטת במערכת ההזמנות של החברה תקבלו מסרון לנייד המכיל קישור למעקב אחר ההזמנה. מסרון נוסף יישלח אליכם ביום שבו תקבלו את החבילה.
מהי העלות עבור משלוחים?
משלוח עד הבית עבור סכום הזמנה של פחות מ 199 שקלים יעלה 30 שקלים. משלוח עד הבית עבור סכום הזמנה של מעל 199 שקלים יהיה ללא עלות.
מהו זמן אספקת המשלוחים?
זמן אספקת המשלוחים של שירות לקוחות H&M הינו עד שבעה ימיי עסקים החל מהרגע שבו אושרה ההזמנה. מערך המשלוחים של החברה מספק הזמנות במהלך השבוע בימים א' – ה' למעט חגים. ערבי חגים, חגים, שישי ושבת אינם נחשבים לימיי עסקים.
האם אתר שירות לקוחות H&M הינו האתר הרשמי של החברה?
לא. אתר שירות לקוחות H&M והאתר הרשמי של החברה הינם שני אתרים נפרדים. כמו כן, תוכלו למצוא באתר שירות הלקוחות קישורים והפניות לאתר הרשמי של החברה.
האם המידע אודות שירות לקוחות H&M מעודכן תמיד?
אנו משתדלים לעדכן את המידע אודות H&M שירות לקוחות באופן קבוע. יחד עם זאת, יכולים להיות שינויים המתרחשים באופן תמידי בנוגע לעסקים. לכן, אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקן אותה בהקדם.
האם ניתן לבטל או לשנות את ההזמנה?
ניתן לבטל או לשנות את ההזמנה במידת הצורך באמצעות יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בשעות הפעילות.